Varför vill bara vi killar...

kn_tte

Medlem
Kön
Man
En liten fråga har jag nu. Efter att ha läst dom flesta trådarna nu så måste jag fundera på varför det är så få kvinnor som vill ge oss grabbar nå´t att fantisera om. Det finns bilder med kukar vart än man ser och grabbar som vill visa upp sig på msn. Tycker inte tjejer om sånt? Vill dom bara se på oss utan att visa något? Det finns ett ord som passar bra då: egoism...
vad tycker ni andra?
 
Kön
Kvinna
Alltså, nu är det så här. Jag får absolut ingenting ut utav era kuk-bilder, eller c-sex på msn. Däremot gillar jag att prata om sex och delar gärna med mig av erfarenheter, kommer någon att få se något av mig? Nej det kommer ni inte hur än ni ber mig. Varför? Jo, jag har gjort sådant förut och dessa bilder har börjat cirkulera runt på diverse amatör-siter på internet. Många har nog sett dem utan att veta att det är just "jag", därför kommer jag att fortsätta att vara anonym...det har inget med egoism att göra. Sedan att ni killar tycks gilla att visa upp er det kan jag inte göra något åt, men förvänta er inte att JAG tänker göra det bara för att NI gör det. Jag har trots allt inte bett er om det.

Så nej, det finns ingen egoism inblandad i mitt beteende..bara rationalitet...
 
Ålder
42
Kön
Kvinna
Jag håller med Maree här. Jag delar gärna med mig erfarenheter och snackar om sex...

Det övriga ger mig som tjej väldigt lite, jag är inte speciellt intresserad av just bilder. C6 händer iofs att jag har, men jag tycker inte att det ger mig någonting när det är i stil med "hejhej, jag är 21 och svinkåt, är du också det isf drar vi igång". Det ska liksom vara lite mer än så, ifall det ska fungera för min del. Det ska liksom kittla min fantasi och det gör varken c6 rakt upp och ner, eller en kukbild rätt upp i nyllet på mig. Jag lägger inte ut bilder på mig, för att det är så få tjejer som gör det. Det går helt enkelt inte att göra det, eftersom det betyder att antingen faller bilderna inte killarna i smaken och man får höra hur ful och tjock man är, eller så hittar man sina bilder på dc++ eller var som helst i princip. Nej tack!

Det finns fler hysteriska män än man tror - de har bara ett djupare röstläge
 

kn_tte

Medlem
Kön
Man
varför är det så hemskt om bilderna läggs ut på nätet då? ingenting säger ju att ansiktet måste vara med...
 

kn_tte

Medlem
Kön
Man
Kanske det är så enkelt att killar bryr sig lite mindre... Och har ett större behov av att visa upp sig. Jag tycker ju i.o.f att det är upphetsande att runka på msn när jag vet att nå´n tittar. Det verkar som de allra flesta killar på denna site tycker det, så kanske det bara är ett manligt behov (eller störning). :)
 
Ålder
42
Kön
Kvinna
det handlar om urgamla värderingar... i grund och botten är den kvinna som gör det här - lägger ut bilder, sexchattar, rakar sig osv en dålig kvinna. Alltså, hamnar bilderna på fel ställe och din mosters kusins brorsa råkar känna igen ett födelsemärke, så är man förtappad in i evigheten pga folks trångsynthet. Jag önskar att det inte vore så, men det är tyvärr så.

Det finns fler hysteriska män än man tror - de har bara ett djupare röstläge
 

tuvalu

Medlem
Kön
Kvinna
Vadå egoism? Jag är inte övht här för att lägga ut bilder på mig själv, jag är här för att prata om sex/onani, dela med mig av och ta del av andras erfarenheter och sånt. Finns ju massvis av rena kontaktforum om du vill ha tag i folk att webcama med och sånt, det här är väl i första hand ett diskussionforum (fast jag vet att det är få som verkar fatta det och inte använder kontaktdelen för såna inlägg...). Som de andra sade så ger det mig ingenting alls att lägga ut bilder på mig själv och då tänker jag inte göra mig det besväret bara för att ni ber om det liksom.
 

kn_tte

Medlem
Kön
Man
Om jag lägger ut en bild på mig så gör jag det med en stor näve humor... Typ, kolla, kolla min pitt är på TV!! Inte gör jag det för att jag får någon sorts tillfredsställelse av det.
 

tuvalu

Medlem
Kön
Kvinna
Men det är väl också att få något ut av det, även om det är ett gott skratt. Det enda jag skulle få är min inbox fylld av mail från jobbiga, kåta snubbar som jag inte övht är intresserad av att prata med.
 

kn_tte

Medlem
Kön
Man
Originally posted by tuvalu

Men det är väl också att få något ut av det, även om det är ett gott skratt. Det enda jag skulle få är min inbox fylld av mail från jobbiga, kåta snubbar som jag inte övht är intresserad av att prata med.

Så sant, så sant!!
 

Sprite

Medlem
Kön
Man
Men sätt ut bilder på din kuk,röv, lillfinger eller vad du nu vill visa upp, varje person ska väll få välja helt själv om dom vill visa upp sin kroppsdel eller inte. Sen om det skulle komma ut på en massa andra skitsidor så skulle jag personligen inte tycka om det, för MIN kuk är MIN!
 

freshman

Medlem
Kön
Man
Hmm, jag tror att många av grabbarna här inne lägger upp bilder på sina kön för att de är stolta över dem och tycker om dem. Så länge det inte stör någon med bilder på kukar (vilket man till viss mån kan vänta sig i ett forum som detta) tycker jag att det är helt okej. Den främsta anledningen (som redheaded_girl var inne på) till att tjejerna inte slänger upp bilder på sig själva torde vara att de känner sig hämmade av sitt utseende, eller att gamla värderingar om manligt och kvinnligt spelar in. För visst är det en naturlig drift att vilja visa upp något man är stolt över?

Jag tycker det är väldigt synd att så många kvinnor känner sig hämmade av dagens värderingar. Det vackraste som finns är ju en naken kvinnokropp. Jag säger därmed inte att man behöver fläka upp sitt kön framför kameran. Vackra helfigurbilder som ändå lämnar något åt fantasin är vad jag efterlyser...

MVH C
 
G

G-mannen [adjö]

Gäst
Man visar självfallet så mycket man vill och när man vill och för vem man vill - håller helt och hållet med Maree, redhead_girl och tuvalu. Jag skulle gärna se dem - att få ansikte och kropp bakom dem man läser inlägg av och pratar med via tangentbordet är kul och lite kittlande. Men jag skulle aldrig begära, tjata eller kräva att få se något. Vi är alla olika och får acceptera det. En del tänder på att visa upp sig, andra kan inte tänka sig det. För en del är det kul att se andra, andra bryr sig överhuvudtaget inte. Det är inget som är bättre eller sämre med det - det är bara så det är.

Det här växlar också över tiden. Jag har alltid varit ganska visuell (liksom många män). Jag tycker om att se. Min kvinna har under större delen av vårt förhållande tyckt mest om att känna. Det visuella har såklart funnits där men kommit i andra hand. På senare år tittar hon gärna på bilder eller filmer där vi knullar eller gör det skönt för oss. Så småningom kanske hon vill se andra men hon är inte där ännu. Så småningom kanske jag ändrar mina preferenser åt något håll - det får tiden utvisa. Charmen och en del av spänningen är ju att vi inte fastnar i våra hjulspår utan rör oss framåt - ibland i en oväntad riktning. (Vi delar just nu en gangbangfantasi - något som var otänkbart för ett antal år sedan).

Så killar och tjejer - visa upp och dela med er av det ni vill dela med andra. Var förtjusta över det ni får. Glöm inte att vi alla triggar på olika saker och tvinga ingen annan mot deras vilja (vilket inte är detsamma som lite överenskommen dominans :))

UGH!

(Väldans djupt det blev)
 
Toppen