Videomöten...

Satscha

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Jag har en del grupparbeten och föreläsningar över zoom nu. Antar att många andra har videomöten också.

Ibland är dom ganska trista och jag känner mig lite busig så jag gör lite saker för att roa mig. Nedan är ett par erkännanden av allt jag gjort denna våren....mycket märklig vår...

- Jag har stängt av kameran, säger att det laggar, sen har jag tagit av mig och smekt mig till orgasm framför alla...
- Jag har suttit i bara trosorna flera gånger
- Medvetet varit utan BH och tunn topp så mina nipplar tydligt syns....

Vad har ni gjort?

Har ni förslag till mig och andra vad som kan göras för att porra upp mötet lite?
 
M

msextifem

Gäst
Sitter nästan alltid naken framför datorn när jag jobbar.
Inte alls ovanligt att kuken får en skön behandling under tråkiga möten..

Ska det vara videomöte så åker väl nått plagg på överkroppen på.
 

T_REX

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag har en del grupparbeten och föreläsningar över zoom nu. Antar att många andra har videomöten också.

Ibland är dom ganska trista och jag känner mig lite busig så jag gör lite saker för att roa mig. Nedan är ett par erkännanden av allt jag gjort denna våren....mycket märklig vår...

- Jag har stängt av kameran, säger att det laggar, sen har jag tagit av mig och smekt mig till orgasm framför alla...
- Jag har suttit i bara trosorna flera gånger
- Medvetet varit utan BH och tunn topp så mina nipplar tydligt syns....

Vad har ni gjort?

Har ni förslag till mig och andra vad som kan göras för att porra upp mötet lite?
Jag brukar starta upp http://sverigechat.se/ eller https://dirtyroulette.com/ och ha webkameran på med focus på kuken som har varierande tillstånd från mjuk till hård och oftast så runkar jag och låter andra titta på och ofta så runkar dom själva också, men det är tyvärr alldeles för lite tjejer och kvinnor på de siterna. Ibland så tittat jag på anda medier som är mer uppkåtande medans kameran ändå sänder ut focus på min kuk.
Puss på klittan och slick i skåran till dig Satscha.:p:p:love::love:(y)(y)
 

Iporr Wordpress Com

Välbekant medlem
Kön
Man
Gud så läckert att höra!
Tänk så spännande om du satt där utan trosor och i smyg smekte dig själv diskret medan du försökte hålla minen under mötet.
Eller om du satt naken på en stol med en skön, naturtrogen dildo med sugkopp fastsatt på stolen som du grenslat innan videokonferensen startat.
 

Kalle_L

Välbekant medlem
Ålder
57
Kön
Man
Jag har en riktigt sexig mogen kvinnlig chef i det konsultuppdrag som jag har nu. När vi kör våra veckoavstämningar på Teams nu. Så brukar jag sitta och runka samtidigt. Med kamera på alltså. Men väldigt sakta och diskret. ;) Blivit några sköna sprut under bordet där jag varit TVUNGEN att inte visa några reaktioner. :whistle:

Precis så!
Går igång stenhårt på att vara naken nedanför midjan när man sitter i möte med både kamera och mic påslagna... långsamt runka kuken som är skönt inoljad... Och så känslan när sprutet kommer, försöka se oberörd ut och andas utan att flåsa...
Så sjuuukt upphetsande!!!
 

erotique

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag har också haft den sortens möten, men oftast utan kamera.
Brukar stänga av mikrofonen när jag inte har något att tillföra, och då har det hänt att jag har jobbat upp ett ordentligt stånd. Ibland har jag samtidigt tittat på bilder av vackra, avklädda, lockande kvinnor.

Men när jag läser vad ni andra gör, inser jag att jag har en bit kvar till er nivå ;)
Fortsätt berätta om era möten!
 

Satscha

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Skall ha fyra timmar föreläsning och lite gruppövningar idag...alal över video...hmmm några förslag på vad jag kan göra för att göra det hela lite roligare?
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Skall ha fyra timmar föreläsning och lite gruppövningar idag...alal över video...hmmm några förslag på vad jag kan göra för att göra det hela lite roligare?

du har ingen härlig diskret vibrator du kan använda? ;)
 

Satscha

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Undrar ju hur det gick, eller hur det går om du fortfarande sitter i mötet ;)

Jodå inga problem att sitta troslös med kjol, men det är rätt så kraftigt oinspirerande att lyssna på en föreläsning och smeka sig samtidigt...inte direkt att jag börjar flåsa och blir tok-kåt *skrattar*. Men det va mysigt och det blev lite roligare och mysigare...

Andra som har erfarenheter?
 

Workout

Aktiv medlem
Ålder
46
Kön
Man
Inga såna erfarenheter av videomöten, bara telefonsamtal. Men det känns inte lika spännande. Bara lite spännande. ;)
 

Workout

Aktiv medlem
Ålder
46
Kön
Man
Pratade med min dåvarande flickvän i telefon och onanerade samtidigt. Hon märkte ingenting, inte ens när jag kom. Jag berättade efteråt, hon gillade det. :)

Vid två andra tillfällen, med två andra tjejer, har jag blivit sugen när jag pratat i telefon. Första gången började hon med lite teasande striptease och tafsande på sig själv, innan hon kom till mig, gick ner på knä, tog fram min kuk och började suga... Jag fick inte komma innan samtalet var slut, och det blev efter att jag tog henne hårt, sprängkåt som jag var då, och kom över hennes bröst.

Den andra gången var med en annan tjej. Jag satt i fåtöljen och pratade med min bästa vän. Tjejen kom hem från jobbet och tyckte efter en stund att jag var lite tråkig så hon satte sig på fotpallen, tog fram min kuk och började suga. Jag avslutade samtalet efter en stund då för att hitta på andra aktiviteter. ;)
 

Workout

Aktiv medlem
Ålder
46
Kön
Man
Skulle vilja bli avsugen av en tjej när hon pratar i telefon, men det har tyvärr inte hänt än... ;)
 

Kladdig

Aktiv medlem
Ålder
52
Kön
Man
Jag har en del grupparbeten och föreläsningar över zoom nu. Antar att många andra har videomöten också.

Ibland är dom ganska trista och jag känner mig lite busig så jag gör lite saker för att roa mig. Nedan är ett par erkännanden av allt jag gjort denna våren....mycket märklig vår...

- Jag har stängt av kameran, säger att det laggar, sen har jag tagit av mig och smekt mig till orgasm framför alla...
- Jag har suttit i bara trosorna flera gånger
- Medvetet varit utan BH och tunn topp så mina nipplar tydligt syns....

Vad har ni gjort?

Har ni förslag till mig och andra vad som kan göras för att porra upp mötet lite?

Så det är därför mina kvinnliga kollegor stänger av kameran... härliga tanke! Nog har man runkat kuken till sprut många gånger, särskilt om man vet att det finns heta kollegor "på tråden".
 
Toppen