Varierar er kåthet?

Tussen

Aktiv medlem
Kön
Man
Hur är det med er? Varierar kåtheten mycket?
Själv kan ja va så jäkla kåt så jag runkar flera timmar varje dag. Och få flera utlösningar. Medan vissa tider det går två tre dagar innan jag runkar. Just nu är jag galet kåt. Runkar flera gånger var dag. Någon som har någon teori varför denna variation.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Hur är det med er? Varierar kåtheten mycket?
Själv kan ja va så jäkla kåt så jag runkar flera timmar varje dag. Och få flera utlösningar. Medan vissa tider det går två tre dagar innan jag runkar. Just nu är jag galet kåt. Runkar flera gånger var dag. Någon som har någon teori varför denna variation.
Kåtheten varierar nog hos oss alla. Att det går två, tre dagar mellan onanistunderna kan nog hos många anses som ofta och för dem kan det sedan vara uppehåll en vecka eller två.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Det varierar ibland men inte lika mycket längre. Undrar ifall någon kvinnor är som djur blir pilska under ägglossnings tiden.
Har frågat två kvinnor den en kände ingen skillnad den andra svarade hon alltid var kåt, inte riktigt de svar jag hade väntat mig.
 

Regero

Välbekant medlem
Ålder
47
Kön
Man
Händer, för mig är stress en faktor som gör att lusten avtar, både det sexliv jag har på egen hand samt det jag har med frugan.
Lite synd för det är då men behöver riktigt bra sex.
 

ManMedSkägg

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Händer, för mig är stress en faktor som gör att lusten avtar, både det sexliv jag har på egen hand samt det jag har med frugan.
Lite synd för det är då men behöver riktigt bra sex.
Så sant!
Stress förstör verkligen aptiten.
Det kan vara jobbet eller att inte ha ett jobb, ekonomin eller något socialt sammanhang.
Sen tror jag också att det allmäna måendet påverkar.
Ibland är man låg ett tag och sen kommer en mer kreativ period.
Åldern måste också vara en faktor.
Är 52 år och får inte längre stånd av att se en damcykel:LOL:
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Det varierar mycket blir inte tex tänd av en sexnovell, men så ser man Tina Nordström eller Pernilla Wahlgren eller någon man gillar på tv. Då kan jag runka rätt så länge blir skönar sprut på de viset även om jag hade kunna kommit tidigare.
 

Runkepär

Medlem
Ålder
56
Kön
Man
Hur är det med er? Varierar kåtheten mycket?
Själv kan ja va så jäkla kåt så jag runkar flera timmar varje dag. Och få flera utlösningar. Medan vissa tider det går två tre dagar innan jag runkar. Just nu är jag galet kåt. Runkar flera gånger var dag. Någon som har någon teori varför denna variation.
Precis så är det med mig med. Det är någon naturlig variation. Om någon viste hur man ska göra för att alltid vara kåt så hade det varit allmänt känt. Som ung runkade jag varje dag. Sedan avtar spänningen och nyfikenheten inom sexriket allt eftersom man betar av sina fantasier i verkligheten.

Men som sagts är stress en bidragande orsak till att tappa lusten.
 

Kuksprutan

Välbekant medlem
Jag är 65+ och i perioder runkar jag till sprut varje dag. Tittar då ofta på porr på datorn. Det kan ibland bli 4-6 dagar i sträck då jag runkar till sprut. Men sen kan det ibland bli nästan lika många dagar då jag inte runkar till sprut alls. Ibland kan jag sitta och kolla porr och runka lite lätt men utan sprut. Kan bli stenhård men inte komma för det.
 

Bellabella

Medlem
Kön
Kvinna
Varierar starkt beroende på mitt mående. Mår jag skit kan jag inte koncentrera mig pga deppigheten och kan inte alls bli kåt då. Mår jag bra så kan jag inte koncentrera mig pga kåtheten så funkar jag så, jag kan inte bli kåt när jag mår jätte dåligt. Annars, när jag mår bättre blir jag alldeles för kåt. Känns inte som det finns något mellanting för mig
 

Cujo12

Välbekant medlem
Ålder
51
Kön
Man
Varierar starkt beroende på mitt mående. Mår jag skit kan jag inte koncentrera mig pga deppigheten och kan inte alls bli kåt då. Mår jag bra så kan jag inte koncentrera mig pga kåtheten så funkar jag så, jag kan inte bli kåt när jag mår jätte dåligt. Annars, när jag mår bättre blir jag alldeles för kåt. Känns inte som det finns något mellanting för mig
Hej det är likadant här
 

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Hur är det med er? Varierar kåtheten mycket?
Själv kan ja va så jäkla kåt så jag runkar flera timmar varje dag. Och få flera utlösningar. Medan vissa tider det går två tre dagar innan jag runkar. Just nu är jag galet kåt. Runkar flera gånger var dag. Någon som har någon teori varför denna variation.
Det där är nog närmast medicinsk vetenskap. Själv gissar jag att det handlar om i stort två saker. Kroppskemi och yttre stimuli.
 
Toppen