Vem berör dig på Onanera?

G

Guest

Gäst
Vem gör dig kåt? Glad? Nyfiken? Och varför?

Gladebagaren gör mig nyfiken och kåt... Hans bild gör mig varm... :oops:
 

Chablis

Ny medlem
Kön
Man
Bra fråga. Helt ärligt så tycker jag faktiskt att du berör. Din bild är otroligt snygg...

Men visst, det är några som jag kanske läser lite extra noga som känns mer mysiga än andra. Men ey, det bästa med Onanera är att alla är hemliga vilket gör alla fascinerande.

;)
 

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
Jag vill inte peka ut ngn särskild, för det känns inte som någon tävling. Men jag vill ändå säga att flickorna här är j-vligt mysiga!!! Och det gäller alla jag talat med. Även dom flesta killar verkar ha skruvarna på rätt ställe... Kul forum. Kram (nej förreste, hårda bakifrånknull) till alla tjejer här, ni är sexiga och åtråvärda... ;)
 
G

Guest

Gäst
Jag vill inte peka ut ngn särskild, för det känns inte som någon tävling. Men jag vill ändå säga att flickorna här är j-vligt mysiga!!! Och det gäller alla jag talat med. Även dom flesta killar verkar ha skruvarna på rätt ställe... Kul forum. Kram (nej förreste, hårda bakifrånknull) till alla tjejer här, ni är sexiga och åtråvärda... ;)

Va inte tänkt som en tävling.. Utan bara en chans till att berätta vem som berör en...
 
Toppen