Vilka här vill runka till porr med andra men ser sig inte som bi?

Otaku

Medlem
Kön
Man
Detta är ingen ”fobi”-fråga. Jag fattar att det kryllar av homo och bi på den här sajten.

Jag har gillat sen lång tid tillbaka att kolla porr och tjejer med andra. När man pratade på heta linjen en gång i tiden kunde man stöta på folk som tittade på Tutti Frutti samtidigr på TV3 och njöt eller liknande. Jag gick igång på det märkte jag.

Däremot så har jag aldrig attraherats av män eller kukar. Jag har kollat tjejer och porr med andra på chatt och mic sedan länge så det handlar nog inte om att begrava något inom mig. Jag gillar när man lyfter något förbjudet i det öppna samt att få bekräftat att det jag tänder på tänder andra.

Jag är alltså inte ”nyfiken” och kallar mig ändå (du är nog bi, kompis) hetero. Jag vill inte få frågan ”har du stor” eller liknande för då loggar jag av.

Jag vill heller inte dissa er som gillar män och kukar. Jag bara undrar om man är väldigt ensam med den här ”hobbyn”. Så hata inte på mig! :)
 
Last edited:

MagisterD

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag känner igen mig en hel del i det du beskriver. Att veta att nån annan gillar det jag tänder på är kul, lite hett, men jag är inte heller intresserad av andra män. Kukar är häftiga tycker jag, men jag är helt ointresserad av att sexta med en annan kille med fokus på våra kroppar.
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag kan gilla bi-aktiviteter om det är trekant eller flerkant när tjejer också är involverade. Jag är dock inte intresserad av bara killsex.

Annars håller jag med om att runka tillsammans är härligt om fokusen är på porrfilmen. Se någon annan kille leka med sig själv och njuta är något jag går igång på.

Sen så försöker jag undvika de där facken om jag är straight, bi, homo etc. Tycker inte jag riktigt passar in på någon av dem helt. :)
 
T

the-scarecrow

Gäst
Är väl samma här, gillar att runka med andra och kolla porr, gärna GB :)
Men de flesta vill ta det längre än så tyvärr.
Ja jag gillar sperma med, gillar att se andra att spruta och om omständigheterna är rätt kan jag mycket väl tänka mig att få en sats lagd på min kuk.
 

Kåtsambo

Aktiv medlem
Kön
Man
Detta är ingen ”fobi”-fråga. Jag fattar att det kryllar av homo och bi på den här sajten.

Jag har gillat sen lång tid tillbaka att kolla porr och tjejer med andra. När man pratade på heta linjen en gång i tiden kunde man stöta på folk som tittade på Tutti Frutti samtidigr på TV3 och njöt eller liknande. Jag gick igång på det märkte jag.

Däremot så har jag aldrig attraherats av män eller kukar. Jag har kollat tjejer och porr med andra på chatt och mic sedan länge så det handlar nog inte om att begrava något inom mig. Jag gillar när man lyfter något förbjudet i det öppna samt att få bekräftat att det jag tänder på tänder andra.

Jag är alltså inte ”nyfiken” och kallar mig ändå (du är nog bi, kompis) hetero. Jag vill inte få frågan ”har du stor” eller liknande för då loggar jag av.

Jag vill heller inte dissa er som gillar män och kukar. Jag bara undrar om man är väldigt ensam med den här ”hobbyn”. Så hata inte på mig! :)

Nej du är inte ensam. Jag gillar också att runka till tjejer och porr.
 

Waleif

Välbekant medlem
Ålder
61
Kön
Man
Jag kan gilla bi-aktiviteter om det är trekant eller flerkant när tjejer också är involverade. Jag är dock inte intresserad av bara killsex.

Annars håller jag med om att runka tillsammans är härligt om fokusen är på porrfilmen. Se någon annan kille leka med sig själv och njuta är något jag går igång på.

Sen så försöker jag undvika de där facken om jag är straight, bi, homo etc. Tycker inte jag riktigt passar in på någon av dem helt. :)
Bra beskrivning, jag känner likadant och tror inte Otaku är alls ensam.
 

Hård73

Aktiv medlem
Kön
Man
Känner igem mig precis i det du beskriver. Blir väldigt kåt av tanken på att kolla/diskutera porr och runka tillsammans med andra killar, men tror inte att jag vill gå längre än så. (Med reservation för att jag inte har provat, det kan ju hända att jag skulle tycka att det var trevligt att runka av någon annan eller själv bli avrunkad.)
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Gillar inte killsex men om två killar ger någon en dubbelmacka är det okey, kan även titta på lesbiskt ibland. Gillar även filmer med Creampie kommer i kvinnan. Vet ju själv hur skönt det kan vara, många filmer kommer det i munnen går inte igång på det och många vill inte ha det där.
 

Satscha

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Jag tänker inte i banorna Bi, hetero eller så...för mig är det bara sex och njutning.

När jag är i Second Life och porrar runt så onanerar jag med massa andra och har en grym njutning tillsammans. Tänker inte på om det är män kvinnor eller "annat" utan har fokus på grejen att njuta tillsammans.

Gissar att det skulle vara detsamma om jag gör det irl

Jag fattar om någon börjar ge dig uppmärksamhet på din kuk och du inte tänder på det så känns det inte ok, samma sak om någon börjar snacka om annat när vi onnar som jag inte gillar...då säger jag det och ber dem komma tillbaka till det som förenar oss och så njuter vi igen...
 

Kåtoskön

Aktiv medlem
Ålder
54
Kön
Man
Detta är ingen ”fobi”-fråga. Jag fattar att det kryllar av homo och bi på den här sajten.

Jag har gillat sen lång tid tillbaka att kolla porr och tjejer med andra. När man pratade på heta linjen en gång i tiden kunde man stöta på folk som tittade på Tutti Frutti samtidigr på TV3 och njöt eller liknande. Jag gick igång på det märkte jag.

Däremot så har jag aldrig attraherats av män eller kukar. Jag har kollat tjejer och porr med andra på chatt och mic sedan länge så det handlar nog inte om att begrava något inom mig. Jag gillar när man lyfter något förbjudet i det öppna samt att få bekräftat att det jag tänder på tänder andra.

Jag är alltså inte ”nyfiken” och kallar mig ändå (du är nog bi, kompis) hetero. Jag vill inte få frågan ”har du stor” eller liknande för då loggar jag av.

Jag vill heller inte dissa er som gillar män och kukar. Jag bara undrar om man är väldigt ensam med den här ”hobbyn”. Så hata inte på mig! :)


Har ju runkat en del med kompisar ända upp vuxen ålder. Men nu för tiden blir via chat, cam har hänt, och i bland komma tillsammans på tele, men inget slår irl, saknar det. men som du säger, frågan om man har stor får man ibland och jag tycker också den är ointressant.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Har både tittat på porrfilmer och runkat med några killkompisar men inte samtidigt.
När jag var ung 10-15 år runkade jag minst en gång varje dag ofta ensam men ibland med någon killkompis. Porrfilm började vi titta på senare vid 15års åldern var VHS på den tiden.
Har även tittat på porrfilm med min styvsyster hon gillade det men att vi skulle onanera tillsammans där gick gränsen.
Att hon onanerade senare på kvällen tror jag men år inte säker, det gjorde hon förmodligen även om hon inte tittat på film.
 
Toppen