vilken e den bästa ställningen? ciao

G

Guest

Gäst
Skeden (långsamt med massor av smekningar), 69an, hårt bakfrån över köksbordet med ett stadigt grepp om skinkorna..
 

Tilda

Medlem
Kön
Kvinna
Det är verkligen svårt att välja. Jag älskar att rida, men vill inte vara utan bakifrån-sex och skeden... Tre favoriter helt enkelt!
 

larsa_si

Medlem
Kön
Man
den bästa ställningen är helt klart bakifrån eller skeden. Gillar bakifrån för då har man uppsikt över hela personen. HÄRLIGT. Ridställningen är också bra eftersom då kan man kolla varandra i ögonen samt att man kan klämma på tjejens bröst...
 

Fera

Ny medlem
Kön
Kvinna
[blue]Jag liggandes på mage medan killen tar mig bakifrån.. :) Riktigt trevlig, men doggy e åxå nice, då kommer killen åt att smeka en samtidigt. :p[/blue]
 

Janne99

Välbekant medlem
Kön
Man
Både jag och min tjej föredrar missionären för att man har ögonkontakt och kan kyssas. Skönt när hon drar upp benen så att jag kommer djupt in.
 

micke_

Ny medlem
Kön
Man
Ni har ju missat den bästa:

Tjejen ståendes på knä mot en vägg och så kör man bakifrån.
 
E

erotica666 [lämnat in]

Gäst
Älskar att ligga sked..... Tycker det är mysigt och skönt. Tillsammans med en kvinna är ju 69 optimal... ;)
 
G

Guest

Gäst
Jag gillar bakifrån bäst. Men även missionären med hennes ben på mina axlar. Men tyvärr får jag nästan aldrig utföra dessa eftersom det gör ont för henne när jag kommer för långt in. Ska man ta henne bakifrån ska man ju ta henne hårt. Annars kan det ju lika gärna vara..
 

cornelia

Ny medlem
Kön
Kvinna
Jag älskar att bli tagen bakifrån, men jag gillar också att rida, sked är ju heller aldrig fel...missionären.... nje jag kan inte bestämma mej!! Vill ha allt , ofta och mycket!! :oops:
 

mathias_sthlm

Medlem
Kön
Man
Min tjej gillar mest missonären. Hon får alltid jäte sköna orgasmer då. Det har gjort att jag gillar den ställningen bäst. Men som uppvärmning är ju ridandet underbart när man får se och känna och kyssa hennes guppande bröst. Och så kan man smeka hennes ljuvliga rumpa också. Men visst bakifrån och skeden är ju inte dåliga dom heller. Så svaret måste ju bli att ha sex med min fru är nog det bästa som finna!
 

Sexxxy_

Medlem
Kön
Kvinna
Det var ju inte direkt den lättaste frågan:D
Jag älskar alla ställningar, hihi, variation förnyar ju.
Bakifrån är ju annars en ruskigt skön och porrig ställning, och den brukar alltid förekomma när jag och pojkvännen knullar. Annars brukar jag alltid vara öppensinnad och vill gärna knulla på dom mest ovanliga ställena och i massa olika ställningar, dessvärre är inte pojkvännen lika öppensinnad...
 
G

Guest

Gäst
Det va inte svårt och välja alls!:D JAg älskar att bli tagen hårt bakifrån. Är en sån porrig ställning. Lite smisk samtidigt är jag riktigt kåt får du gärna dra mig i håret... [:0] Sen Älskar jag att rida! Just för att då får jag själv bestämma hur det ska vara och kan retas lite... Sen är det ju aldrig fel att mannen har nära tillgång till mina bröst... :oops:

:love::love::love::love:
 

Loadboy

Medlem
Kön
Man
Får nog säga bakifrån. Kanske inte så mycket att den är så porrig. Den är ju så jäkla skön. Tror det är själva vinkeln också i sig. Jag får ett så jäkla gött "spänn" på dången...:D
 

Älskar Sex

Medlem
Kön
Man
Det är ju näst intill omöjligt att välja :). Så många ställningar som är sköna. Och variationen är ju inte att förglömma. Så får nog säga att olika ställningar och olika platser är bästa receptet. Och måste jag plocka ut en..........så........att bli riden och med tjejens rygg mot mitt ansikte, och tjejen lutandes bakåt, stödjandes på sina händer. Mmmm det är skönt det ;)
 

Livsnjutaren

Ny medlem
Kön
Man
Det var ju inte direkt den lättaste frågan
Jag älskar alla ställningar, hihi, variation förnyar ju.
Bakifrån är ju annars en ruskigt skön och porrig ställning, och den brukar alltid förekomma när jag och pojkvännen knullar. Annars brukar jag alltid vara öppensinnad och vill gärna knulla på dom mest ovanliga ställena och i massa olika ställningar, dessvärre är inte pojkvännen lika öppensinnad...

Variera är ju det som håller det hela vid liv ju:)
ute inne, att bli upptäkt el inte... allt det där gör ju det hela så mycket bättre:D
Synd om dig:)

Ett klassiskt svar blir ju missonärnen när man har kontakt med sin partner på alla vis.. iafnär man kommer;)
 
Toppen