visa kuken på simhallen

maguno

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag har gått på simhallar och gym ofta i många år och har märkt att det är många killar som tittar i smyg. Även jag.

Jag är nog lite av en exhibitionist för jag tänder på att andra tittar på min kuk (både tjejer o killar). Och som svar till Supreme: Jag har runkat både i bastun, duschen o i omklädningsrum. Har blivit ertappad några gånger och det är asgrymt faktiskt!!

Min kuk är ganska stor även i slakt tillstånd och jag har märkt att speciellt tonårsgrabbar är jättenyfikna på att kolla in kuk. Och de får gärna kolla in min, det ställer jag upp på... hehe...
Det ska man bjuda på
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Gillar att sitta i bubbelpoolen och runka lite under vattnet bland folk
Det är ett risktagande du tar. Kommer någon på dig så riskerar du att bli anmäld.men jag förstår spänningen med att göra det. Pilla lite på ollonet kanske man kan göra osynligt medan det bubblar som värst...
 

thomswede

Ny medlem
Kön
Man
Jag ÄLSKAR att duscha och basta i offentliga miljöer. Älskar badhus. Det är så skönt att gå runt och slänga med kuken hit och dit. Lite spännande när man träffar på någon man känner och stå inför den med kuken hängande mellan benen och prata…

Älskar nakenhet! :p
Jag tycker också det är läckert när man träffar en jobbarkompis eller granne eller nån annan man känner och stå helt naken och snacka med dem, som kanske har kläder eller handduk på sig. Att få visa min stora balle för nån jag känner!
 

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Vet inte om det är det bästa sättet?
Lite som en blottare?

Gör det bland människor som är med på det
Bäst att hitta kompisar som är med på leken. Själv solar jag naken i naturen. Det händer att någon orienterare kommer förbi.
Vänder mig på mage om jag hör att någon närmar sig.
Har mest fått leenden och nåt lågmält hej från kvinnor eller män som passerat förbi. Någon nyfiken blick också.
Skulle någon komma fram och prata mer då kan jag vända på mig oavsett erektion eller ej.
 
Toppen