Vart tar vi vägen?

Elgen

Medlem
Kön
Man
Hej!

Hemma temporärt i föräldrarhemmet då jag bor på annan ort annars. Har tjej på G som jag skall ligga med, men undrar nu vart...
En av föräldrarna är hemma för jämnan och det är inte tänkbart att göra det när de är här, hos henne är det ungefär liknande situation, speciellt med tanke på juletider och skit.

Nå, vart kan man annars hitta privata ställen?
Jag har iofs bil och det, men det känns inte bra. Tittat på vandrarhem och hotell, men det känns lite för konstlat.

Ge förslag! :)
 

Balloo

Ny medlem
Kön
Man
Ni har väl ett rum.
En riktigt tyst orgis under täcket.
Tror att det är bätre än bilen, och billigare än hotell.
6 ska vara gratis:oops:
 
G

Guest

Gäst
Usch, been there! Hade exakt samma problem men till slut insåg jag att de skulle dröja innan ja flyttade hemifrån så ja fick gilla läget och ta hem henne trots att föräldrarna e hemma,,,

Tänk bara på att ni e lite tystare än vanligt. Kanske svårt att tänka på när man ska komma precis men so what... dina föräldrar sover säkert gott ändå...

[^]
 

_snippan-

Medlem
Kön
Kvinna
Håller faktiskt med föregående talare. Bara att gill läget. Men det finns väl en dörr att stänga ? Jag hör ibland när min grabb håller på med sin flickvän, flinar bara lite åt det, jag lyckönskar dem att dom är förälskade. Jag är inte alltid så tyst heller..:D
 

Tobbisen

Aktiv medlem
Kön
Man
Håller faktiskt med föregående talare. Bara att gill läget. Men det finns väl en dörr att stänga ? Jag hör ibland när min grabb håller på med sin flickvän, flinar bara lite åt det, jag lyckönskar dem att dom är förälskade. Jag är inte alltid så tyst heller..:D

Tjet, jag skulle ju få nojja om jag visste att mina föräldrar hade hört något!!!:oops:[:0]
Men bara skött sånt på egen hand;)[:cool:]
 
G

Guest

Gäst
Tjet, jag skulle ju få nojja om jag visste att mina föräldrar hade hört något!!!:oops:[:0]
Men bara skött sånt på egen hand;)[:cool:]

Men tänk egentligen dom lär ju ändå hört alla gånger man runkat. Man försöker vara tyst men man stönar ju alltid lite och sängen kanske låter lite :)
 

misswet

Aktiv medlem
Ålder
57
Kön
Kvinna
:sleep: För mej som har ganska stora ungar är det självklart att dom både onanerar och har ett sexliv...det tillhör ju och det skulle inte falla mej in att på nåt vis varken ifrågasätta eller kommentera eventuella ljud jag hört från rummen....Kör på hemma, är mitt råd till er, dina föräldrar lär ju veta vad det handlar om ändå!!;)
 

myseli

Medlem
Kön
Man
En till som tror ni kan göra det hemma. Det gjorde jag när det begav sig, fick aldrig någon kommentar. Fast vi var rätt tysta såklart...
 

Baller

Aktiv medlem
Kön
Man
Klart ni skall göra det hemma. Om föräldrar inte visste vad det handlar om så hade ni ju inte kommit till världen heller :oops: Och vad kan en pappa säga om han hör sina pojkar runka när han själv gör det :D
 

Hornydragon

Medlem
Kön
Man
Känns ju egentligen som att det är en ganska naturlig sak att man har sex...även om man är hemma hos päronen ett par dagar...men visst - kan förstå dig...

Jag har aldrig haft några problem med det hela även om jag har haft två flickvänner som var rejält högljudda i vanliga fall (den ena är fortfarande...både flickvän och högljudd). Det gäller ju bara att ta det lite lugnare...skulle mor eller svärmor höra det hela tror jag inte att hon skulle få en chock...

Lycka till...
 

Snacksalig

Medlem
Ålder
48
Kön
Kvinna
En av föräldrarna är hemma för jämnan och det är inte tänkbart att göra det när de är här, hos henne är det ungefär liknande situation, speciellt med tanke på juletider och skit.

..............................................................................................

Jag blir lite nyfiken på varför det är "otänkbart" att göra det hos dig eller hos henne?

Ni kanske har någon kompis som ni kan få kinesa hos?

Om det inte är en pengafråga skulle jag tycka att det var häftigt att käka middag på ett hotell,kanske dansa och sedan tillbringa natten tillsammans;)

Problemet är väl kanske löst nu när julen är över?
 
Toppen