Vill du leka med en sexy maid?

hellabellan

Medlem
Kön
Man
Du kan få henne att ta av kläderna, få trosorna våta, kyssa henne, leka med en pensel över hennes kropp...
När hon är tillräckligt uppvärmd får du av trosorna och kan smiska hennes skinka röd (kan ju hända det finns vissa här som tycker om det ;))
Sen kan man få raka henne, leka med ett ägg osv osv.......:p

Själv har jag kommit till ägget,
hon är lite "seg" tycker jag ....*hihi*

Länken:
http://wegame.info/game26-sexymaid.html

Lycka till :D
 

tunnluft

Medlem
Kön
Man
Jag kom också till ägget men sen verkar det inte hända mer...man är väl för otålig kanske ;)
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Seg var ordet men skam den som ger sig:cool:


Jag vet vad som händer när man klarar av att få fram "alla" leksaker;)

Men jag fick hålla på i över en timme[:0]


Men på slutet blir maiden nedsprutad i ansiktet...
 
Kön
Man
Åhh det är ju mit favvo-spel ni pratar om!:) Spelade det ofta för nåt halvår sen, blir riktigt kåt ev det. Har klarat det en gång, tog över en timme.
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
jag föredrar da real thing, lr msn åtminstone

har aldrig haft en kvinna som tag såå lång tid på sig, hon är verkligen seg

jag kan leka länge... men detta var inte min grej
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
:D:D Nu när jag har tränat på maiden,så inser jag att det är som vanligt;) Man behöver lära sig vad olika "människor" tycker om;):oops:

Efter en minut fick jag av henne trosorna, efter tre minuter fick jag av henne klänningen...

Hon gillar uppenbarligen att bli smekt på ryggen av "handen" och att ha "tungan" i munnen;)

32 minuter sammanlagt innan hon fick "sprutet" i ansiktet.

Inte så seg med andra ord...:love::love:
 
Kön
Man
Efter en timme gav jag upp. Hur får man till det sista? Nån som kan ge ett tips?
Det gäller att ha kommit åt alla ställen. Ryggen, fötter, munnen... Tänk på att massera hennes anal med kul-grejen och lägga ägget mot klitoris. när du fått dildon är det i princio klart...
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Efter en timme gav jag upp. Hur får man till det sista? Nån som kan ge ett tips?
Det gäller att ha kommit åt alla ställen. Ryggen, fötter, munnen... Tänk på att massera hennes anal med kul-grejen och lägga ägget mot klitoris. när du fått dildon är det i princip klart...

Det är inte heller fel att få fram flera händer samtidigt som tungan slickar brösten...

Att låta två fingrar glida över fotsulorna, benen och knävecken...

Ett fel som jag gjorde första gången var att vänta med att låta handen ta av trosorna...

Raka fittan så snabbt som möjligt...

Piska rumpan med handen...
 
Toppen