Vilken kondom?

behappy

Medlem
Kön
Man
Ticket to ride är bra.
Euroglider har mycket glid.
Hederliga profil är inte så dum den heller.
Du får prova dig fram helt enkelt!
 

behappy

Medlem
Kön
Man
Hur gammal är du?
Du kan ju gå på ungdomsmottagningen och köpa, där brukar man kunna få köpa styckevis och då kan man ju köpa olika märken och prova, kanske lyxrunka lite.
 

aandersa

Medlem
Kön
Man
Jag är 19. Har testat några, undrade bara vad ni andra tyckte. Profil är bra tycker jag, känns närmst liksom.
 

Mr.Biggy

Medlem
Kön
Man
Hatar kondom över huvetaget, det pajar all känsla, när jag har en kondom på dig så har jag problem med att jocka pga att det käns som min penis käns så liten.. Men om jag är tvungen att ha nån på mig så föredrar jag Svensson kondomen Profil :)

Oj oj :)
 
G

Guest

Gäst
Hmm gillar nog mest Okeido....den passar perfekt andra tycker jag verkar vara så små
 

hehehehe

Ny medlem
Kön
Man
brukar köpa lastbryggans kondomer dom har vanliga, medium och xl.
har en kuk på 22x16 inte så grov kanske, men tycker att vanliga kondomer är jävligt tajta att få på. så jag köper XL, och dom funkar skitbra
 

wart

Ny medlem
Kön
Man
jag tycker okeido och chosan är bra, easy och profil är för trånga, har testa euroglider för länge sen har för mig att dom är bra
 
Kön
Man
För några år sedan hade jag en flickvän som blev så otroligt våt att det inte gick att använda vanlig kondom. Så det blev alltid RFSUs gröna standard, den kanske inte finns kvar längre... men det var ju knastertorr. :)
 
Toppen