Vilka är era favo porrskådisar?

Otaku

Medlem
Kön
Man
Chloe Amour
Riley Reid
Megan Rain
Marsha May
Lexi Luna
Rikky Six
Aletta Ocean
Amira Adarah
Aurora Snow
Manga (GGG)

sen några som har slutat eller är oldschool

Christy Mack
Envy
Anna Male
Leanna Foxxx
Queeny Love
Magdalena (GGG)
Sarah Young
Michelle Wild
Melissa Milano
Monique
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Mia Malkova är söt, sexig och verkar rolig

satt och youtubesurfade en natt och hamnade på en tjej som streamade Tomb. Tittar inte ofta på folk som streamar i normala fall, men slökollade på henne ett tag. Sen insåg jag att det var Mia Malkova som streamade. Tydligen sysslar hon med sådant och är dessutom väldigt low key. Inte så hon vill exponera sig med urringade tröjor eller liknande som många andra streamande tjejer. Det är bara hon rakt upp och ned som spelar. Charmig och rolig var hon också :)
 

alex

Välbekant medlem
Kön
Man
..Lotta på Sprutmakargatan??

..ska (o)villigt erkänna jag inte ens kände till henne . . .

. . .tror bara jag känner till RON JEREMY..så gammel e jag!!:alien:
 

Kalle_L

Välbekant medlem
Ålder
57
Kön
Man
Aurora Snow
Courtney Simpson
Ojojoj så mycket man har runkat och sprutat till dem!
 

alex

Välbekant medlem
Kön
Man
Sune (Lave)Mangs!!??

. . . han figurerade faktiskt i porrfilm emellanåt , av det svagare slaget . . . :cautious:
 

alex

Välbekant medlem
Kön
Man
. . . saftigare än Sune Lavemangs .. !!

..just nu beskådar jag franska XXX-aktriser från min storhetstid på 1980-talet , Cathy Stewart, Marilyn "Monroe" Jess, etc...!!:p
 

Kladdig

Aktiv medlem
Ålder
52
Kön
Man
Det är ju rätt många, men två som fått mig extra het är Tori Welles (tänk 90-talet) samt Lily Thai (00-talet). Nuförtiden gillar jag mer amatörer, och herregud vilka kvinnor det finns! Behövs ens industri-porr längre? Inte för min del.
 

Kladdig

Aktiv medlem
Ålder
52
Kön
Man
Det är ju rätt många, men två som fått mig extra het är Tori Welles (tänk 90-talet) samt Lily Thai (00-talet). Nuförtiden gillar jag mer amatörer, och herregud vilka kvinnor det finns! Behövs ens industri-porr längre? Inte för min del.

Och tänker vi 80-tal så är det Seka för min del.
 
Toppen