Vilken Fleshlight ska jag välja?

kukis

Medlem
Kön
Man
Har haft en vanlig fleshlight pink lady för länge sen.. är nu sugen på att skaffa en men vet inte riktigt vad. Ice verkar ju häftigt, men vilken sorts insats ? Eller finns det vara vanlig slät i Ice ? Venus ser ju skön ut... tacksam för tips!
 

Glimmer

Välbekant medlem
Ålder
50
Kön
Man
FleshLight finns med olika ingångar, de tre vanligaste är mun, fitta och anal.
Det finns även neutral, mini maid och fleshjack.

Det finns massor av olika insidor.

Original, Super Tight och Ultra Tight är alla släta på insidan. Det enda som skiljer är hur trånga de är.

Wonder Wave och Super Ribbed har räfflor på insidan.

Speed Bump och STU har knottror på insidan.

Turbo Tube har längsgående rör på insidan. Först hette den Pipe Dream.

Lotus har ersatt Wonder Wave som insida på FleshLight Girls. Man måste ha en lång kuk, över 20 cm, för att kunna utnyttja hela insidan.

Vortex har rör som slingrar sig på insidan, den har också olika tjocklek: smalare/tjockare/smalare o.s.v.

Twista har en spiral som snurrar längs hela insidan.

Man kan kombinera valfri ingång med valfri insida, så det blir många olika insatser. T.ex. anal med ultra tight för att simulera analsex.

Nu finns FleshLight Girls. De är lite dyrare än vanliga FL. I början hade alla Wonder Wave som insida. Nu har alla Lotus som insida. Ingången är avgjuten efter nio olika tjejer:

Brooke Skye.
Kat Young.
Lia19.
Paris.
Puma Swede.
Raven Riley.
Sandee Westgate.
Tera Patrick.
Vanilla DeVille.

Tänk på att alltid använda vattenbaserat glidmedel till FleshLight. Själv kör jag med Klick från apoteket.

Wonder Wave är bra att börja med.
 

kukis

Medlem
Kön
Man
Beställde precis en Puma Swede med Lotus insida... ser grymt skön ut... nu är det bara vänta till på fredag då den borde anlända ;)
 

kukis

Medlem
Kön
Man
Fick den idag. Har bara provat den en gång (en snabbis på lunchen). Skönt var det iaf, kom rätt hårt. Vet inte riktigt om jag nådde fram till den där andra inre öppningen... ska prova den nu strax igen och se ;)

Kommer nog att använda denna dagligen nu iaf ;)
 

Glimmer

Välbekant medlem
Ålder
50
Kön
Man
Det är bara att köra på.

FleshLight blir bättre ju mer man använder den. Vissa faktorer spelar in:

Vilket glidmedel man använder.

Hur mycket glidmedel man använder.

Hur den bakre skruven är inställd. Prova att ta bort den helt och att skruva fast den hårt.

Om man runkar med den eller använder den handsfree, t.ex. om man sätter fast den mellan madrasserna.

o.s.v.
 

sprutkillen

Medlem
Kön
Man
Min sambo har en fleshlight, den är nog helt slät inuti om jag inte minns fel men han har dock aldrig klagat på den:D, vet den används flitigt av honom
 

Glimmer

Välbekant medlem
Ålder
50
Kön
Man
Då är det nog en original pink lady som han har.

Vad tycker du om att han använder FleshLight?
 

sprutkillen

Medlem
Kön
Man
Oftast ser jag ju inte när han använder den men han frågade faktiskt om han fick köpa en sån
självklart får du det sa jag
var då lite nyfiken på den efter han fått den o provat den så han använde framför mig en gång, såg faktiskt skönt ut för att vara en leksak
 
Toppen