Vilken svensk kändis sprutade du senast över?

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Bara för att man gillar olika så behöver man väl inte skriva elakt om det. Till exempel det där om en radiostyrd rostig tång. Sen behöver man inte klanka ner på den personen det skrivs om
Det där med 'radiostyrd rostig tång' är ett gammalt skämtuttryck från när jag var ung. Minst 60 år gammalt. Det trodde jag var näst intill allmänt känt som ett skämt. Tydligen inte, men nu vet många det.
 

emk91

Välbekant medlem
Kön
Man
Det där med 'radiostyrd rostig tång' är ett gammalt skämtuttryck från när jag var ung. Minst 60 år gammalt. Det trodde jag var näst intill allmänt känt som ett skämt. Tydligen inte, men nu vet många det.
Är själv 32 så visste inte det. Men inget roligt skämt precis
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Vilken tur att man slipper se hennes anskrämliga hästnylle på den bilden.
Inte snällt att skriva sådana yttringar. Varken du eller jag eller Sara rår för hur vi ser ut. Antar att du också har något du är missnöjd med, som stora öron, stor näsa eller något annat iögonfallande....
Sen kan man ha synpunkter på hennes politiska intressen. Det ör en annan sak. Snygg rumpa har hon i alla fall!
 

emk91

Välbekant medlem
Kön
Man
Blir nog sprut inatt till Clara Henry som så ofta för mig. Hennes senaste story nu då hon leker modell ("Ellegalan 2024 nu kör vi tjejer") fick igång mig, speciellt slängpussen hon ger fick min kuk att hoppa högt! Älskar fn att komma till den feministen :cool:
Snygg feminist men lite dryg tycker jag personligen
 
Last edited:
Toppen