vem vill knulla NU

stingen

Medlem
Kön
Man
hade velat ha härligt gruppsex... mmmh.. kanske ta en kille bakifrån med strapon.. samdigt som jag själv blev knullad bakifrån..

Låter som en ny utmaning (för min del) att bli knullad av en tjej med strap on låter faktiskt lite spännande ;)
Funderar en stund till:oops:
 

Gorman

Medlem
Kön
Man
...jaaaa, nu vill jag knulla,,,,,,,,,är så himla kåt, runkar som en..........tänk en skön våt fitta att tränga in i sakta.....
 
G

Göran67

Gäst
Efter en lång tid som man inte varit med på forumet så hoppar jag ju genast in i leken och drömmer om ett hett knull med favoriten skeda... ;)

Tänk bara att få ta henne bakifrån när hon retsamt böjer sig frammåt. Att få njuta av känslan att försvinna in i henne och bara njuta av hennes rörelser som tvingar en att stöta emot.... *suck*....

Få känna hur hon kramar mig med sina härliga muskler och samtidigt kunna smeka hennes sexiga bak och även reta hennes klitta.... *mums*

Det skulle inte sitta helt fel......:p
 

hotpants

Aktiv medlem
Kön
Kvinna
Efter en lång tid som man inte varit med på forumet så hoppar jag ju genast in i leken och drömmer om ett hett knull med favoriten skeda... ;)

Tänk bara att få ta henne bakifrån när hon retsamt böjer sig frammåt. Att få njuta av känslan att försvinna in i henne och bara njuta av hennes rörelser som tvingar en att stöta emot.... *suck*....

Få känna hur hon kramar mig med sina härliga muskler och samtidigt kunna smeka hennes sexiga bak och även reta hennes klitta.... *mums*

Det skulle inte sitta helt fel......:p
Men åhhhhhhhhhhhhhhhh nu blev det vått..ler
Du har varit saknad

vill göra det du skriver om...NU
:love::love:
 
G

Göran67

Gäst
Efter en lång tid som man inte varit med på forumet så hoppar jag ju genast in i leken och drömmer om ett hett knull med favoriten skeda... ;)

Tänk bara att få ta henne bakifrån när hon retsamt böjer sig frammåt. Att få njuta av känslan att försvinna in i henne och bara njuta av hennes rörelser som tvingar en att stöta emot.... *suck*....

Få känna hur hon kramar mig med sina härliga muskler och samtidigt kunna smeka hennes sexiga bak och även reta hennes klitta.... *mums*

Det skulle inte sitta helt fel......:p
Men åhhhhhhhhhhhhhhhh nu blev det vått..ler
Du har varit saknad

vill göra det du skriver om...NU
:love::love:

Härligt att man inte tappat "stinget" när det gäller favvisen skeda... :p
En fantasi om henne räcker långt..... hehe
Men att "få" ta henne på riktigt... woj woj... vilken helg... Kan ju inte vara något mindre än en helg, man vill ju göra ALLT med henne. Prova så många stöllningar om ich om igen.... speciellt de man gillar... dvs med skeda kan man ju inte gå fel.... ;)
Vill ha henne NUUUU!!!!
 

misswet

Aktiv medlem
Ålder
57
Kön
Kvinna
Mmm......lagd framstupa över köksbordet med en hand som håller mig nere medan den andra smeker mig våt innan jag blir fylld i en enda välriktad stöt....sedan vänd på och med benen över hans axlar bli tagen djupt och hårt samtidigt som vi hjälps åt att smeka mig så att jag kommer innan har drar ut och sprutar över min mage och mina bröst....
 
G

Göran67

Gäst
Mmm......lagd framstupa över köksbordet med en hand som håller mig nere medan den andra smeker mig våt innan jag blir fylld i en enda välriktad stöt....sedan vänd på och med benen över hans axlar bli tagen djupt och hårt samtidigt som vi hjälps åt att smeka mig så att jag kommer innan har drar ut och sprutar över min mage och mina bröst....

Låter härligt "missy"

Vill gärna ha dig och skeda i en härligt kladdig och skön stund under täcket.
 

Skutt

Medlem
Kön
Man
Allt ni beskriver låter så himla trevligt. Jag måste erkänna att jag blev lite sugen nu - nej jättesugen! Stygga pojkar och flickor! ;)
 
Toppen