Vid utlösning/orgasm

Elgen

Medlem
Kön
Man
Gräddet på moset i onanering är ju att få orgasm/utlösning.

Jag skulle tro att de flesta värmer upp med att antingen "freestyla" eller titta på porrfilm.

I ögonblicket då det börjar "komma" dvs, innan utlösningen, brukar jag oftast ha en bild (på datorn) eller tänka på någon annan tjej, än den på porrfilmen/freestylen. (finns dock undantag i freestylingen ibland:D)

Alltså en tjej som är mer attraktiv, som man ser på någon fest/skola/gatan, ja i princip allt, men som finns i sin egen omgivning. Eller någon superkändis...

Det är typ; "jag tillägnar denna orgasm till just den tjejen..." (eller killen, om ni är tjej eller homosexuell eller vad ni nu är)

Finns det fler som brukar göra så här?

hehe
 

handtralla

Medlem
Kön
Man
Nej jag kan inte påstå att jag tillägnar ett sprut till någon. Jag runkar till 95% till porrfilm och då blir det att man kommer samtidigt som de i filmen. Det är väl som att man önskar att man var där. Jag förmodar att du menar att runka utan tidning, film eller något med "freestyla". Men de gånger jag "freestylar" så är jag så kåt att det inte behövs mycket för att spruta:oops:
 

LillPer

Medlem
Ålder
42
Kön
Man
Ibland om man haft en runkdrömm.

Om man (som kille) vaknar med ett stående problem är det bara å dra några snabba slutsattser så har man snart lösningen i egna händer.
 

Cissi

Medlem
Kön
Man
Hmmmm näääeee inte riktigt för min del. Skulle jag tänka på en kändis kille eller på någon jag sett på stan mendan jag onanerar så hade jag blivit direkt avtänd.....

Vem tänder på "plast" och smink egentligen? Och om jag ser en fin kille på stan som sänder sexuell utstrålning så går jag itne hem och onanerar åt det. Det som FÖR MIG finns i tankarna kring en onaniakt är det som händer just då. Eller något som hänt tex en runkakt från min kille ELLER att jag kanske ser framför mig hur min kille sitter & runkar i sin ensamhet med egna fantasier.

Jag kan faktiskt också bli plötsligt kåt av att gå på stan och känna hur det kan börja pulsera i skrevet av en eller annan sexuell tanke, då jag vet att jag kan gå in i ett provrum, någon offentlig toalett eller sätta mig längst bak i en buss på väg hem, och hoppas på lite "privacy" och stoppa ner ett finger innanför troskanten och snabbt och lätt smeka den svullna klittan till en snabb och härlig orgasm...

Men kändisar....ett ansikte på stan...nej tack....
 

lina

Medlem
Kön
Kvinna
Håller med Cissi, igen.
att "se" någon på stan som är attraktiv, gör inte så jag går hem å "pillar lite". För mina fantasier är inte i "bilder" utan mer som "tankar" eller som en konversation med någon som kan göra mej upphetsad, orden, stämningen, det tänder mej..........inte killar på stan.

Lina
 
Toppen