Vilken svensk kändis sprutade du senast över?

Kön
Man
Det är väl någon som tittade på mellon? Dotter var too much för att vara seriös men jag klagar inte. Bara bh som hon dolde hjälpligt med något över. Byxorna får 10 av 10 mellogodisskålar. När hon satt i soffan hade hon dragit upp ett ben så man såg rena cameltoen.

Jag fattar inte att det hände i präktiga SVT. Två år sedan var det nog som Klara Hammarström var med. Run to the hills om någon kommer ihåg. Hon hade den där skalbaggedräkten som man bara fick se framifrån. Jag fattade varför. Av misstag råkade de visa någon halvsekund bakifrån. Det var inte mycket att se. Av dräkten alltså. Den täckte väl halva rumpan.

Gillade Lia bäst i kväll för hon var en girl next door och bästa låten. Eller Scarlet, båda för utseende plus musiken.
 

Regero

Välbekant medlem
Ålder
47
Kön
Man
Höjdarkväll på mellan igår, musiken var ok, min stora fetish är långa sexiga naglar, vilket Lia, Dotter och Scarlett hade, plus några till som skymtade förbi. Men Scarlets långa röda var ju bara för sexiga, fick fjong nästan direkt, när frugan gått och lagt sig var det bara att sätta på och dra en runk och ett sprut till Scarlet. Kommer garanterat att börja följa dem.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Läste att Hanna Hedlund skall gå ner i vikt.
Spelar inte så stor roll hon har varit i mina fantasier i snart trettioår. Inte så ofta men var hon på tex tv så kom jag oftast.
 

mästerrunkaren

Välbekant medlem
Kön
Man
Julia Hedlund, programledare SVT:s Go'kväll. Jösses vilken kvinna, vilken utstrålning och vilket fantastiskt leende. Jag vill verkligen, verkligen älska med henne! :love:
 
Toppen