Visa upp sig

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Är det någon annan som tycker om att visa upp sig live på nån sajt, t ex som jag helbild på cam4
För ett par år sedan hängde jag mkt på cam4. Gillar när andra ser mig runka. Däremot är jag diskret och visar inte ansiktet. Man vet aldrig vem som sitter där och tar prt-scr och sedan lägger ut på olika siter....
 

Sex65

Välbekant medlem
Kön
Man
Ja det är spännande klart att det är kul om någon runkar med , men lite pirrigt är det om det är någon som bara tittar på .
 

Bi-Transa

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag brukar gå på porr bio i Stockholm som Manhattan och Blue Vision där kannan vara naken och visa upp sig när man runkar och man kan få hjälp av andra män och transor.
Min sambo följer med ibland och tittar på och när vi är på riktigt bra humör och kåta så lnullar vi när hon är med och det är många män som tittar på !
 

Frank

Välbekant medlem
Kön
Man
Brukar vara inne på Dirtyroulette och visa upp mig,och vi får inte glömma Swedenonani.
 

T_REX

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag runkar väldigt ofta på dirtyroulette.com, tyvärr så är det många som bara klickar vidare och många som kör ansiktsbild och bara tittar eller har kameran riktad mot taket eller någon annanstans eller så är det för mörkt för att man ska kunna se något. Tycker också att det verkar vara väldigt dyrt om man vill registrera sig.
Men jag har fått se en del fina sprut och kukar, men dåligt med tjejer/kvinnor.
 

T_REX

Välbekant medlem
Kön
Man
Har också kört mycket CAM i perioder. Men kör hellre med människor jag känner och har en kemi med på t ex Skype. Ute har jag dock en väldig förtjusning för upptäcktsrisk vid sex och onani.
Skulle gärna överraska dig ute någonstans och få se dig med din stora styva kuk framme.:cool:
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Brukar vara inne på Dirtyroulette och visa upp mig,och vi får inte glömma Swedenonani.
Men Swedenonani blockeras oftast av personer som inte visar i cam men upptar de stackars fyra platser som finns. Alltför ofta är rummet full och när man sen lyckas komma in så sitter det tre personer där utan att visa i cam....
 
Toppen