Vilka saker som de flesta går igång på funkar inte för dig?

Otaku

Medlem
Kön
Man
Blev bara nyfiken!

Väldigt många killar gillar att se på onanerande tjejer eller tjejer som har sex med varandra. Jag tycker det är ganska tråkigt trots att jag är väldigt hetero. Antagligen för att jag har svårt att relatera till situationen. Jag älskar att glo på tjejer i underkläder och bikini samt när tjejer klär av sig det annars.

Jag upplever också att många tänder på svarta män som knullar vita tjejer eller tvärtom. Det tittar jag gärna på men inte för att det är svarta människor med eftersom jag inte upplever dem som exotiska eller tabu utan som vilka som helst.

Det är det jag kommer på nu. Vilka saker är du ointresserad av men upplever att många andra tänder på?
 

Bigloads

Välbekant medlem
Ålder
54
Kön
Man
Jag kan tycka det är lite av vilket humör man är på med. Ibland tänder man på en grej, vilket kanske inte är lika tändande en annan gång. Annars är jag nog allätare
 

MagisterD

Välbekant medlem
Kön
Man
Ja, "interracial" gör inget för mig alls. Och eftersom jag vet hur/varför folk gillar det blir jag ganska avtänd av det. Sen är jag inte så mycket för knull i porr i alla fall. Jag gillar mer bilder på mest bara tjejer och kortare klipp.

Mer generellt är jag inget fan av stora gangbangs och grejer där tjejen ska "utnyttjas" och så, men det verkar väldigt poppis om man rör sig i kretsar där folk delar och pratar om porr på nätet.
 

Otaku

Medlem
Kön
Man
Ja, "interracial" gör inget för mig alls. Och eftersom jag vet hur/varför folk gillar det blir jag ganska avtänd av det. Sen är jag inte så mycket för knull i porr i alla fall. Jag gillar mer bilder på mest bara tjejer och kortare klipp.

Mer generellt är jag inget fan av stora gangbangs och grejer där tjejen ska "utnyttjas" och så, men det verkar väldigt poppis om man rör sig i kretsar där folk delar och pratar om porr på nätet.
Håller med om hur/varför. Det är nog inte människor som verkligen gillar svarta människor som tänder på interracial.
 

HarleyQ

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Ja, "interracial" gör inget för mig alls. Och eftersom jag vet hur/varför folk gillar det blir jag ganska avtänd av det. Sen är jag inte så mycket för knull i porr i alla fall. Jag gillar mer bilder på mest bara tjejer och kortare klipp.

Mer generellt är jag inget fan av stora gangbangs och grejer där tjejen ska "utnyttjas" och så, men det verkar väldigt poppis om man rör sig i kretsar där folk delar och pratar om porr på nätet.

Jag håller också med, sen tänder ju jag på stora kukar. Men det har ingenting med svarta människor att göra. Tycker det är märkligt att porren faktiskt gör kategorier så där, känns nästan lite smårasistiskt. Vet ju att porrstjärnor får mer betalt för att göra scener med svarta också, som om det är en "uppoffring"...

Dock gillar jag ju stora gangbangs, så där håller jag inte med! ;)
 

HarleyQ

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Kanske ska svara på frågan också...

Lesbisk porr tänder mig inte så jättemycket. Men sen är det en annan sak att själv att vara med en kvinna. Tycker bara porren är så styltig när det just är lesbisk sex...
 

HarleyQ

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Gangbang, sprut i ansiktet och rå hänsynslöshet tänder inte mig alls, märkligt nog så är det många kvinnor som tänder på gruppvåldtäktsfantasier.
Fast det är nog kanske inte så märkligt? Jag är en person som vill ha 100% kontroll över mitt liv och förespråkar feminism och jämställdhet. För mig blir en del av vad som tänder mig att hela den kontrollen tas från mig. Många gånger är ju fantasier motsatsen till vad du själv kanske gör i verkliga livet. Sen tror jag många tänker att tjejer är fina i kanten, men vi har också mörkare fantasier precis som ni killar. Vad gällande porr så är det precis samma sak där, vi gillar att titta på saker som vi kanske själva aldrig skulle göra i verkligheten.

Men jag respekterar också vad du tycker förstås. :)
 

MagisterD

Välbekant medlem
Kön
Man
Här hänger jag inte riktigt med, det krävs nog en förklaring för mig
Genren interracial bygger på stereotyper om svarta män som hypersexuella och nästan djuriska varelser. Lägg märke till att det alltid är stora män med enorma kukar som ska sätta på petita vita tjejer. Det är en uttryckligt rasistisk fantasi som iscensätter vita människors rasistiska neuroser om svarta män (att de är starkare och virilare, att de har större kukar, och att de därför kommer ta deras vita kvinnor ifrån dem). Det här är inte något som föddes ur porren ursprungligen, men det tar sig ett ganska extremt och övertydligt uttryck där.

Det är samma idéer som driver bbc/cuckold-fantasier.
 

MagisterD

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag håller också med, sen tänder ju jag på stora kukar. Men det har ingenting med svarta människor att göra. Tycker det är märkligt att porren faktiskt gör kategorier så där, känns nästan lite smårasistiskt. Vet ju att porrstjärnor får mer betalt för att göra scener med svarta också, som om det är en "uppoffring"...

Dock gillar jag ju stora gangbangs, så där håller jag inte med! ;)
Smaken är ju som baken. :)

Jag är en ganska vaniljig person. Det märker jag när jag rör mig här och på andra liknande ställen online.
 

Otaku

Medlem
Kön
Man
Genren interracial bygger på stereotyper om svarta män som hypersexuella och nästan djuriska varelser. Lägg märke till att det alltid är stora män med enorma kukar som ska sätta på petita vita tjejer. Det är en uttryckligt rasistisk fantasi som iscensätter vita människors rasistiska neuroser om svarta män (att de är starkare och virilare, att de har större kukar, och att de därför kommer ta deras vita kvinnor ifrån dem). Det här är inte något som föddes ur porren ursprungligen, men det tar sig ett ganska extremt och övertydligt uttryck där.

Det är samma idéer som driver bbc/cuckold-fantasier.
Tack, du tog hand om förklaringen på ett perfekt sätt!
 
Last edited:

Dildolover

Välbekant medlem
Kön
Man
Genren interracial bygger på stereotyper om svarta män som hypersexuella och nästan djuriska varelser. Lägg märke till att det alltid är stora män med enorma kukar som ska sätta på petita vita tjejer. Det är en uttryckligt rasistisk fantasi som iscensätter vita människors rasistiska neuroser om svarta män (att de är starkare och virilare, att de har större kukar, och att de därför kommer ta deras vita kvinnor ifrån dem). Det här är inte något som föddes ur porren ursprungligen, men det tar sig ett ganska extremt och övertydligt uttryck där.

Det är samma idéer som driver bbc/cuckold-fantasier.
Då var det som jag misstänkte. Märkligt att detta resonemang finns på en sida som den här. Jag tänder bla på svarta män med stora kukar men det sista jag ser mig som är att jag skulle vara rasist. Följer man ditt resonemang så är ju porren fullt med stereotypiska genrer. Egentligen bygger det mesta på att män är hypersexuella och att kvinnan alltid är ung och villig. Männens sexualitet och utlösning först och kvinnan ska bara tillfredsställa och vara snygg.
Jag gillar porr där framförallt kvinnan gillar vad hon gör och får ut lika mycket som de andra som deltar. Att hela "arrangemanget" verkar vara sjyst.
Du/ni får gärna tycka att olika saker är avtändande med sätt gärna inte en rasiststämpel på oss som tycker annorlunda.
 

Dildolover

Välbekant medlem
Kön
Man
Till sånt som som jag absolut inte går igång på men som många verkar gilla.
Tjejer som ser ut att gå på mellanstadiet eller unga tjejer överhuvudtaget. Tjejer/kvinnor som blir utnyttjade på ett sätt som de inte verkar gilla. Att tjejer/kvinnor tillfredsställer män utan själva bli tillfredsställda. Att man kallar tjejer/kvinnor för slynor, horor eller liknande.:)
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Då var det som jag misstänkte. Märkligt att detta resonemang finns på en sida som den här. Jag tänder bla på svarta män med stora kukar men det sista jag ser mig som är att jag skulle vara rasist. Följer man ditt resonemang så är ju porren fullt med stereotypiska genrer. Egentligen bygger det mesta på att män är hypersexuella och att kvinnan alltid är ung och villig. Männens sexualitet och utlösning först och kvinnan ska bara tillfredsställa och vara snygg.
Jag gillar porr där framförallt kvinnan gillar vad hon gör och får ut lika mycket som de andra som deltar. Att hela "arrangemanget" verkar vara sjyst.
Du/ni får gärna tycka att olika saker är avtändande med sätt gärna inte en rasiststämpel på oss som tycker annorlunda.
Jag tror inte det låg någon värdering i vad @MagisterD sa utan mer bara en förklaring på hur Interracial genren har uppkommit som koncept i porren. Det är ju ett faktum att tjejerna får mer betalt för att ha sex med svarta män på film. Vissa porrstjärnor har även i kontraktet att de inte jobbar med svarta under typ samma rad som där det står att de inte gör analt. Väldigt märkligt idag att hudfärg liksom fortfarande är en grej i porren.
 
Last edited:

astryer

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Man
Fast det är nog kanske inte så märkligt? Jag är en person som vill ha 100% kontroll över mitt liv och förespråkar feminism och jämställdhet. För mig blir en del av vad som tänder mig att hela den kontrollen tas från mig. Många gånger är ju fantasier motsatsen till vad du själv kanske gör i verkliga livet. Sen tror jag många tänker att tjejer är fina i kanten, men vi har också mörkare fantasier precis som ni killar. Vad gällande porr så är det precis samma sak där, vi gillar att titta på saker som vi kanske själva aldrig skulle göra i verkligheten.

Men jag respekterar också vad du tycker förstås. :)
Ja, jag förstår psykologin bakom kinken/fetischen och tror inte att kvinnor är så dumma att de inte kan skilja på skådespeleri/fantasi/verklighet. Människan är full av fantasier, drifter och böjelser som ibland kan kontrastera mot ens övertygelser i verkliga livet. Men det är väl det som gör människor och sex spännande?
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Ja, jag förstår psykologin bakom kinken/fetischen och tror inte att kvinnor är så dumma att de inte kan skilja på skådespeleri/fantasi/verklighet. Människan är full av fantasier, drifter och böjelser som ibland kan kontrastera mot ens övertygelser i verkliga livet. Men det är väl det som gör människor och sex spännande?
Det är ändå spännande psykologi det här, jag kan gilla och dominera tjejer rätt hårt i sängen, kalla dem namn och liknande (om de vill förstås). Men i vanliga livet är jag väldigt respektfull mot kvinnor. Det är jättespännande tycker jag hur böjelser kan vara.
 

MagisterD

Välbekant medlem
Kön
Man
Ja, jag undrar ofta hur det är generellt. När jag rör mig här och på andra forum t.ex. på Reddit verkar det rätt vanligt att folk fantiserar om, eller i alla fall tittar på porr med grejer som de annars inte skulle gilla alls (som exempelvis dominans och förnedring som de inte alls skulle ägna sig åt i vanliga livet utanför sexet). Själv är jag tvärtom tror jag. Jag vill se saker jag skulle kunna tänka mig att göra, och har aldrig gått igång på att liksom gå emot mina vanliga normer när jag har sex.

Eller är det att folk vill göra de här grejerna men helt enkelt inte kan hitta ett fungerande utlopp i verkliga livet.
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Ja, jag undrar ofta hur det är generellt. När jag rör mig här och på andra forum t.ex. på Reddit verkar det rätt vanligt att folk fantiserar om, eller i alla fall tittar på porr med grejer som de annars inte skulle gilla alls (som exempelvis dominans och förnedring som de inte alls skulle ägna sig åt i vanliga livet utanför sexet). Själv är jag tvärtom tror jag. Jag vill se saker jag skulle kunna tänka mig att göra, och har aldrig gått igång på att liksom gå emot mina vanliga normer när jag har sex.

Eller är det att folk vill göra de här grejerna men helt enkelt inte kan hitta ett fungerande utlopp i verkliga livet.
Jag tror det blir lite som med att gilla skräckfilm eller någon annan form av film med våld. Det är kul att se, men inget du själv vill uppleva. Tänker det som man skiljer på fiction och verklighet helt enkelt. Bara i skräckfilm handlar det om spänning, i porr handlar det om kåthet. Sen blir det ju problem om man BARA går igång på den mer hårda porren. Är väl där man också får dra en gräns. Jag och Harley gillar ju att se och att leva ut våra hårdare fantasier, men att se något sensuellt kan också vara upphetsande. Likväl som bara en romatiskt kväll med gos. :)
 

Kristerkillen

Ny medlem
Kön
Man
Onanerande solotjejer, och tjejer med jättemeloner till bröst går bort helt för mig. Totalt osexigt. Annars är jag allätare vad gäller porr.
Vad gäller interracial så är det som tänder mig själva kontrasten mellan skådespelarna, inte någon slags idé om att den ena är överlägsen den andra
 
Toppen