Vig kvinna

Nudillo

Medlem
Kön
Man
Nä något krav är det ju inte. Fast fan man skulle ju inte tacka nej till att ha en sådan hemma. Läckert porrigt när tjejer kan göra sådär.
 
Kön
Man
Sista bilden var ju bara äcklig...

Men de andra var rätt coola. E själv rätt vig och det brukar uppskattas av killar.

To heaven and back again
 

Ghastly_blank

Ny medlem
Kön
Man
sista bilden e ett montage.. går inte att göra så..
hur lång rygg har hon.. å kolla hur böjd den är..

sometimes it feels great to be stupid...
 

kaninchen

Ny medlem
Kön
Man
Den andra länken är fake. Kolla hur lång ruyg hon har enligt den där bilden för att kunna slicka sig själv. Riktigt dålig fake tom
 

marlboro

Medlem
Kön
Man
men dj...lar vad fin den första är, DET vore en upplevelse, jag gillar annars lite mulligare

live to ride!
 

WamBamMan

Ny medlem
Kön
Man
Hehe!
Jag vet en tjej som kan det där, och jag lovar att jag blir väldigt ståndaktig. I synnerhet när hon lägger båda benen bak nacken och inbjuder till kinesiska gungan.
Inte särskilt bekvämt för henne, men som entrérätt är det finemang.


Nu,nu,nu. Desperat? Vem? Moi?
Humor och sjävironi är överskattat... :p
 

Wankie

Aktiv medlem
Kön
Man
WamBamMan! Du är lycklig som har en tjej kompis som kan det där. Berätta hur du fick reda på hennes kunskaper:p:p

Kåt runkare
 

WamBamMan

Ny medlem
Kön
Man
--8<--8<--

Slicka sin egen fitta eller bara är vig?
--8<--8<--
Hehe... Snålvattnet rinner, tror jag?:cool:
Hon kan inte slicka sin egen fitta, men det gör inte så värst mycket. Jag är såå hjälpsam när det kommer till det. :p :b :p
Däremot klarar hon att slänga båda benen bak nacken, eller "kyssa" golvet i full spagat.

Jag överraskade henne första gången när hon låg med benen lindade runt nacken, och en bamsig dildo i vart hål. Hade hon tagit i mer hade hon fan i mig kommit i rullning.
Det var en syn för gudar!


Nu,nu,nu. Desperat? Vem? Moi?
Humor och sjävironi är överskattat... :p
 

Wankie

Aktiv medlem
Kön
Man
En ovanligt ansträngande ställning att onanera på för en tjej med benen runt halsen, men du får bara njuta av din tjejkompis. Du får säkert många goda stunder med henne och kanske goda minne som du säkkert kommer att runka till.:):p:p
Originally posted by WamBamMan

--8<--8<--

Slicka sin egen fitta eller bara är vig?
--8<--8<--
Hehe... Snålvattnet rinner, tror jag?:cool:
Hon kan inte slicka sin egen fitta, men det gör inte så värst mycket. Jag är såå hjälpsam när det kommer till det. :p :b :p
Däremot klarar hon att slänga båda benen bak nacken, eller "kyssa" golvet i full spagat.

Jag överraskade henne första gången när hon låg med benen lindade runt nacken, och en bamsig dildo i vart hål. Hade hon tagit i mer hade hon fan i mig kommit i rullning.
Det var en syn för gudar!


Nu,nu,nu. Desperat? Vem? Moi?
Humor och sjävironi är överskattat... :p

Kåt runkare
 

humanknot

Ny medlem
Kön
Man
Hej!

Jag är en kille som kan lägga fötterna bakom huvudet......(vig)

Håller på med en websida om människor som kan lägga fötterna
bakom huvudet.....och SÖKER bilder på tjejer/killar som kan det.
Så! om du eller någon du känner kan det....ta några bilder och skicka till mej, (ej nakna).

email: pat73@spray.se
 
Toppen