VEM tänker du på?

Danjoz

Ny medlem
Kön
Man
Tjena! Det finns en sak som jag har funderat på ett bra tag nu.
Det gäller främst er tjejer:

Om ni är i ett förhållande. Tänker ni ofta på andra killar än er pojkvän när ni onanerar? Och isåfall vilka är det ni tänker på (tex. killkompisar, gamla ex, kändisar)?
 

Sexxxy_

Medlem
Kön
Kvinna
Det är klart att man ofta fantiserar om andra, men vilka jag fantiserar om är en hemlis, hihi:oops:
 
G

Guest

Gäst
Visst fantiserar man om andra... Tror och hoppas jag mannen min också gör... ;)

Vem man fantiserar om varierar...Kan vara vänner, någon man bara sett på stan, någon nätflirtis (:oops:), eller kändis! Mikael Persbrandt! :p

Fantiserar absolut inte om mina ex... Finns inget o fantisera om där! :D
 

gladebagaren

Ny medlem
Kön
Man
Finns många som tänder mig just nu. Kan det bero på att våren är här? kanske det*L* Men nu i skrivandets stund finns det en tjej som jag går i gång på ngt enormt på. Bara tanken kommer så rycker det i brallan. Härligt men farligt. Vill sätta mig i bilen o fara iväg på en gång när tanken kommer.
 
H

Härligheten(slutar på egen begäran)

Gäst
Det beror på.... lite situation till situation.

Men visst håller med Horny_babe, fantiserar om andra....men vem...är en hemlis.

Absolut inte om gamla ex.... näpp, där finns inget att hämta.
 
M

MissSecret [vill inte mer]

Gäst
Tjena! Det finns en sak som jag har funderat på ett bra tag nu.
Det gäller främst er tjejer:

Om ni är i ett förhållande. Tänker ni ofta på andra killar än er pojkvän när ni onanerar? Och isåfall vilka är det ni tänker på (tex. killkompisar, gamla ex, kändisar)?

Jag fantiserar ofta om andra, både tjejer och killar...oftast personer i min umgängeskrets som jag tycker är attraktiva och/eller förbjudna fantasier...chefer, kompisars pojk/flickvänner etc...
 

BunnyButt

Medlem
Kön
Kvinna
Jag har kommit på att jag så gott som alltid fantiserar om min partner när jag har ägglossning :) Kan det vara biologiskt, månne? :)

Däremellan kan det variera, men oftast min partner eller ansiktslösa individer... Jag är nog sån att jag har sex med en individ, inte en fysisk kropp - och då blir det liksom personen jag tänder på och attraheras av.. därmed svårare att fantisera om 'vem som helst' eftersom jag inte tänder på utseende rakt upp och ner...

Någon annan som är likadant funtad?
 
Toppen