Vem föredrar en buske?

Status
Stängd för vidare inlägg.

sep

Medlem
Kön
Man
Jag föredrar buske.
Jag tom KRÄVER buske.
Men den ska vara klippt o ansad...
Särskilt fint är det om håret är riktigt mörkt!

Vad föredrar du?

...
don't bust that nut just yet
 

Jona

Ny medlem
Kön
Man
På killar spelar det inte så stor roll. På mig själv stämmer din beskrivning in.
Jag undrade också, jag är väldigt blond men har mörk buske. Det är väl det normala? Ingen har väl blont könshår?
 

ungdom

Medlem
Kön
Man
jag skulle bli av tänd om det vr längre än en cm och o hyffsat.. bara stäng är accpeltabelt.. men det tycker jag..

är man bög för att man hjälper en kompis?
 

6albin

Ny medlem
Kön
Man
Jag e väldigt "kluven" i den frågan! Kan tycka att det e hur sexigt som helst med en väldigt hårig buske! Medans jag andra gånger gärna tar en helt rakad hmm "fitta"
 

Jona

Ny medlem
Kön
Man
Det är skönt att tänka på dig också, du lär finnas i mina drömmar. Skulle gärna komma och göra det skönt för dig... Suga kanske, låta dig komma på mig...på mina fina runda bröst.
 

Jona

Ny medlem
Kön
Man
Jag stönar till när du trycker hårt, djupare, starkare! Låt mig inte komma undan...smek mina styva bröstvårtor, jag har så fina bröst... Vill du ta den bakifrån? Jag har så fin liten rumpa också, lägg upp mitt ben på höften och bara tryck på...jag smeker mig samtidigt, och jag skriker högt!
 

Jona

Ny medlem
Kön
Man
Hör du hur jag stönar? Jag rycker i vällust, bäst du håller fast mig...lägg mig på rygg och sära på mina ben, håll mig nere och stöt hårt, och snabbt! Älskar din hårda kuk, dyrkar den. Kom i mig eller var du vill...
Nu ska jag lägga mig, smeka mig och tänka på dig. Och du kommer finnas i mina drömmar också... Vi får göra det här igen nån gång.
 

Tommy

Medlem
Ålder
57
Kön
Man
Oj vilken häftig diskussion det var här.
Men för att komma tillbaka till ämnet föredrar jag nog buske framför rakad, men vårdat ska det vara förstås. Har alldrig varit med en helrakad tjej, men tycker att det ser ut som ett barn.
Tycker dessutom att det käns skönt och upphetsande att gå med fingrarna genom busken innan man börjar smeka fittan.
 

Tommy

Medlem
Ålder
57
Kön
Man
Jag blev rejält kåt av att läsa om eran gemensamma onani. Jobbigt att vara på jobbet, skulle behöva runka lite. Kanske på toan, men det känns lite trist tycker jag (man då och då har man ingen val).
 

Flow242

Medlem
Ålder
47
Kön
Man
En liten "buske" på venusberget, från några dagars skäggstubb till en centimeter sådär. Som Tommy sa så är det ruskigt upphetsande att låta fingrarna leka i det på vägen ner till skatten. Fast å andra sidan så är det aldrig fel att raka fittan helt åt henne och sedan låta sig väl smaka av hela upplägget.

70-talsskog går dock helt bort.
 

Runkamera

Ny medlem
Kön
Man
Det var upphetsande att läsa ert knullande, jag vart tvungen att runka ordentligt. Läpparana skall var rakade och fina och det skall vara en liten välansad tofs ovanför fittan.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen