Vill visa min onani

Status
Stängd för vidare inlägg.
J

Jonathandis

Gäst
Hej hej!

Jag är en 18-årig svensk kille som älskar onani, och har nu skaffat ett konto här. Min kuk är 19 cm och nästan alltid nyrakad och len, och jag blir extra kåt av att visa min penis för andra. Skicka ett meddelande om du vill se bilder och veta mer :)

Jag har också en dröm om att få min kuk avmålad, så skriv om du är sugen på att prova det också ;)
 

olle62

Aktiv medlem
Kön
Man
Hej hej!

Jag är en 18-årig svensk kille som älskar onani, och har nu skaffat ett konto här. Min kuk är 19 cm och nästan alltid nyrakad och len, och jag blir extra kåt av att visa min penis för andra. Skicka ett meddelande om du vill se bilder och veta mer :)

Jag har också en dröm om att få min kuk avmålad, så skriv om du är sugen på att prova det också ;)
 

larry

Ny medlem
Kön
Man
Hej hej!

Jag är en 18-årig svensk kille som älskar onani, och har nu skaffat ett konto här. Min kuk är 19 cm och nästan alltid nyrakad och len, och jag blir extra kåt av att visa min penis för andra. Skicka ett meddelande om du vill se bilder och veta mer :)

Jag har också en dröm om att få min kuk avmålad, så skriv om du är sugen på att prova det också ;)
 

KjellG

Medlem
Ålder
69
Kön
Man
Hej hej!

Jag är en 18-årig svensk kille som älskar onani, och har nu skaffat ett konto här. Min kuk är 19 cm och nästan alltid nyrakad och len, och jag blir extra kåt av att visa min penis för andra. Skicka ett meddelande om du vill se bilder och veta mer :)

Jag har också en dröm om att få min kuk avmålad, så skriv om du är sugen på att prova det också ;)
Du kan få visa din penis IRL för mig. Bor du i Stockholm så underlättar det. Själv gillar jag att visa mig helt naken för andra människor. Finns du i Stockholm, kan vi ta oss ut till Långholmen när värmen kommit. Jag klär av mig naken för dig. Själv får du gärna ta fram kuken och onanera den inför min nakna kropp. Ok att spruta på mig. Vill du, kan du få min hjälp att bli onanerad. Eller avsugen. Intresserad ?
 

larry

Ny medlem
Kön
Man
Jag är absolut intresserad, tycker det är härligt med killar som visar upp sig. Vi kan säkert få trevligt tillsammans. Du kan ringa mig på
0728/687653.
 

Cujo12

Välbekant medlem
Ålder
51
Kön
Man
Upp med bilder på kuken bara vi vill se den här och i verkligheten
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen