vilken behandling skulle du vilja ha nu ?

qwin

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Själv så skulle jag vilja bli slickad av en dyngkåt kille med HÅRD kuk som knappt kan bärga sig. När han har slickat mig och lekt med mina bröst vill jag bli knullad på matbordet - djupt- och i lagom takt.... så skönt..... sen vill jag bli sprutad över mina styva bröstvårtor. Behöver jag nämna att jag är sååå blöt nu :oops:
 
G

Guest

Gäst
Låter otroligt härligt, jag är helt klart på -var, när, hur . . ? :p ;)
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Själv så skulle jag vilja bli slickad av en dyngkåt kille med HÅRD kuk som knappt kan bärga sig. När han har slickat mig och lekt med mina bröst vill jag bli knullad på matbordet - djupt- och i lagom takt.... så skönt..... sen vill jag bli sprutad över mina styva bröstvårtor. Behöver jag nämna att jag är sååå blöt nu :oops:

Mmmm! Det är lätt att börja längta efter samma behandling, när man läser om din längtan:p Hoppas att du fick hjälp;)
 

Lickerman

Medlem
Kön
Man
Själv så skulle jag vilja bli slickad av en dyngkåt kille med HÅRD kuk som knappt kan bärga sig. När han har slickat mig och lekt med mina bröst vill jag bli knullad på matbordet - djupt- och i lagom takt.... så skönt..... sen vill jag bli sprutad över mina styva bröstvårtor. Behöver jag nämna att jag är sååå blöt nu :oops:

Det låter onekligen väldigt härligt. Jag skulle älska att ge dig den behandlingen.
 

misswet

Aktiv medlem
Ålder
57
Kön
Kvinna
Just nu - en hård kuk att rida i varierande tempo medan mina bröstvårtor får en hårdhänt behandling av fingrar, läppar och tänder......:p
 

misswet

Aktiv medlem
Ålder
57
Kön
Kvinna
Samma som i fredags - på en filt vid en enslig sjö, hårt bakifrån med ett sprut över stjärten som sedan slickades ordentligt ren......:p
 

lillamy75

Ny medlem
Kön
Kvinna
...knullad hårt bakifrån av en grov kuk, samtidigt som han som kuken sitter på smeker ömsom mina styva bröstvårtor och ömsom min svällande klitta...:love:
 

Lizas

Medlem
Ålder
53
Kön
Kvinna
Jag skulle vilja bli slickad tills det nästan går för mig, sen riktigt hårt knullad... åhhh, det är pest att vara singel o såhär kåt *garv*
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
...knullad hårt bakifrån av en grov kuk, samtidigt som han som kuken sitter på smeker ömsom mina styva bröstvårtor och ömsom min svällande klitta...:love:

mmm, skön tanke
ska behålla den en stund
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
...knullad hårt bakifrån av en grov kuk, samtidigt som han som kuken sitter på smeker ömsom mina styva bröstvårtor och ömsom min svällande klitta...:love:

mmm, skön tanke
ska behålla den en stund
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Jag skulle vilja bli slickad tills det nästan går för mig, sen riktigt hårt knullad... åhhh, det är pest att vara singel o såhär kåt *garv*

det kan vara pest att vara sambo med....
men nästa gång jag får tid & chans ska jag praktisera den varianten:D

kyssas länge, smeka, närma mig blomman, mjukt & snällt
retas..

sen låta tungan & läpparna kyssa hela fittan, smaka av safterna
när hon sen r nära & grymt sugen ska jag sätta mig upp & leka med min stenhårda kuk mot hennes venusberg & blygben
ända bak till mellangården, kanske längre tillbaka

sen sakta tränga in, djupt, bottna...
 

misswet

Aktiv medlem
Ålder
57
Kön
Kvinna
det kan vara pest att vara sambo med....
men nästa gång jag får tid & chans ska jag praktisera den varianten:D

kyssas länge, smeka, närma mig blomman, mjukt & snällt
retas..

sen låta tungan & läpparna kyssa hela fittan, smaka av safterna
när hon sen r nära & grymt sugen ska jag sätta mig upp & leka med min stenhårda kuk mot hennes venusberg & blygben
ända bak till mellangården, kanske längre tillbaka

sen sakta tränga in, djupt, bottna...

Jaja, gör oss singlar vansinnigt avundsjuka bara!;)
 

Trosgalen

Aktiv medlem
Kön
Man
Har varit Gräsänkling i tre dar snart och kollat på onna och umgåtts med alla mina härliga vänner här och på msn runkat och mått allmänt bra! Men oj vad det sliter på en så nu vill jag bara sova! Hihi ja det var väll en upphettsande läsning, men inte desto mindre sann! [:eek:)]
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
det kan vara pest att vara sambo med....
men nästa gång jag får tid & chans ska jag praktisera den varianten:D

kyssas länge, smeka, närma mig blomman, mjukt & snällt
retas..

sen låta tungan & läpparna kyssa hela fittan, smaka av safterna
när hon sen r nära & grymt sugen ska jag sätta mig upp & leka med min stenhårda kuk mot hennes venusberg & blygben
ända bak till mellangården, kanske längre tillbaka

sen sakta tränga in, djupt, bottna...
Jaja, gör oss singlar vansinnigt avundsjuka bara!;)

jag r avundsjuk på er som har KK...
 

matte.

Ny medlem
Kön
Man
Jag skulle vilja bli slickad tills det nästan går för mig, sen riktigt hårt knullad... åhhh, det är pest att vara singel o såhär kåt *garv*

Mmm, säger det samma det suger :)

Blir ett antal runk om dagen för att hämma den sexuall frustration :D :cool:
 
Toppen