Varför tror ni att man tänder just på vissa saker?

Kvinna_93

Aktiv medlem
Kön
Kvinna
Jag har tänkt länge hur man vet om sina kinks.
Vissa tycker om stora bröst, bli bunden, fötter, golden shower osv.

Hur kom ni fram till att ni gillade just det ni gör?
Provat er fram? Fått erfarenhet och kunskap av andra?
Varför just det? Varför tänder ni på just det ni gör?

Jag vart upplärd själv av en äldre man när jag var 18. Han visade mig mycket inom bdsm världen. Efter det var jag fast för känslan av smärta och hur man kan frammana olika känslor inom det sexuella på olika sätt.
Dock har jag inte utövat det på flera år då jag inte har hittat någon som har utövat samt tilliten har inte funnits.

Ska bli spännande att få höra era historier och tankar!
 
P

PeterGBG

Gäst
Älskar stora bröst, varför vet jag inte. Bara vart intresserad & älskat dem sen jag upptäckte att det var skönare med mer än en handfull än bara ha ett mindre bröst i handen.

Gillar att få golden showers. Gillar undergivenheten, känslan av att få varmt kiss på sig. Upptäcktes mest av en slump då jag & en gammal kk prövade oss fram. Sen har det bara vart en min grej. Gillar ljudet av när en kvinna kissar, gillar att titta på när tjejen gör något som egentligen ska vara privat.

När det kommer till utomhus sex, är det mest känslan av att kunna bli påkommen som är härlig.
 

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Svårt att veta varför man går igång så på vissa saker. Funderar på hur mycket ens sexualitet är inlärd.
Själv gillar jag också att bli tagen på bar gärning.
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Bra fråga och något jag funderar över emellanåt. Jag gillar ju kinky saker som bukkake och när tjejen blir nedsprutad med sperma av flera killar.

Har många gånger undrat varför? Egentligen är det ju met kukar och sperma (duh) än att tjejen visar upp sig. Men har funderat lite och när jag började kolla på porr där runt 90-talet och fick se killen dra ut för att sen spruta tjejen i ansiktet. Jag minns jag tyckte det först var konstigt och äckligt, sen blev det fascinerande och gick över till att jag blev tänd på det.

Detta har sen som blivit en grej och jag sökte mig till porr med fler killar och mer sperma. Vilket också har lett mig in på gangbang och hårdare porr.

Jag har en grej som jag funderat över om det har något med saken att göra. När jag var barn så gillade jag köpa burkar med slime på leksaksbutiken. Sen brukade jag hälla det över min systers barbiedockor och lämna dem nedkladdade för att hon skulle hitta dem när hon kom hem, mest för att irritera henne. Inget sexuellt i åtanke, men när jag tänker efter undrar jag om in detta var starten?
 

gbgkille300

Välbekant medlem
Kön
Man
Mitt största kink är analt, har alltid gillat att leka med med olika saker i baken, provade väl för första gången i tonåren tror jag. Sen var det kört. Ja blir så himla upphetsad när jag leker själv, med min fru eller när mina ex körde in nåt i baken. Sen är det ju inte helt fel att köra in kuken i henne heller.
Min andra kink är stoora bröst. Tyvärr så har jag aldrig fått känna på det. Bara bkupa som störst.
 

MagisterD

Välbekant medlem
Kön
Man
Liksom mycket som har med smak att göra tror jag det är till viss del avgörande vad man har för upplevelser tidigt i livet. Den första tjejen jag gillade som barn/tonåring var också en av de första att få riktiga bröst i klassen, och var lite mulligare än genomsnittet. Idag dras jag automatiskt lite extra åt bystigare tjejer, och gillar om de har lite extra hull också.

Men förstås, frågan kvarstår ju: varför drogs jag till just henne, och inte nån av de smalare tjejerna?
 

C_gbglek

Medlem
Kön
Man
Väldigt bra fråga. Men tror att mycket har att göra med expriment. Sög alltid av mig själv som ung och gillade sperman i munnen. Pullade i rumpan o testa olika saker. Men det va först i vixen ålder jag testade sex med en man. Älskar att suga kuk. Och bli påsatt. Totalt analfixerad i öveigt med. Tjejer och killar för den delen vill jag helst knulla analt.
detta med wet/kiss har nog bara tänt mig. En tjej redan o tonåren fick jag testa med och har sedan dess älskat det. Speciellt att ta emot. På senare år har även scat tänt mig enormt. Tror det är det förbjudna och förnedrande som tänder mig. Att släppa normer och regler från vardagen och samhället. Tittar även på unga tjejers kroppar på stan utan att skämmas för gubbsjukan haha
 

LindaEP

Välbekant medlem
Vad jag tänder på varierar över tiden. Ibland gäller ljuv lesbisk sex, ibland hård bdsm med mycket smisk, ibland något mitt emellan. Tror bara det finns två saker jag aldrig tänt på, bajs och barnsex.
Jag har haft turen att träffa en underbar och påhittig man som lärt mig massor om olika former av sex och låtit mig prova även saker han själv inte deltagit i som t ex utlåning. Dessutom har jag haft en sexintresserad och framåt väninna som också lärt mig mycket om sex ända sedan tidiga tonåren.
Omöjligt att säga exakt varför vissa saker gör mig kåt. Som så mycket annat här i livet är det som det är. Jag njuter utan att fundera på varför. Kanske har jag nytta av min naivitet.
 

HarleyQ

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Jag gillar att bli dominerad i sängen, och det tror jag beror på att jag själv är dominant utanför. Jag är dessutom en person folk skulle beskrivs som feminist, och då kan det vara rätt skönt att bara få vara underkuvad i sovrummet. Samtidigt är det ju på mina vilkor. Det är ju jag som vill bli hårt munknullad och sprutad i ansiktet. ;)

Började ju tända på kiss här under året och det härleder jag till när jag var barn och hade blöja. När jag låg i badkaret och kissade med trosorna på en gång fick jag flashback till känslan från barndomen, varm blöja som nyss blivit nedkissad.
 

E Svensson

Aktiv medlem
Ålder
39
Kön
Man
Jag har en hel del saker som jag verkligen gillar men det som kanske har hängt med längst är att jag tänder på när man kissar. Vet inte varför det är så men jag har gjort det nästan längre än jag vetat vad sex är egentligen :) Jag kan inte förklara varför men jag tycker det är så himla hett och nu har jag bara erkänt för mig själv att jag gillar det. Man kan kanske betrakta det som en läggning? Det är iallafall härligt att läsa att det finns fler här som också gillar det :D
 

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Har fått en liten kink på läkare och sjuksköterskor. De gör ju bara sitt jobb och uppskattar väl inte "kåta patienter" Den grejjen har tillkommit på senare tid. Vet inte riktigt varför.
 
D

Deleted member 26814

Gäst
Upptäckte vad jag gillar genom tillfälligheter som väckte nyfikenhet...som väckte fantasier...som väckte längtan till dess att jag kände att jag ville känna på riktigt.
Analt är mitt stora kinks.
Det kom genom en ingivelse från min kusin, som genom att han "råkade" få tag om mitt stånd en gång vid en badplats...
Det räckte för att föda tanken och längtan efter att prova... Något som jag gjort många gånger efter det...
Med stort nöje.
 
Last edited by a moderator:

Sprutbyxan

Medlem
Kön
Man
Är helt såld på tighta kläder såsom badbyxor, bikini trosor, tights och bodysuits. Just badkläder har alltid gjort mig kåt. Älskar att åka till badhuset eller till stranden och bara ta av alla kläderna för att sedan ta på sig ett par små sköna badbyxor eller bikini trosor. Har ofta trosor på mig och gärna då ett par sköna midjetrosor som går upp en bit på magen. Då jag inte är särskilt välutrustad går jag även igång på SPH. Min sambo brukar spela med i detta och det gör mig sjukt kåt. Att hon dessutom har stora härliga bröst och en rejäl rumpa gör att man går runt och är halvt hård i byxan jämnt. Samliv i all ära men ibland bara måste jag få stänga in mig själv och leka med mina bad & underkläder. Jag har en necessär gömd i badrummet med badbyxor som jag brukar spruta i. Varför jag blir så upphetsad av just dessa ämnen vet jag inte. Redan när jag var liten kunde jag ibland ta av mig kläderna och ta på mig badbyxor. Jag skulle vilja ha mer analsex och jag drömmer om att få titta på när andra har sex men något ska man väl ha kvar att drömma om? ;)
 
Last edited:

Njuthörru

Ny medlem
Kön
Man
Jag gillar att bli dominerad i sängen, och det tror jag beror på att jag själv är dominant utanför. Jag är dessutom en person folk skulle beskrivs som feminist, och då kan det vara rätt skönt att bara få vara underkuvad i sovrummet. Samtidigt är det ju på mina vilkor. Det är ju jag som vill bli hårt munknullad och sprutad i ansiktet. ;)

Började ju tända på kiss här under året och det härleder jag till när jag var barn och hade blöja. När jag låg i badkaret och kissade med trosorna på en gång fick jag flashback till känslan från barndomen, varm blöja som nyss blivit nedkissad.

Jag började också märka att jag tände på wetsex, och wetting lekar. Och tycker det är grymt tändande att kissa ner sig och har faktiskt testat köpa blöja för att kissa ner mig och kunna gå runt och kissa lite nu och då och tycker det är grymt skönt. Testa om du kan HarleyQ
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Kanske är lite tråkigt men jag tänder på när man sprutar inne i slidan. Man kan se sperman runt kuken och när han drar ut den ser man satsen inne i slidan. Det är för mycket spruta på kvinnan ofta i munnen i porrfilmer och de tidningar som finns kvar. En annan grej är att många är rakade jag tänder mer på en buske.
 

bigtitslover6

Välbekant medlem
Kön
Man
Min största kink är stora bröst (surprise!!!). Jag misstänker att det beror på att min mor hade stora bröst. Man har ju ganska stora möjligheter att se sina föräldrar lite mer lättklädda när man är liten så jag antar att mitt intresse (fixering?) beror på det. Jag har turen att vara gift med en kvinna med stora bröst, 85H, så jag har alla möjligheter att utforska det området.

En annan stor kink som jag har är att se en kvinna få ansiktet täckt av sperma så jag är naturligtvis helt såld på bukkakefilmer. Vad det beror på vet jag inte helt säkert men det kan ha att göra med min önskan att dominera när jag har sex och att se en kvinna bli utnyttjad som en cumdump går i den riktningen.

Mina två sista kinks har jag fått genom min fru. Det är egentligen hennes kinks från början som vi nu har gemensamt.

Min fru är lite speciell när det gäller sex. Hon vill att mannen bestämmer vad hon skall göra vilket sammanfaller med min önskan att få dominera (jag vet att jag har tur). Samtidigt ger hon intrycket av att vara totalt pryd och blir upprörd om hon ser något som kan vara "oanständigt". I verkligheten blir hon extremt upphetsad men vill inte medge det.

I alla fall, för att komma till saken, hon blir upphetsad av att ha sex när andra kan se henne. Jag upptäckte det när vi bodde på hotell. Hon ville alltid att gardinerna skulle vara fråndragna och ljuset tänt så att de som bodde mittemot kunde se när vi hade sex. Jag visste inte att jag också hade den tendensen men det visade sig att jag blir väldigt upphetsad av att visa upp mig. Jag har förstått att hon blir kåt av att göra något oanständigt som en revolt mot hennes prydhet och jag gissar att sitta på knä och suga min kuk framför fönstret där man kan se henne är den ultimata revolten för henne. Jag kan bara tacka och ta emot.

Min fru älskar wetsex (golden showers). Som tur är berättade hon det för mig när vi varit gifta i något år så vi testade det och jag upptäckte att jag gillar det. Hon älskar när jag kissar över hennes fitta och ända men helst vill hon titta på när jag kissar och då står hon bredvid och smeker sin fitta och sina bröst. Jag är ganska säker på att hennes intresse för kiss började när hon var liten. Hon har berättat att det bara fanns ett badrum i huset hon bodde i med sina föräldrar. När hon skulle bada fick hon inte låsa dörren ifall någon behövde gå på toa och tydligen gjorde hennes pappa det ganska ofta när hon badade. Tydligen en bild som etsat sig fast i hennes hjärna. Tur för mig som annars inte upptäckt ännu en grej som ger mig njutning.

Det finns mer att ta med på listan över mina kinks men det får räcka med det här så länge. :)
 

bigtitslover6

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag har ju redan skrivit ett inlägg i den här tråden men skriver ett till.

Jag blir rejält upphetsad av att se bilder och filmer där nunnor onanerar eller har sex med varandra eller med någon präst (eller annan man/män). Jag vet inte riktigt varför jag blir så kåt av det men jag misstänker att min fru är skyldig till detta också. Hon blir inte upphetsad av det men hon får nog ändå erkänna att det är hennes fel. :)

När vi träffats berättade vi naturligtvis för varandra vad vi varit med om i livet vilket var spännande eftersom vi har helt olika bakgrund. Hon kommer från södra Tyskland från ett väldigt katolskt samhälle (och familj). Hon berättade att hon gått i en skola som leddes av katolska nunnor tills hon blev 16 år och det var inte lite som hade hänt henne på den skolan. Inte konstigt att den katolska kyrkan har stora problem med sin image gällande att avhålla sig från sex. Det är tydligen ett extremt vanligt problem.

När vi träffats fanns det filmmer och en del porrtidningar med nunnor som var upphestande att bläddra i. När sedan Internet kom fanns det plötsligt hur mycket som helst. Bara att frossa i sin liderlighet och ja, jag frossade.

Länkar till en film som jag tycker är ett bra exempel på det som gör mig kåt.

https://xhamster.com/videos/nympho-nuns-classic-1970s-danish-992618

Hittade också en bild som är oemotståndlig.

https://xhamster.com/photos/gallery/15802164/503504217

Måste också lägga in en länk till bilden där min fru tar hand om min kuk och sin dildo på ett bra sätt. Hon är visserligen inte utklädd till nunna men det är samma tema som i bilden med nunnan.

https://www.imagefap.com/photo/1492611760/

Jag vet naturligtvis att det inte är riktiga nunnor men det är sjukt upphetsande ändå. :)
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Vad man gillar och inte gillar är väl något medfött. Mat t.ex tycker vi ju olika om, dofter ett annat. Vad någon tycker doftar gott tycker nån annan inte alls doftar gott. Så det är väl lika på sexfronten tänker jag. Vi är olika i vad vi tycker är tilltalande och vackert på män o kvinnor. Många skriver att de tänder på stora bröst, vilket verkar vara det vanligaste, men jag tänder mer på små bröst. Max B-kupa, helst A. Nu ska ju alla kön vara slätrakade, men jag föredrar könshår. Gärna ansade. Fast själv rakar jag pungen och tunt kukroten för känslans skull. Många/flera här skriver att de tänder på analt och wet. Själv var jag inte gammal, kanske 7-8 år, när jag i badkaret lekte att jag var hos doktorn och fick en spruta i baken. Körde in mitt finger i anus och tyckte det var skönt. Minns också att jag alltid kissade i badvattnet. Har på ålderns höst börjat kissa i duschen. Så skönt känna den varma strålen mot mina ben... Har även nu i mogen ålder träffat en man några gånger som fingerpullat mig riktigt djupt och sedan dragit ut fingret och smort min kuk som han sedan suger av....
Skulle dessvärre aldrig få frun till att ge mig någon golden shower, men det är en dröm som står högt i kurs.
Skulle kunna skriva länge här, men får räcka för nu.
 

Crille775

Aktiv medlem
Kön
Man
Tänder på kiss och har så länge jag minns gjort det. Hade två tjejkompisar som var några år äldre än mig som jag hängde med dagligen från lågstadiet upp till gymnasiet. Vi lekte kisslekar i princip varje dag för den ena tjejen brukade kissa på sig ibland och däremellan tyckte hon om att kissa överallt och på alla möjliga platser. Vi andra hängde på. I tonåren blev det mer att vi kissade specifikt på varandras kön.
 

HarleyQ

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Har funderat över det här att jag har en fetish för stora kukar. Jag tror det någonstans härstammar i att första killen jag var med var välutrustad. Men entligen tror jag inte den var så stor, jag upplevde den gigantisk för det var första hårda kuken jag såg på riktigt.

Minns jag fingrade lite på byxorna och den växte under mina fingrar, sen när jag drog ned byxorna poppade den ut som en stor gummi-dildo. Runkade den med båda händerna och kände hur den blev ännu hårdare innan den sprutade.

Undrade över hur jag någonsin skulle kunna bli penetrerad av något så stort. Samtidigt så blev det en fantasi och något av en grej att onanera med stora saker, töja mig själv...
 
Toppen