Vore inte världen bättre naket?

G

Guest

Gäst
-20 och måste ut med hunden annars händer en olycka.
Klär på jycken och går själv ut näck.
Pungen drar ihop sig och pungkulorna tar skydd någonstans i magtrakten.
Pitten har krympt till en tumnagels storlek...Vem bryr sig i denna nakna värld bara hunden får pissa och slipper frysa :D

Snart är det sommar och även jycken kan ta nakenpromenader med husse...Skönt!!!
 

calsone

Ny medlem
Kön
Man
Man borde inskaffa "nakendagen" :). Det finns ju så många dagar som infaller en gång om året. Den dagen skulle man kunna få gå naken omkring utan att man åker fast för förargelseveckande beteende.

Man skulle kunna ha det på sommaren då det är förhoppningsvis varmt och skönt. :cool:

Samtidigt lyfts nuddisternas existens och intressen fram. [:cool:]
 

tunnluft

Medlem
Kön
Man
Visst är det trevligt med naket men jag tror att det snabbt skulle bli tråkigt. Spänningen ligger ju i fantasin ...
 

tunnluft

Medlem
Kön
Man
Visst är det trevligt med naket men jag tror att det snabbt skulle bli tråkigt. Spänningen ligger ju i fantasin ...
 

Kåta_mate

Medlem
Kön
Man
Man borde inskaffa "nakendagen" :). Det finns ju så många dagar som infaller en gång om året. Den dagen skulle man kunna få gå naken omkring utan att man åker fast för förargelseveckande beteende.

Man skulle kunna ha det på sommaren då det är förhoppningsvis varmt och skönt. :cool:

Samtidigt lyfts nuddisternas existens och intressen fram. [:cool:]

Jag tror farbror blå blir väldigt intresserad av detta då haha ;) Och undra om många skulle våga va nakna egentligen? :oops:
 
G

Guest

Gäst
Förutom att det är skönt att vara naken så är det jämlikt att vara naken...
Kostymer och blåställ av = alla ser lika ut!
Slipsnissarna är nog lite mer tillbakadragna än "arbetarna" då de kanske inte är vana att vara nakna och duscha med andra....
När vi är små springer vi dessutom obekymrat omkring nakna, varför inte fortsätta?
Lite av kroppsfixeringen skulle nog också försvinna om vi var mera nakna och var vana vid det!
Sen att lite av spänningen och fantasin fick en knäck må så vara!
Alla är fina på sitt vis!

Tycker att Christina Aguileras låt Beautiful är skitbra . Både text och själva låten!

I am beautiful no matter what they say
Words can't bring me down
I am beautiful in every single way
Yes, words can't bring me down
So don't you bring me down today

Tänk på det gott folk! :love:
 

the_flyer

Ny medlem
Kön
Man
Man borde inskaffa "nakendagen" :). Det finns ju så många dagar som infaller en gång om året. Den dagen skulle man kunna få gå naken omkring utan att man åker fast för förargelseveckande beteende.

Man skulle kunna ha det på sommaren då det är förhoppningsvis varmt och skönt. :cool:

Samtidigt lyfts nuddisternas existens och intressen fram. [:cool:]

Jag tror farbror blå blir väldigt intresserad av detta då haha ;) Och undra om många skulle våga va nakna egentligen? :oops:

Det var nog den bästa iden jag hört på länge, seriöst!, varför skulle man inte kunna ha en nakendag och fira att vi tycker om vårt utseende som det är???

Att det kommer ta några år innan gemeneman går omkring nakna på stan är väl en sak, men man måste tänka långsiktigt :)
 
R

ryter

Gäst
Sweet ide... Tänka att sitta på bussen på morgonen och alla är nakna runtomkring.. Viken start på dagen.. :D:D
 

r

Medlem
Kön
Man
Vad sägs om att ta bort lagarna på att man inte för vara naken på allmän plats?
 

Snafft

Medlem
Kön
Man
Nä, urk, fy... det finns faktiskt en hel del jag varken vill röra vid eller se nakna. Tänk en fullsmockad tunnelbana... urkurk...
 

Benster112

Medlem
Kön
Man
Får nog hålla med ovanstående inlägg.
Jag tror jag vet vilken kroppsdel trådskaparen tänkte med i skrivandes stund.
I det tillståndet tenderar man ju att liksom glömma bort allt som e oattraktivt i typ hela världen.

Låt oss säga så här... alla går runt helt nakna?... Sure, visst - i en perfekt värld. MIN perfekta värld.

:p
 

Vilda

Medlem
Kön
Kvinna
Snarare borde det vara tvärtom. Mindre nakenhet i samhället! Vore det inte underbart om mer lämnades till fantasin och man slapp att ibland "bli trött" på all sex man ser...
 

hama

Aktiv medlem
Kön
Man
Där får jag nog hålla med Wilda. Faktiskt måsta man få fantisera lite.
Det blir som att ge presenter utan papper:).
 
Toppen