Vart brukar ni onnanera

Dildolover

Välbekant medlem
Kön
Man
Oftast i duschen med mina dildosar men även i soffan till lite skön porr eller fantasier som består av grannfrun och kvinnliga kollegor. Gärna i naturen och då inte alltid i sexuellt syfte. Aldrig på jobbet!
 

Bigloads

Välbekant medlem
Ålder
54
Kön
Man
Soffan i vardagsrummet blir det oftast. Gillar runka länge och är bekvämast där. Men ute i skog och natur är inte alls fel heller. Är som någon skrev här innan att risken att bli upptäckt som eggar en del
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Fåtöljen eller sängen och badrummet. När man yngre var det många olika ställen. I arkivet på skattemyndigheten, skyddsrum i källaren i olika hus mm. Nu när man är äldre har man lugnat ner sig sköter det hemma. Min kusin eller systers hem hände någon gång om de hade använda trosor i tvättkorgen eller ännu bättre bikinitrosor eller baddräkt. När det fick barn båda har söner och döttrar slutade jag med det.
Morbror skall inte lukta på systerdotterns trosor där går gränsen. När vi var riktigt små innan vi var könsmogna hade jag lite petting med min lillasyster och kusinen men inget avancerat.
 

sleeper

Aktiv medlem
Kön
Man
Oftast i sängen med webcam.
Eller ställen som är lite risky, skogen eller bilen där man kan bli upptäckt.
Kan hända att jag är lite exhibitionistisk. :oops:
 

Pynolf

Välbekant medlem
Kön
Man
Härligt att höra alla trevliga inlägg. Själv har jag börjat framför spegeln i badrummet efter duschen. Står o smeker kuken en stund, drar min korta förhud litet fram o tillbaka över ollonet som nu börjar bli både stort o blankt. Lyfter upp ena benet på en pall o smeker pungen o gärna ett finger mot stjärtöppningen. tar sedan litet hudkräm och masserar hela paketet och inte minst i analen. Har jag tid och det är läge onanerar jag till en härlig utlösning som känns hela dan. Annars känner jag mej härligt småkåt en bra stund...
 

lustfylld rumpa

Aktiv medlem
Sängen, golvet, allmän tvättstuga och vindsförråd, naturen, campingen, rastplatser, nakenbad/diskreta cruisingställen, styvsysters säng i hennes kläder, styvpappas kontor och säng, offentliga toaletter och utedass, badhus, dusch, bastu, varstans när jag jobbar ensam, i skolan som tonåring, på katedern vid lunch och kvarsittning, med frökens lunchäpple och banan vid tillfälle, som hon senare åt upp! Vid utedagar på gympan brukade jag smyga tillbaka in till omklädningsrummet för att begrava mitt ansikte i gympamagisterns underkläder för att leta och lukta på försats/sperma eller nosa upp vart hans ollon trängde mot tyget, sen stod jag på huk eller på alla fyra framför sittbänken och pullade mig i rumpan till doften av hans kuk som pirrade ända in till magen... Risken var otroligt upphetsande! Sen ute på joggingrundan, på bussen, på tåget/tågtoan, på hotell...
Ja... Lite varstans när lusten faller på, 99% anal onani.
 

Martin svensson

Välbekant medlem
Kön
Man
Soffan, sängen, tvättstugan, utomhus, stranden på sommaren, offentliga omklädningsrummet och duschar, hos kompisar tittar i deras tvättkorgen ser om det fins trosor att lukta i och spruta i eller här hemma i tvättkorgen.
 
Toppen