vem pratade med er om sex

biff

Medlem
Kön
Man
vem var det som pratade med er om sex och hur gick det till...

I mitt fall var det morsan och hon tyckte det var pinsamt som fan och jag fattade inte ett smack av det hon sa för hon snackade i gåtor
 

tuvalu

Medlem
Kön
Kvinna
Var väl sexualkunskapen någon gång i högstadiet. Vi hade en hemskt tråkig biologilärare, hon verkade vara minst 100 år då och talade i samma enformiga ton hela tiden. Jag tyckte nog mest det var lika pinsamt som resten av klassen tyckte det var och snappade inte upp så mycket nyttigt överhuvudtaget (det viktigaste man fick veta var typ "använd kondom annars får ni aids och dör, alternativt blir på smällen").
 

Aoc

Ny medlem
Kön
Man
Det var min kusin, när jag sov över .. så pratade jag o han.. eller han sa till mig, till en början blev jag väldigt äcklad.. (tänkte först o främst på att mina föräldrar hade gjort det)..
men sen fatta man efter ett tag, eller man fick det bekräftat lite senare så att säga..
 

Ghastly_blank

Ny medlem
Kön
Man
va nog på biologin.. våran biologi lärare va på väg att knäppa upp byxorna å visa på sin egen balle hur de funka å så.. men de hann ringa ut.. som tur va..

sometimes it feels great to be stupid...
 

doktorn

Ny medlem
Kön
Man
Kan med glädja berätta att jag aldrig behövt ha det samtalet med mina föräldrar... hade nog varit jävligt pinsamt och jobbigt. Man lärde sig väl av kompisar och i skolan. Är det inte lite omodärnt och ovanligt att föräldrarna lär sina små om blommor och bin nu för tiden?

// Doktorn
 

Gizza

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Sexualkunskapen i skolan och sen att man läst sexspalter i veckotidningar, men har aldrig någonsin haft ett sexsamtal med mina föräldrar.
 

nedrevärlden

Ny medlem
Kön
Man
mycket har jag tagit reda på själv och på skolan har vi tema vecka var 4:e vecka å en av dom var sex och samlevnad där snappade man upp en del:p
 

behappy

Medlem
Kön
Man
Originally posted by Ghastly_blank

va nog på biologin.. våran biologi lärare va på väg att knäppa upp byxorna å visa på sin egen balle hur de funka å så.. men de hann ringa ut.. som tur va..

sometimes it feels great to be stupid...

Va?! Vad är det för lärare!?
 

Elgen

Medlem
Kön
Man
Mina föräldrar har inte sagt något om sex eller likande. Jag tror att det är idag helt onödigt, och jag har nog inte skadats av det heller, kanske snarare tvärtom?

hehe
 
Toppen