Vart håller alla liksinnade hus???

Arrhe

Ny medlem
Ålder
38
Kön
Man
Sitter här o läser lite allt möjligt om hur kåta många kvinnor är o deras fantasier, tycker det är jävlig lustigt hur de kan vara så många o så kåta o så kan inte jag hitta en ända!!! :cool:
 
Kön
Man
Håller till viss del med dig, har samma problem.

Men enligt min uppfattning/erfarenhet så måste man jobba för att få tjejer/kvinnor, även de som är kåta och glada i att ha sex. Det går inte att tro att de ska komma fram och ta första initiativet. Man måste uppvakta och visa intresse. Om man inte gör det så går ju tjejen/kvinnan i fråga vidare till nästa kille som kan erbjuda något bättre.
 

Miss. A

Ny medlem
Kön
Man
Jag finner det mycket skönt och avslappnande att det finns sådana här forum där man kan prata hejdlöst om sin sexualitet och fantasier. Någonting som jag näst intill aldrig pratar eller visar mer tydligt ute i mitt vardagsliv.

Jag tror inte att alla tjejer är lika öppna i verkligheten som i detta forum. Här kan man vara anonym, komma och gå som man vill och framför allt. Säga vad man vill.
Ett andrum för "förbjudna" tankar kan man väl kalla det.

Just därför tror du att du inte hittar någon likasinnad i verkligheten. Det är bara som så att vi i verkligheten inte är lika öppna.
Där får man leta efter dörrar som står på glänt [:cool:]

Miss. A
 

Spartacus

Medlem
Kön
Man
Min dörr är vidöppen. ;)

__________________________
Today is different, and tomorrow the same
It's hard to take the world the way that it came
Too many rapids keep us sweeping along
Too many captains keep on steering us wrong
 

Arrhe

Ny medlem
Ålder
38
Kön
Man
Hehe låter som det blir o leta efter dörrar på glänt för min del då, kanske ska ta med kofoten ifall att :) Lurigt det där med kvinnor ändå, de kan säga en sak o mena en helt annan, är som att prata med någon som har munnen full av mat, man hör att han säger nått men förstår inte ett skit
 
Toppen