Är lite undrande?
Många här trycker upp sina hårda kukar rakt upp i ansiktet på er varken ni vill eller inte.
Själv tycker jag att det är skönare att få prata med tjejen först, och om hon sen vill eller frågar efter den. Att då få visa upp min kuk på bild, det är erotik för mig

Skickar ut en fråga till er tjejer?
Du var en hänsynstagande kille du. Man är väl inte här för tillfredsställa någon annans behov och ta hänsyn till vad tjejer vill eller inte vill se. Dessutom tror jag inte att det här är en dejting sajt så att "först prata med tjejen" tror jag hör hemma annanstans. Porr eller erotik, det är upp till var och en. Ha d!
Ok... frågan e riktad till tjejer, men jag måste ändå posta
UB har HELT rätt.
Man är inte här för nån annan än sin egen skull. Man gör det som själv faller in och vad man tänder på. Frågor som denna är med största sannorlikhet endast till för att göra sig mer populär hos tjejerna. Det är bara FÖR uppenbart.
Gäsp.
Ledsen att jag gör dig trött, men får väl bjuda på det.
Att fråga om tjejerna vill se kuk här !!!!! En enkel fråga i mängden.
Blir man dessutom mer populär hos tjejerna som du uttrycker det så är väl det bara ett stort plus. (Tror nog inte det själv tyvärr).
Varför måste man vara så egoistisk att bara vara här för sin egen skull,
visa lite mer respekt för det motsatta könet som jag sagt tidigare.
VET: Kommer nog genast påhopp om inställsamhet, men tar emot det så gärna. Ha en trevlig fredagskväll alla här på Ona