Vilken Fleshlight Är Bäst?

Fitt-Slickaren

Ny medlem
Kön
Man
Hej!
Har redan beställt en fleshlight men undrar ändå vilken modell som folket föredrar.
[red][/red][black][/black][red][/red][black][/black]
Det började me att jag skulle köpa nån billig leksak för typ 300 max, sen såg jag alla recensioner om fleshlight på detta forum och blev övertygad om att köpa en sån!

Men jag gillade inte ideén me att de luktar vanilj, choklad mm. Så jag ville ha en ice som inte luktar och inte i vanlig modell, utan i wonder wave eftersom det verkar som den e bäst, men tyvärr fans det inte på de billiga sidorna, hittade bara en svensk sida som hade det över huvudtaget, vuxen.se. Kostade mig 838 kr med frakt (150 för ice skalet, och 650 för ice wonder wave, resten frakt. Men fick den ovanligt snabbt :)
Beställde den onsdag natt, fick avi lappen hem i brevlådan fredag morgon... (inte dåligt), har inte hämtat ut den än, ska hämta ut den imorn (måndag). Kommer säkert skriva en review om den måndag kväll om jag orkar :p

Men anyways, vilken tycker ni e skönast? (bör jag beställa nån annan också? - e ju ganska dyrt, och jag orkar inte beställa från nån utlänsk sida)

Älskar att slicka fitta!
 

Isdx

Medlem
Kön
Man
Min kuk i alla fall tycker mycket om SuperTight WonderWave modellen :p
Ingen skillnad om det är vagina eller mouth modellen. Föredrar ändå mouth modellen därför att "läpparna" på den känns sköna på kukskaftet.

----------------
[green]Runkar varje dag[/green]
 

Glimmer

Välbekant medlem
Ålder
50
Kön
Man
Jag har 4 st: Regular Pink Lady (den första modellen som tillverkades), Speed Bump, Super Ribbed och Wonder Wave. Alla med vagina-ingång. Jag ska köpa Super Tight (mouth) och Ultra Tight (butt).

Min favorit är Speed Bump, knottrorna driver mig till vansinne! Det finns säkert någon kille som inte gillar SB, men han har inte hört av sig än...

With proper care, the FleshLight will last a lifetime.
 

Mr.Fleshlight

Medlem
Kön
Man
Mest realistisk är wonderwave ... og mest intense är Super Ribbed

--

-------------------------------------------------------------------
[red]Fleshlight Recensioner : [}:)] [}:)]
[/red] The "http://fleshlight.blog-city.com/Fleshlight Review & "http://fleshlight.blog-city.com/fleshlight_video.htmFleshlight Movie Site
 
Toppen