Variationer i orgasmernas styrka!

Brother Wolf

Ny medlem
Kön
Man
Tjena gänget

Jag tycker att det är intressant att en orgasm kan vara så olika. Allt från där man kränger sig själv ut och in och sprutar ner hela rummet med sperma, till att det knappt känns något och det bara kommer några droppar.

Det som jag tycker är riktigt skönt är att inte onanera på ett par dagar, för att sedan göra det i flera timmar. Oftast när det går för mig då så får jag en explosions-orgasm, med rikligt sperma sprut. :D

Har ni några tankar runt detta (även närvarande kvinnors versioner av detta)?
 

Shaft

Välbekant medlem
Kön
Man
Själv tycker jag det är bäst nar man har maratonrunkat, kanske 2-3 tim. kollat på film, kanske suttit och snackat, eller varit på bio. Sedan kan jag komma flera på raken. Fortsätter bara efter den första massiva orgasmen med 5-7 sprut. Sedan kan jag komma en eller två gånger till i ganska snabb föjld, men det kommer inte så mycket sprut. Mellan gångerna känns det nästan som orgasm också. Har upptäckt det hä efter 30 års åldern. Fantastiskt! Har sett det på film några gånger faktiskt, men vet inte hur vanligt det är!:p
 

Leeee

Ny medlem
Kön
Man
Jag gillar också att hålla mig några dagar och sen "explodera" när jag sprutar.
Nåt annat som av någon anledning gör att jag sprutar mer är att skriva sexnoveller för mig själv som ingen annan läser... då har man med allt som man själv fantiserar om utan att oroa sig vad någon annan kan tycka.. sen sitta och läsa om det hela. Får alltid megasprut av det :)
 

jasso1

Ny medlem
Kön
Man
jag tycker också det är best att inte runka på några dagar och sedan runka i några timmar
 
Toppen