Vilken frisyr där nere?

Billy

Välbekant medlem
Kön
Man
Vad brukar du/ni har för frisyr där nere? Vildvuxet, ansat, stylat, kalt?

Själv brukar jag ha en liten buske kvar alldeles över kukroten men det blev lite väl ansat sist. När jag såg i spegeln imorse att det såg ut som en sned hitlermustach fick allt åka så för stunden helrakat :)

/Billy.
 

kn_tte

Medlem
Kön
Man
Kom just ut ur duschen, helt nyrakad.. Allt är borta, så ska det vara..
Nå´n som har tips om hur det är lättast att få bort håret från pungen? Det måste ju finnas nå´n teknik för det å...
 

shack

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag brukar liksom dra i pungskinnet med vänsterhanden och sedan raka. Då blir det en större plan yta som lämpar sig bra för rakning. Sedan sitter ju inte håren så tätt, så det kan behövas lite eftervård också för att få det helt slätt. Mmm, vad skönt det är när man är så där mjuk och len. Och så glömmer man sig och nästa gång man smeker sig så kommer man på att man rakat sig.
Måste raka mig i morgon bitti igen...

/Shack
 

kn_tte

Medlem
Kön
Man
Originally posted by shack

Jag brukar liksom dra i pungskinnet med vänsterhanden och sedan raka. Då blir det en större plan yta som lämpar sig bra för rakning. Sedan sitter ju inte håren så tätt, så det kan behövas lite eftervård också för att få det helt slätt. Mmm, vad skönt det är när man är så där mjuk och len. Och så glömmer man sig och nästa gång man smeker sig så kommer man på att man rakat sig.
Måste raka mig i morgon bitti igen...

/Shack


Det är så sant vad du säger... När man sticker ner handen och känner att det är slätt, fan vad skönt. Man blir hård med en gång.
 

shack

Aktiv medlem
Kön
Man
åh, nu blev jag så kåt och kände mig alldeles stubbig och slö. En snabbdusch, lödder och en ny hyvel gjorde ändring på den saken. Nu är jag alldeles len och har precis satt mig ner för ett maratonrunk här vid datorn. Cammar på www.nasty-dreamz.com om någon är sugen på att dela lite kåthet.

/Shack
 

freshman

Medlem
Kön
Man
Blir det inte väldigt fort stubbigt? Jag brukar köra på en välansad stil och raka mig (inte helt kal) när det börjar blir lite för mycket hår. Vill inte sätta igång och raka mig varje dag, för jag är rädd att det blir för "stubbigt" efter ett tags rakande.

Någon som rakar "frisyrer"?
 

kn_tte

Medlem
Kön
Man
Originally posted by freshman

Blir det inte väldigt fort stubbigt? Jag brukar köra på en välansad stil och raka mig (inte helt kal) när det börjar blir lite för mycket hår. Vill inte sätta igång och raka mig varje dag, för jag är rädd att det blir för "stubbigt" efter ett tags rakande.

Någon som rakar "frisyrer"?

Ja, det gäller ju att raka sig, om inte varje dag så varannan. Men vad gör man inte för att få ha det slätt...
 

Glimmer

Välbekant medlem
Ålder
50
Kön
Man
Jag rakar pungen och skaftet, använder raklödder och Gillette Mach 3. Ansar med sax vid roten. Resten får vara kvar.

With proper care, the FleshLight will last a lifetime.
 

Krister

Medlem
Kön
Man
Allt runt pung o kuk är rakat samt en bit ovanför ungefär till kalsongkanten.
Hur länge det får vara så vette tusan. Håller det nog slätt ett tag innan det
får växa ut igen. Variation förnöjer.
 
Toppen