Oj, det är nära nog en omöjlig fråga att besvara. Det finns så många att välja mellan. Om jag skulle lista de kvinnor som jag genom åren runkat/sprutat för mer än 100+ ggr vardera, så skulle väl Top 10 se ut något så här (ingen inbördes rangordning):
Adele Stephens - klassisk brittisk skönhet som nära nog förverkligar mitt kvinnoideal
Andrea Clarke - blondinen med den kåtaste och mest förförande blicken som bara gjorde 4 h/c sets
Christy Canyon - behöver ingen introduktion-Legend
Greta Milos - smal och ljuv med stora naturliga bröst - en sann skönhet alltid redo för kuk i alla hålen
Lauren Phoenix - en kropp att dö för - visar att små bröst kan vara sexigast och att även white chicks kan ha voluminösa men smakfulla rumpor
Lisa Lipps - vulgär och fake tits men helt oemotståndlig
Lovette - blond och storbystad som Lisa men ändå hennes motsats - underbart söt och det charmigaste leendet
Sarah Young - återigen, behöver ingen presentation, en av de bästa!
Sharon Kayne - ståtlig som en fotomodell och hennes spermalekar i Private tillhör några av de kåtaste
Silvia Saint - förkroppsligar ”blonde baby fuckdoll” idealet bättre än någon annan. Otroligt sexig!
Men då skulle jag behöva utelämna Lynn Stone, Julie Wilson, Anekee Van Der Velden, Leah Stewart, Bridgette B, Alexis Stone, Regina Sipos, Sammi Jessop, Shauney Sexton, Dorothy Lake, Lollo Ferrari, Natasha Lester, Solange Hop, Hannah Hilton, Laura Lion, Lenka Gaborova, Kai Nobel, August Ames, Michelle Thorne, Lindsey Dawn McKenzie, Anita Blond, Maria Lind, Ebony Ayes, Alicyn Sterling, Summer Brielle, Rebbeca Lords, en mängd GGG-modeller, mfl. mfl
Och det känns ju inte helt rätt