vilken sorts sex tycker ni är bäst?

Gizza

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Lite smisk bland annat, finns många saker jag går igång på, orkar inte lista dem här.
 

Meile

Medlem
Kön
Man
Bara rent överfall på mig av frugan brukar vara riktigt upphetsande speciellt om man får vänta ett tag på sex och hon sen helt plötligt blir sextokig...

Annars brukar det räcka med att märka att hon är kå som faen så går jag igång direkt :p

Sex e någe man aldrig kan få för mye av :):)
 
G

G-mannen [adjö]

Gäst
Överraska sin kvinna när hon onanerar. Eller att hetsa upp varandra under en hel dag utan att kunna få varandra för att sedan...
 

Baggen

Medlem
Kön
Man
Detta har aldrig hänt dock, men jag skulle kunna tänka mig att det skulle kåta upp mig en hel del :)

Man sitter på bussen/går på stan/sitter och käkar, whatever, sen helt plötsligt kommer det fram en tjej och helt oprovocerat frågar om man vill hänga med upp till henne på lite sex. Någon sån spontan sak som man inte är beredd på skulle få igång mig som f*n :)

Satsa på dig själv, runka i motvind!
 

Lund24

Medlem
Kön
Man
Håller med Baggen helt och hållet! Det är en fantasi jag har tänkt på länge, tror nog att de flesta killar skulle tända grymt mycket på det!

Att komma på nån tjej med att onanera och bli inbjuden till "sessionen" hade inte varit helt fel det heller. :)
 

Rödluvan

Medlem
Kön
Kvinna
Baggen och Lund24, helt okej fantasi, men hur skulle ni reagera om det verkligen hände??? Om det kom fram en vilt främmande tjej och frågade om ni ville komma med hem och ha sex? Hade inte första intrycket varit att "hon måste ju vara störd"...

Bara en liten fundering...

För min del är det väldigt olika hur jag vill bli förförd, men att ligga bredvid någon, först hetsa varandra med kläderna på för att killen sedan smeker min mycket blöta fitta, ja, det är nästan medr än vad jga klarar av. Kan inte ligga stilla och vill bara ha mer!!! Underbart!
 

Baggen

Medlem
Kön
Man
Njae, klart man hade undrat lite...men man lever bara en gång :)

Det är risker man får ta...

Satsa på dig själv, runka i motvind!
 

kinkydream

Ny medlem
Kön
Man
Tjejer som kissar! (Ja, jag är nog ganska fixerad vid detta, haha). Om en tjej säger åt mig att hon måste gå och kissa eller att hon är kissnödig eller så börjar min hjärna genast spela upp bilder där hon smeker sig själv medan hon kissar på toaletten... Och vipps, så är jag hur kåt som helst! :D
 

Ecke

Ny medlem
Kön
Man
Lite förspel först! Lite strippning och hångel..sen lungsex sen senare kan man köra lite hårdare.
 

Billy

Välbekant medlem
Kön
Man
Oralsex på tjejen, börjar lite mjukt, sen övergår till vilt slickande och sugande, äter henne helt. Tjejen ska njuta maximalt av det och delta, gärna vara snuskig i mun också och gärna älska att bli slickad och lekt med i stjärten.
 
Toppen