Vilken kändis sprutade du senast över?

Status
Stängd för vidare inlägg.

19cmKUK

Välbekant medlem
Ålder
52
Kön
Man
Kollade på skid-Vm förut. Även om ingen av dagens åkare lockar särskilt mycket, kanske med undantag för Ingvild Flugstad-Östberg, så är ju Johanna Ojala i studion något att runka till. Idag var första gången jag la märke till vad fina bröst hon har:giggle:
Johanna har fått lite sperma från mej genom åren, hon kunde dock ta bort lite kläder på överdelen och visa sina stora sköna bröst.
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Såg bild på Charlotte Kalla i danskläderna tillsammans med sin Let's Dance-kollega. Denna otroligt läckra lilla flicka - topptränad med sin tajta kropp och små bröst.
Nu är hon gravid och i en flott långklänning kunde jag helt plötsligt se lite mer fullmatade kvinnobröst, med både Kavaljergång och rejäl tyngd.

Försatsvarning på det!

Ps. Är liiiite avis på den där Fastighetsmäklaren i Sundsvall (?) som får krypa på henne..... DS
 
Last edited:

Edan

Aktiv medlem
Kön
Man
Vad tycker vi/ni om nya stjärnskottet Kiana från Melodifestivalen?


Kanske inte den bästa låten. Men trevligt & inbjudande uppträdande att kolla på.


Med utmärkt val för hennes outfit & kläder. Tillika glädjefyllt med en kaxigt sexig attityd & charmigt fina leende därtill.

Förtjänar en ljus framtid i branschen.

Mycket bra runk- och sexobjekt!
 

Skåne Mats

Välbekant medlem
Kön
Man
Vad tycker vi/ni om nya stjärnskottet Kiana från Melodifestivalen?


Kanske inte den bästa låten. Men trevligt & inbjudande uppträdande att kolla på.


Med utmärkt val för hennes outfit & kläder. Tillika glädjefyllt med en kaxigt sexig attityd & charmigt fina leende därtill.

Förtjänar en ljus framtid i branschen.
I skrivande stund är hon 16år. Jag lägger inga värderingar i vad som runkas till utan vill bara att ni är medvetna om det så ingen hamnar i trubbel.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Blev morgon runk Till Mat-Tina Nordström hade middagstipset idag på Nyhetsmorgon. Tina har fått många sprut från mig.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen