vem vill knulla NU

bubbis

Medlem
Kön
Man
Mmmm, jag skulle såå gärna vilja slicka en våt fitta just nu..... *pirrar*
Och höra hur hon njuter av att min tunga leker tafatt med henne...
:unsure:
 

sprutkillen

Medlem
Kön
Man
Skulle gärna blivit slickad nu för att sen rida honom tills han också får komma men tyvärr är han på jobbet redan så det går ju inte:(
 

Loadboy

Medlem
Kön
Man
Med undantag för lite andra sysslor som mail och dylikt så har jag varit inloggad här nu ett par timmar tror jag och det säger en del. Jag vill knulla en våt trång fitta NU NU NU NU! ;):D
 

Gorman

Medlem
Kön
Man
..........efetr en stunds runkande............ja,ja, ja .....nu läntar jag efter en våt och skön lite trång fitta.....men först kanske en stund mellan brösten och där kuken når tungan......
 

lava

Medlem
Kön
Kvinna
hade velat ha härligt gruppsex... mmmh.. kanske ta en kille bakifrån med strapon.. samdigt som jag själv blev knullad bakifrån..
 

Bluesman

Medlem
Ålder
57
Kön
Man
Nu villl jag smeka av min hustru kläderna, lägga henne ner och slicka henne från tårna till pannan, reta henne lite, för att sedan försiktigt låta tungan och munnen slicka henne till orgasm, långsamt.
Därefter vill jag lägga hennes ben på mina axlar och tränga in i den våta kramande fittan och långsamt men tveklöst knulla henne hårt och djupt, min favorit position där jag kan se henne njuta och känna hennes kropp med mina händer.
Oj oj oj, och jag måste vänta ända till i kväll ;)
 

greven66

Medlem
Kön
Man
jag vill klä av henne,smeka hennes kropp å smaka hennes fittas saftar..få henne att komma minst en gång innan jag lägger henne på sidan....för att ta henne bakifrån.....sked....efter en stund då det runnit ordentligt får röven påhälsning...trång å fin är det extra skönt både för henne å mig....jag stönar högt då satsen fyller hennes bak........stannar kvar.....
 
Toppen