Vem på forumet vill du knulla? [rubrik fixad av moderator]

misswet

Aktiv medlem
Ålder
57
Kön
Kvinna
Glömde ju skriva, misswet är jag definitivt sugen på...... :p

Tackar för uppmärksamheten och niger vackert :oops:

Känner dock att jag för tillfället har absolut noll koll på alla trevliga herrar härinne och ber att få återkomma med min egen önskelista senare!:D
 

litekinkykille

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Finns ju massor av underbara tjejer här;
Gizza! Kissekatt! pussycat00! misswet!
Ni får göra vad ni vill med mig ;)
 
M

MissSecret

Gäst
MissSecret skulle jag verkligen vilja fylla upp:)

Mmm, tack, trodde jag var glömd eftersom jag inte har hängt här så mycket senaste tiden. Du har fyllt upp mig i mina fantasier, det vet du... ;)

Det finns många härliga här som verkar ha potential, men jag vill i alla fall nämna en favorit, pune. När jag tänker på hans kuk vattnas det i munnen på mig. [}:)]
 

pussycat00

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Tack alla som vill leka med mig! Jag känner mig så kåt o desperat så det känns som att jag gärna skulle testa er allihopa!!! :-D
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Tack alla som vill leka med mig! Jag känner mig så kåt o desperat så det känns som att jag gärna skulle testa er allihopa!!! :-D


jag ställer mig i kön(fniss, det blev omedvetet ordvitsigt) för en oförglömlig natt med dig Pussycat00
 

misswet

Aktiv medlem
Ålder
57
Kön
Kvinna
Finns ju massor av underbara tjejer här;
Gizza! Kissekatt! pussycat00! misswet!
Ni får göra vad ni vill med mig ;)

Tackar för erbjudandet, niger vackert och ber att få återkomma om/när behovet uppstår! :D
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Tack alla som vill leka med mig! Jag känner mig så kåt o desperat så det känns som att jag gärna skulle testa er allihopa!!! :-D

Drar mej till minnes en del både syrligt men samtidigt pilska kommentarer från dej genom åren. Blir sugen på att leka med dej också.... :oops:

/ I
 

LkpgKillen82

Medlem
Kön
Man
Har inte järnkoll på alla tjejer här men på rak arm känns pussycat00, Icka och Lisa26 som tre tjejer jag gärna skulle ha det trevligt med ;)
 
B

Biggus_Dickus

Gäst
Alla trevliga och välhängda får sätta på mig! :oops:

Hähä, skojade bara... men här finns många trevliga; grabbar och tjejer. :)
 
Toppen