Vill ni Tjejer verkligen se kuk här?

pillekille

Ny medlem
Kön
Man
Är lite undrande?
Många här trycker upp sina hårda kukar rakt upp i ansiktet på er varken ni vill eller inte.
Själv tycker jag att det är skönare att få prata med tjejen först, och om hon sen vill eller frågar efter den. Att då få visa upp min kuk på bild, det är erotik för mig:p
Skickar ut en fråga till er tjejer?
 
Ålder
40
Kön
Man
Mh, det är det som är så bra med internet att man kan göra lite som man vill. De killar som gillar att visa kuken, däribland mig, kan göra det. De killar som inte vill, däribland du, är välkomna likaså. Och tjejer av alla de slag är fria att kontakta antingen dig, eller mig eller helt enkelt avstå...

Du pratar om erotik för dig. Jag ska berätta om min erotik, den går ut på att faktiskt stänga av alla skärmar och därmed även onanera.se, tända levande ljus, korka upp en flaska gott vin, prata om intressanta saker och se kvinnan i ögonen och känna att man ser henne och även själv blir sedd. Det är ett exempel på erotik för mig. :oops:

Hänger här inne gör jag bara när jag är ensam, och det har inget med erotik att göra.

Kram till alla :love:
 

FridaA

Medlem
Ålder
36
Kön
Kvinna
Är lite undrande?
Många här trycker upp sina hårda kukar rakt upp i ansiktet på er varken ni vill eller inte.
Själv tycker jag att det är skönare att få prata med tjejen först, och om hon sen vill eller frågar efter den. Att då få visa upp min kuk på bild, det är erotik för mig:p
Skickar ut en fråga till er tjejer?

NÄÄÄÄÄÄ!!!! :eek:
 

indigo85

Medlem
Kön
Man
kan man inte typ ha på sig fillingar och visa konturen? eller måste man visa.... man måste väl lämna nått åt fantasin elle?:oops:
 

ung blatte

Ny medlem
Kön
Man
Är lite undrande?
Många här trycker upp sina hårda kukar rakt upp i ansiktet på er varken ni vill eller inte.
Själv tycker jag att det är skönare att få prata med tjejen först, och om hon sen vill eller frågar efter den. Att då få visa upp min kuk på bild, det är erotik för mig:p
Skickar ut en fråga till er tjejer?

Du var en hänsynstagande kille du. Man är väl inte här för tillfredsställa någon annans behov och ta hänsyn till vad tjejer vill eller inte vill se. Dessutom tror jag inte att det här är en dejting sajt så att "först prata med tjejen" tror jag hör hemma annanstans. Porr eller erotik, det är upp till var och en. Ha d!:cool:
 

Xenon

Aktiv medlem
Kön
Man
Ja, det var väldigt vad många tjejer som hade svarat på frågan. Men jag tror, som flera här ovan, att den är felställd. Poängen med att visa kuken är helt enkelt att vi som gör det gillar att visa upp våra kukar. Vi är alltså light-blottare eftersom vi gör det i ett forum där det är ok att göra så. Det är ju själva kuk-uppvisandet som vi diggar. (Och så gillar vi en massa annat också skulle jag tro.)
 

Anatu

Medlem
Kön
Kvinna
Ja, det var väldigt vad många tjejer som hade svarat på frågan. Men jag tror, som flera här ovan, att den är felställd. Poängen med att visa kuken är helt enkelt att vi som gör det gillar att visa upp våra kukar. Vi är alltså light-blottare eftersom vi gör det i ett forum där det är ok att göra så. Det är ju själva kuk-uppvisandet som vi diggar. (Och så gillar vi en massa annat också skulle jag tro.)

Du lightblottare...mm eller hur?? ;)
 

Xenon

Aktiv medlem
Kön
Man
Ja, det var väldigt vad många tjejer som hade svarat på frågan. Men jag tror, som flera här ovan, att den är felställd. Poängen med att visa kuken är helt enkelt att vi som gör det gillar att visa upp våra kukar. Vi är alltså light-blottare eftersom vi gör det i ett forum där det är ok att göra så. Det är ju själva kuk-uppvisandet som vi diggar. (Och så gillar vi en massa annat också skulle jag tro.)

Du lightblottare...mm eller hur?? ;)

Kanske kallas Diet-blottare i mitt fall. ;)
 

Benster112

Medlem
Kön
Man
Är lite undrande?
Många här trycker upp sina hårda kukar rakt upp i ansiktet på er varken ni vill eller inte.
Själv tycker jag att det är skönare att få prata med tjejen först, och om hon sen vill eller frågar efter den. Att då få visa upp min kuk på bild, det är erotik för mig:p
Skickar ut en fråga till er tjejer?

Du var en hänsynstagande kille du. Man är väl inte här för tillfredsställa någon annans behov och ta hänsyn till vad tjejer vill eller inte vill se. Dessutom tror jag inte att det här är en dejting sajt så att "först prata med tjejen" tror jag hör hemma annanstans. Porr eller erotik, det är upp till var och en. Ha d!:cool:

Ok... frågan e riktad till tjejer, men jag måste ändå posta

UB har HELT rätt.
Man är inte här för nån annan än sin egen skull. Man gör det som själv faller in och vad man tänder på. Frågor som denna är med största sannorlikhet endast till för att göra sig mer populär hos tjejerna. Det är bara FÖR uppenbart.

Gäsp.
 

pillekille

Ny medlem
Kön
Man
Är lite undrande?
Många här trycker upp sina hårda kukar rakt upp i ansiktet på er varken ni vill eller inte.
Själv tycker jag att det är skönare att få prata med tjejen först, och om hon sen vill eller frågar efter den. Att då få visa upp min kuk på bild, det är erotik för mig:p
Skickar ut en fråga till er tjejer?

Du var en hänsynstagande kille du. Man är väl inte här för tillfredsställa någon annans behov och ta hänsyn till vad tjejer vill eller inte vill se. Dessutom tror jag inte att det här är en dejting sajt så att "först prata med tjejen" tror jag hör hemma annanstans. Porr eller erotik, det är upp till var och en. Ha d!:cool:

Ok... frågan e riktad till tjejer, men jag måste ändå posta

UB har HELT rätt.
Man är inte här för nån annan än sin egen skull. Man gör det som själv faller in och vad man tänder på. Frågor som denna är med största sannorlikhet endast till för att göra sig mer populär hos tjejerna. Det är bara FÖR uppenbart.

Gäsp.

Ledsen att jag gör dig trött, men får väl bjuda på det.
Att fråga om tjejerna vill se kuk här !!!!! En enkel fråga i mängden.
Blir man dessutom mer populär hos tjejerna som du uttrycker det så är väl det bara ett stort plus. (Tror nog inte det själv tyvärr).
Varför måste man vara så egoistisk att bara vara här för sin egen skull,
visa lite mer respekt för det motsatta könet som jag sagt tidigare.
VET: Kommer nog genast påhopp om inställsamhet, men tar emot det så gärna. Ha en trevlig fredagskväll alla här på Ona
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Är lite undrande?
Många här trycker upp sina hårda kukar rakt upp i ansiktet på er varken ni vill eller inte.
Själv tycker jag att det är skönare att få prata med tjejen först, och om hon sen vill eller frågar efter den. Att då få visa upp min kuk på bild, det är erotik för mig:p
Skickar ut en fråga till er tjejer?


Jag tycker inte att det känns som att någon trycker upp sin hårda kuk i mitt ansikte! Man kan ju blunda, eller kisa lite, eller smygkolla med bara ett öga om man inte gillar det man ser:)
 

sprutkillen

Medlem
Kön
Man
Blir alltid lika konfunderad här under kvinnligt.
frågar och funderingar som riktar sig till kvinnor svaras mestadels av män/pojkar.
märkligt.:sleep:

ang frågan så tycker jag på ett sådant här forum att var och en lägger precis den bild man vill visa upp, oavsett om det är på sin stora , lilla , hårda , slaka eller vad man nu föredrar. mig stör det inte med kukar iallafall.[^]
 

Benster112

Medlem
Kön
Man
Är lite undrande?
Många här trycker upp sina hårda kukar rakt upp i ansiktet på er varken ni vill eller inte.
Själv tycker jag att det är skönare att få prata med tjejen först, och om hon sen vill eller frågar efter den. Att då få visa upp min kuk på bild, det är erotik för mig:p
Skickar ut en fråga till er tjejer?

Du var en hänsynstagande kille du. Man är väl inte här för tillfredsställa någon annans behov och ta hänsyn till vad tjejer vill eller inte vill se. Dessutom tror jag inte att det här är en dejting sajt så att "först prata med tjejen" tror jag hör hemma annanstans. Porr eller erotik, det är upp till var och en. Ha d!:cool:

Ok... frågan e riktad till tjejer, men jag måste ändå posta

UB har HELT rätt.
Man är inte här för nån annan än sin egen skull. Man gör det som själv faller in och vad man tänder på. Frågor som denna är med största sannorlikhet endast till för att göra sig mer populär hos tjejerna. Det är bara FÖR uppenbart.

Gäsp.

Ledsen att jag gör dig trött, men får väl bjuda på det.
Att fråga om tjejerna vill se kuk här !!!!! En enkel fråga i mängden.
Blir man dessutom mer populär hos tjejerna som du uttrycker det så är väl det bara ett stort plus. (Tror nog inte det själv tyvärr).
Varför måste man vara så egoistisk att bara vara här för sin egen skull,
visa lite mer respekt för det motsatta könet som jag sagt tidigare.
VET: Kommer nog genast påhopp om inställsamhet, men tar emot det så gärna. Ha en trevlig fredagskväll alla här på Ona

Okej, vet du vad.
Du har helt rätt.
Jag drog en förhastad slutsats och var dessutom ohövlig i tonen.
Ber så mycket om ursäkt.
 
Toppen