Vill ha tips från er killar!

red_lipstick

Ny medlem
Kön
Kvinna
Mitt och min partners sexliv känns ibland lite trivialt, alltså, det är jätteskönt men det känns som att det behövs något nytt.

Vill ge honom något nytt och hett som får honom att tända (spruta:D) till ordentligt!

Vill gärna ha tips på vad ni gillar och gärna lite sug-tips, d v s vad ni gillar att tjejen gör när hon suger av er!
Puss på er!:)
 

pantyhose

Ny medlem
Kön
Man
Sugtips,

sug mjukt och sensueelt, INGA TÄNDER, variera hastigheten och runka samtidigt som du suger, låt munnen glida upp och ner längs skaftet och låt tungan slingra sig runt ollonet, sluta ett tag och låt honom lugna ner sig mellan varven, fortsätt sen och låt honom komma där du vill att han skall komma
 

taurus

Medlem
Ålder
69
Kön
Man
Ett tips(om du nu vill)är att när han ska komma, ta ollonet i munnen och runka honom ganska hårt och snabbt. Den kille som inte går upp i brygga då har ingen känsel i kuken...:)
 

Stockholmarn

Medlem
Ålder
35
Kön
Man
Ett tips(om du nu vill)är att när han ska komma, ta ollonet i munnen och runka honom ganska hårt och snabbt. Den kille som inte går upp i brygga då har ingen känsel i kuken...:)
Låter mer som gymnastik;)

>med risk för att låta oerhört dum nu
>Men vart sitter den?

Precis bakom pungen sitter en erogen zon som brukar kallas G-punkten.
Tekniskt sett handlar det om massage av prostata, vilket kan göras både inifrån och utifrån.
Utförande: Kom ihåg säkerhet, renlighet och en bra olja. Låt ett finger mjukt tränga upp i honom till och med andra leden på fingret. Vippa sedan fingret upp mot hans navel med en "kom hit-"rörelse. Då stimuleras hans prostata mjukt inifrån. Långa naglar är självklart inte att rekommendera.

Puss på dig:)
 

taurus

Medlem
Ålder
69
Kön
Man
men stockholmarn då..! du måste ha valt fel citat, mitt tips kan en krum armlös utföra, eller hur? :)
 

matsistan

Medlem
Kön
Man
Varför göra det så avancerat? Funkar alldeles utmärkt att massera G-punkten utifrån. Smek området mellan pungen och analen, ganska hårt. Ungefär vid 2/3 av avståndet, från pungen räknat, kommer han att njuta som mest - då märker du att du hittat rätt :) Om du dessutom runkar honom med andra handen samtidigt blir det ännu bättre... mmmm... :p
 

ollonborren

Ny medlem
Kön
Man
G-punkten sitter 7-8 cm upp i analen..
på män heter det prostatan, att massera den när man runkar gör att det går explosivt.. man kan känna hur den blir som en kula, lite som en tjej, man kan känna g-punkten vaiera i storlek alltefter hur skönt det är
 

Gustav

Medlem
Kön
Man
Ska du runka av en man så använd bra glidmedel. typ silicon. Det äre inte så kladdigt. Sedan är det olika hur känsliga män är, en del har svårt för att bli runkade direkt på ollonet men det går ofta om du bara börjar lugnt och mjukt. Själv är jag inte så känslig så att kvinnan kan ta i hårt, krama hårt och runka brutalt, snabbt. Viktigast vid avrunkningar är att inte sträcka förhuden neråt. Det kan också ta lång tid så se till att ha bra blodtillförsel till handen.
 

Isdx

Medlem
Kön
Man
Liksom Gustav, rekommenderar jag också silikon baserat glidmedel. Men det går hyffsat bra också att använda saliv genom att du tar hans kuk i mun allt emellanåt och liksom blöter den, glöm inte heller att slicka din egen hand, på det sättet blir det bästa glidet.
Det som jag märkt av min erfarenhet med kvinnor som runkat min kuk, är att dom flesta brukar mest massera skaftet och röra förhuden upp o ner. Själv tycker jag det inte är lika skönt som då kvinnan håller min förhud tillbaka dragen och masserar mitt ollon. Jag antar många kvinnor är lite blyga med att massera bara ollonet, eller så kanske dom inte känner till vilken del av kuken som är känsligast.
 

grizzly

Ny medlem
Kön
Kvinna
Om du verkligen vill piffa upp ert sexliv, skall du springa iväg och köpa en polisuniform och två par handbojjor i en sexleksaksaffär. Sen överraskar du honom när du eller han kommer hem. Var bestämd, och sätt fast honom någonstans där du kan låsta fast honom i både armar och ben. Sen antingen behåller du kläderna på och retar honom för att sedan sätta på honom, eller så strippar du sakta för att sedan reta och sätta på honom...

Det betvivlar jag om han inte tycker är upphetsande till max...

Förhoppningsvis kommer både du och han tycka att det var en upphetsande kul grej, och du har "bollat" över nästa sexöverraskning till honom, så man kan säga att du får två-i-ett, eftersom han kommer känna att det är hans tur nästa gång att komma på nått nytt i sexlivet...

over-and-out ;)
 

stort behov

Medlem
Kön
Man
När du suger av din kille så titta honom in djupt i ögonen och låt honom se när du tar hans kuk i din mun. Killar vill gärna se. Du kan bjuda honom på en onani show där du retar honom med att du onanerar framför honom till orgasm men han får inte röra dig. Sen kan ni göra hemma gjorda filmer också väldigt upphetsande at titta på senare tillsammans
 
Toppen