vart sprutar ni killar? och vart vill ni tjejer ha det? + lite till annat smått och gott..

Ålder
56
Kön
Kvinna
- Ni tjejer vart gillar ni att få satsen?

I munnen (när jag suger), över klitoris eller området däromkring, eller i mig…

- vad tycker ni om att onanera i bastu? (själv gör jag det ej på offentliga men älskar det hemma)

Är så tråkig att jag inte riktigt gillar att bada bastu alls eftersom jag blir helt utslagen av värmen, så jag har aldrig onanerat i en bastu

- Onanera framför någon( alltså inför någon som är med på det) är det något ni gör? och isf tänder det er eller gör ni det för er partners skull?

Jag har inte så himla mycket erfarenhet av detta irl, men jag tänder på en killes njutning och älskar att se på en kille som onanerar. Om det ökar hans njutning att se mig onanera så har jag ju glädje av det själv då;):p



- Hur ofta onanerar ni?

Väldigt olika! Det har ju blivit oftare sedan jag hittade detta forum. Men det skiftar från en gång i veckan, till två gånger på en dag. Skillnaderna beror dels på hur mycket det är på jobbet och dels på var jag befinner mig i menscykeln.

- Tjejer föredrar ni att runka av en kille eller suga? isf varför?

Tveklöst att suga! Jag har någon slags erogen zon i mina läppar, så jag blir kåt av att suga…



- Tjejer hur ser det ut idag, har de flessta tjejer rakade musar eller ej?(typ som man ser i omklädningsrum etc) och vilket föredrar ni?

Jag föredrar hår - hellre vildvuxet än renrakat om jag får välja. Själv vaxar jag bikinilinjen och låter resten vara som det är… Det är definitivt vanligare med hår i min bekantskapskrets, än det jag ser på nätet, där alla verkar vara rakade?

Ha en bra dag/kväll/natt med massor av skön sex och onani:)!!

Tack detsamma!
 

pussycat00

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
jaha nr 4 då..haha..tack för syrlig kom doc:) haha... :) men pussycat kom igen och svar på fårgorna då om du kommer med sarkasm..

Men vännen! Jag är aldrig sarkastisk - i a f inte mot dig! :) Mina favvosar är magen o brösten!
 

Dexter

Medlem
Kön
Man
1.Så ni killar här vart gillar ni att spruta på tjejen?

Absolut helst i henne vilket jag blir rätt besviken om jag inte får. Det är nåt skönt med att tömma sig i tjejen. Annars munnen. Annars vet jag inte,

3.vad tycker ni om att onanera i bastu? (själv gör jag det ej på offentliga men älskar det hemma)

Aldrig gjort

4. Onanera framför någon( alltså inför någon som är med på det) är det något ni gör? och isf tänder det er eller gör ni det för er partners skull?

Om jag har någon framför mig som jag kan tillåta se när jag onanerar kan jag lika gärna ha sex ju :)

5. Hur ofta onanerar ni?

Varannan dag typ

7. Killar föredrar ni att smeka eller slicka tjejen till orgasm?

Slicka. Älskar att slicka. Både fitta och anal.

9. Killar hur ser det ut här, rakade snoppar/pungar?och vilket föredrar ni?

Helrakad vilket är bäst. Hur andra killar vill ha det är upp till dom.
 

polar

Aktiv medlem
Ålder
41
Kön
Man
1.Så ni killar här vart gillar ni att spruta på tjejen?

Helt klart det bästa stället att spruta är i fittan på tjejen, går inte det får det väl bli över magen eller brösten..



3.vad tycker ni om att onanera i bastu?

Det är inte alls dumt, jag brukar börja runka upp den lite tills tjejen kommer och ser att den vuxit [:0]



4. Onanera framför någon( alltså inför någon som är med på det) är det något ni gör? och isf tänder det er eller gör ni det för er partners skull?


Det händer !!!


5. Hur ofta onanerar ni?

Det beror på hur ofta man knullar, men eftersom jag reser mycket i jobbet blir det faktiskt en hel del ...



7. Killar föredrar ni att smeka eller slicka tjejen till orgasm?

Det bästa är ju att få slicka en tjej tills det går för henne ....


9. Killar hur ser det ut här, rakade snoppar/pungar?och vilket föredrar ni?

Kör helrakat ...
 

Pumps-Lover

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
1.Så ni killar här vart gillar ni att spruta på tjejen?

På magen eller inne i musen. I munnen är mer en fantasi som är såå läcker

3.vad tycker ni om att onanera i bastu? (själv gör jag det ej på offentliga men älskar det hemma)

Det har jag inte provat

4. Onanera framför någon( alltså inför någon som är med på det) är det något ni gör? och isf tänder det er eller gör ni det för er partners skull?

Har inte provat att onanera framför någon för onanins skull. Men det skulle vara läckert om någon ville titta på mig för att de vill se mig njuta och spruta

5. Hur ofta onanerar ni?

Varje dag, men inte alltid till orgasm.

7. Killar föredrar ni att smeka eller slicka tjejen till orgasm?

Jag smeker gärna, slickar när vi är riktigt kåta

9. Killar hur ser det ut här, rakade snoppar/pungar?och vilket föredrar ni?

Rakad pung, annars lite ansat ibland. Bryr mig inte om hur andra vill ha det
 

mina

Medlem
Ålder
42
Kön
Kvinna
1.Så ni killar här vart gillar ni att spruta på tjejen?

2.Ni tjejer vart gillar ni att få satsen?
Jag tänder inte speciellt mycket på sperma så det är varken bättre eller sämre att få satsen på nått ställe faktiskt. Eller jo! Jag älskar när han sprutar i mig! Tyvärr funkar inte det just nu då vi kör med kondom i väntan på att hitta nått bättre p-medel.

3. vad tycker ni om att onanera i bastu?
Jag har aldrig onanerat i bastu. Bara knullat! :D Och det var grymt...varmt! Och mysigt, grrr. Blev av med oskulden i en bastu by the way ;)

4. Onanera framför någon (alltså inför någon som är med på det) är det något ni gör? Och isf tänder det er eller gör ni det för er partners skull?
Jag och min sambo brukar göra det och jag har gjort det med flera av mina andra pojkvänner. Jag älskar det! Älskar att se killens händer som vet precis vad de ska göra för att få det så skönt som möjligt och såklart att se killen njuta. Mmm!!!

5. Hur ofta onanerar ni?
Jag och min sambo ligger så ofta att jag knappt hinner ona imellan, men i snitt händer det kanske 2-4 ggr i veckan beroende på om vi är trötta av en trotsig liten unge, jobb eller om jag har mens. Då ligger vi inte med varann, jag är inte alls på humör då :/

6. Tjejer föredrar ni att runka av en kille eller suga? isf varför?
Om jag måste välja så väljer jag runka eftersom jag inte vet mycket som slår att känna en oljig kuk i mina händer och hur den blir hårdare och hårdare innan den exploderar i orgasm. Och såklart se min sambo älska vad jag gör med honom just då.

7. Killar föredrar ni att smeka eller slicka tjejen till orgasm?

8.Tjejer hur ser det ut idag, har de flessta tjejer rakade musar eller ej?(typ som man ser i omklädningsrum etc) och vilket föredrar ni?
Sist jag var på badhuset var för ett halvår sen och då var det knappt några i duschen när vi var där :/ Gången innan dess jag var där var så länge sen att jag inte ens minns det. Så jag vet faktiskt inte, men det är väl som med allt annat - jävligt olika. Jag rakar bort det mesta och sparar en "rand" från klittan och ett par cm uppåt.

9. Killar hur ser det ut här, rakade snoppar/pungar?och vilket föredrar ni?
 

sambokille

Välbekant medlem
Kön
Man
1.Så ni killar här vart gillar ni att spruta på tjejen?
[blue]munnen, magen/brösten, rumpan/ryggen, och såklart även i henne[/blue]

2.Ni tjejer vart gillar ni att få satsen?

3.vad tycker ni om att onanera i bastu? (själv gör jag det ej på offentliga men älskar det hemma)
[blue]Kåtheten kan lätt komma på mig i en bastu men runka, nää för varmt[/blue]

4. Onanera framför någon( alltså inför någon som är med på det) är det något ni gör? och isf tänder det er eller gör ni det för er partners skull?
[blue]Jag tänder grymt mycket på det o gör det ganska ofta[/blue]

5. Hur ofta onanerar ni?
[blue]4-8 ggr/veckan[/blue]

6. Tjejer föredrar ni att runka av en kille eller suga? isf varför?

7. Killar föredrar ni att smeka eller slicka tjejen till orgasm?
[blue]Helt klart både smeka och slicka men måste jag välja 1 så absolut slicka[/blue]

8.Tjejer hur ser det ut idag, har de flessta tjejer rakade musar eller ej?(typ som man ser i omklädningsrum etc) och vilket föredrar ni?

9. Killar hur ser det ut här, rakade snoppar/pungar?och vilket föredrar ni?
[blue]Rakade pungar är nog ganska vanligt iallafall och själv är jag ansad ovanför och helt rakad runt roten och på pungen[/blue]
 
Toppen