Vilka sväljer?

Kråkan

Ny medlem
Kön
Man
Har varit inne på vissa sidor där det står att tjejerna sväljer satsen de tar i munnen. Där finns ävän clip där man ska få se detta men varje gång innan de ska svälja är det klippt i filmen så man fattar att de bytt ut sperman mot nåt liknande... Finns det några clip där man ser att tjejen verkligen sväljer??
 

Berzerk

Ny medlem
Kön
Man
Till Kråkan:

Föutom att jag fått uppleva det personligen att tjejer sväljer så finns det gott om filmer o klipp där tjejerna sväljer på riktigt. Du kan inte ha sätt så många porrfilmer i dina dar hör jag men här får du lite tips på gratis porrsidor:

www.xnxx.com

www.ampland.com

Mvh / Berzerk
 

Glimmer

Välbekant medlem
Ålder
50
Kön
Man
När tjejen sväljer är den "ultimata kärleksförklaringen" till killen. Men hon ska absolut inte göra det bara för att killen vill det/tänder på det. Utan hon ska göra det av egen fri vilja. Hon ska ju "få ut" något av det själv. Jag hoppas ni förstår vad jag menar.

With proper care, the FleshLight will last a lifetime.
 

Rödluvan

Medlem
Kön
Kvinna
Jag tycker att det är upphetsande att ge en avsugning, blir rejält blöt av att suga. Dessutom är det naturligtvis otroligt upphetsande när det går för min partner, så som jag ser det är ju en avsugning som slutar med att jag sväljer en hetl strålande idé, då får jag ju allt! Älskar det!!
 

Incognito

Ny medlem
Kön
Man
Fick frågan varför vi killar tycker det är upphetsande/sexigt/läckert när tjejen sväljer satsen. Vad svarar man på det? Grymt upphetsande är det iallafall...;)
 

Organic

Ny medlem
Kön
Man
Om inte annat så är det grymt skönt att komma i tjejens mun.. tycker ja iaf.
Mitt ex hade aldrig tatt en sats i munnen innan hon fick för sig att göra det med min så att säga... och hon tyckte om det och det kan jag lova att jag oxå gjorde. D e gött :)

110% Straight.
 

Arrhe

Ny medlem
Ålder
38
Kön
Man
Är upphetsande när kvinnan sväljer för det är lite porrfilm aktigt o så är det ju skönt o slippa massa kladd, fast hon får ju gärna skölja ur munnen ordentligt innan man börjar kyssa :)
 
Toppen