vem vill knulla NU

sambokille

Välbekant medlem
Kön
Man
runkar nu och tittar på bilderna från helgens sex ska bli så skönt att få spruta snart igen


Oj läckert.
inte dåligt att få ta bilder under sexet som singel.. kanske en trogen KK?:p

själv skulle jag gärna börja med att få slicka lite nu
 

threonin

Medlem
Kön
Man
Jag vill knulla doggy eller skeda och stöta upp staken i en varm blöt trång skön fitta.. är det så konstigt det kanske..stånga på tills vi båda kommer..mmm.. över ett par varma meloner

:p
 

grodan62

Medlem
Kön
Man
ja tack skulle jag säga..ler

nyduschad...doftar underbart...len och skön..fattas en man bara

HALLLÅÅÅÅ
Är just på väg in i duschen nu, det är skönt och dela dusch med nån trevlig och go person. Hjälpa till med det ena och det andra:oops: Kram
 

vitaminman

Medlem
Kön
Man
vill börja med att slicka dig till du nästan kommer.. när du bara ber om att få komma slutar jag slicka dig för att ta dig härligt bakifrån och ömsom slicka dig och knulla dig..... när du är helt galen av åtrå och inte klarar det längre ska jag låta dig komma i en härlig skön skakande orgasm som får dig att darra av behag.... ;)
 
G

Göran67

Gäst
Är uppvärmd..vill du känna;):p

MMmmm, en uppvärmd skeda...

Vill böja dig fram över köksbordet och sära på dina ben så att de står brett isär, långsamt dra ner dina, redan, fuktiga trosor. Smeka med händerna upp längs med baksidan av dina välformade lår, upp mot ditt dunkade sköte.
Ta ett fast tag om dina sexiga skinkor och krama dem mjukt men med ett fast tag. Samtidigt pressa mig mot din bakdel och luta mig fram över din rygg och kyssa dig retsamt i nacken, stannar kvar så du kan känna min heta andedräkt mot din nakna hud, viska lågt i ditt öra med kåt-hes röst att:
-nu ska jag knulla dig som aldrig förr...

Pressar mig retsamt mot ditt väntade sköte och njuter av din reaktion när du känner min varma lem leta sig fram mellan dina fuktiga läppar. Jag stönar lågt av att få känna din värme och njuter av hur du försöker gnida dig mot min hårda lem.... Mmmm, skeda gör mig galen av upphetsning.... :p
 

ernest

Medlem
Kön
Man
Är uppvärmd..vill du känna;):p

MMmmm, en uppvärmd skeda...

Vill böja dig fram över köksbordet och sära på dina ben så att de står brett isär, långsamt dra ner dina, redan, fuktiga trosor. Smeka med händerna upp längs med baksidan av dina välformade lår, upp mot ditt dunkade sköte.
Ta ett fast tag om dina sexiga skinkor och krama dem mjukt men med ett fast tag. Samtidigt pressa mig mot din bakdel och luta mig fram över din rygg och kyssa dig retsamt i nacken, stannar kvar så du kan känna min heta andedräkt mot din nakna hud, viska lågt i ditt öra med kåt-hes röst att:
-nu ska jag knulla dig som aldrig förr...

Pressar mig retsamt mot ditt väntade sköte och njuter av din reaktion när du känner min varma lem leta sig fram mellan dina fuktiga läppar. Jag stönar lågt av att få känna din värme och njuter av hur du försöker gnida dig mot min hårda lem.... Mmmm, skeda gör mig galen av upphetsning.... :p

Mmmm vilken skön fantasi... gjorde mig lite extra kåt.
 

hotpants

Aktiv medlem
Kön
Kvinna
Är uppvärmd..vill du känna;):p

MMmmm, en uppvärmd skeda...

Vill böja dig fram över köksbordet och sära på dina ben så att de står brett isär, långsamt dra ner dina, redan, fuktiga trosor. Smeka med händerna upp längs med baksidan av dina välformade lår, upp mot ditt dunkade sköte.
Ta ett fast tag om dina sexiga skinkor och krama dem mjukt men med ett fast tag. Samtidigt pressa mig mot din bakdel och luta mig fram över din rygg och kyssa dig retsamt i nacken, stannar kvar så du kan känna min heta andedräkt mot din nakna hud, viska lågt i ditt öra med kåt-hes röst att:
-nu ska jag knulla dig som aldrig förr...

Pressar mig retsamt mot ditt väntade sköte och njuter av din reaktion när du känner min varma lem leta sig fram mellan dina fuktiga läppar. Jag stönar lågt av att få känna din värme och njuter av hur du försöker gnida dig mot min hårda lem.... Mmmm, skeda gör mig galen av upphetsning.... :p


stön:pmiss you
 
Toppen