Vilken kändis sprutade du senast över?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Kåtsambo

Aktiv medlem
Kön
Man
Blir alltid kåt på Maria Forsblom som är väldigt charmig o trevlig. Vet inte om någon såg det, men igår hoppade hon hopprep i vinkel rakt framför kameran, då flaxade kjolen upp och hon råkade blotta sig... Beiga-vita trosor ... så sexig...
Finns klipp på Tv4s hemsida (spola fram till slutet) "Maria testar hopprep i klackar"
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Blir alltid kåt på Maria Forsblom som är väldigt charmig o trevlig. Vet inte om någon såg det, men igår hoppade hon hopprep i vinkel rakt framför kameran, då flaxade kjolen upp och hon råkade blotta sig... Beiga-vita trosor ... så sexig...
Finns klipp på Tv4s hemsida (spola fram till slutet) "Maria testar hopprep i klackar"
Jag såg!!! Hade hoppats hon hoppade några hopp till.
Maria är mysig. Så 'vanlig' och godmodig. Skulle vilja träffa och lära känna henne även om det inte leder till sex. Men oj vilken upplevelse det skulle vara att få sätta på henne....
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Stöder inte hennes parti. Men Ebba själv har jag inget emot...


Av alla olika partier är det Ebbas parti jag känner mig mest hemma med.
Att partiledaren sedan är vacker och kan få fantasin att skena iväg, är bara ett plus. Vänsterpartiets ledare är inte heller fel, men hennes parti känner jag inte lika stor anknytning till.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen