wet

misswet

Aktiv medlem
Ålder
57
Kön
Kvinna
Det känns som om mitt nick "förpliktigar" en aning.....:)

Varför jag gillar det? Bra fråga! Varför tänder man på det man gör, antagligen skulle Freud kunna komma med nån bra förklaring, men jag kan det inte!

Om jag har upplevt ....jo, det har jag, men inte alls så ofta som jag skulle vilja. Jag tillhör de som hellre vill ge än få och har väl helt enkelt haft "fel" partners...men man kan ju leka ensam också!:p
 

threonin

Medlem
Kön
Man
Det känns som om mitt nick "förpliktigar" en aning.....:)

Varför jag gillar det? Bra fråga! Varför tänder man på det man gör, antagligen skulle Freud kunna komma med nån bra förklaring, men jag kan det inte!

Om jag har upplevt ....jo, det har jag, men inte alls så ofta som jag skulle vilja. Jag tillhör de som hellre vill ge än få och har väl helt enkelt haft "fel" partners...men man kan ju leka ensam också!:p


Blev väldigt nyfiken..hur leker du wetlekar med dig själv då? :)
 

threonin

Medlem
Kön
Man
jag tänder oerhört på wetsex.. både att kissa ner en stygg tjej..ofta i samband med smisk och andra perversioner inblandade. skulle även vilja slicka en tjej, fördelaktigt i en 69:a och slicka henne.. samtidigt som denna kissar ner sig.
Tjejer som kissar på sig är sött och skyldigt på något skumt vis;)
 

Trosgalen

Aktiv medlem
Kön
Man
Det känns som om mitt nick "förpliktigar" en aning.....:)

Varför jag gillar det? Bra fråga! Varför tänder man på det man gör, antagligen skulle Freud kunna komma med nån bra förklaring, men jag kan det inte!

Om jag har upplevt ....jo, det har jag, men inte alls så ofta som jag skulle vilja. Jag tillhör de som hellre vill ge än få och har väl helt enkelt haft "fel" partners...men man kan ju leka ensam också!:p
.........................

Härligt med kvinnor som vill ge, de kommer också att få lön för sin givmildhet;)
Har nog även en fetisch för wet och gärna i kombination med min andra fetisch, Hmm skulle vilja säga, att den ena får liksom gärna komma ut genom den andra om ni fattar:oops:
Hmm nu var jag in och bökade i en tråd igen och gjorde kanske trassel på den men blev så inspirerad, hoppas ni trasslar ut tråden och kan fortsätta med ursprungs frågan...Sorry[:cool:]:)
 

DubbelDick

Ny medlem
Ålder
53
Kön
Man
Min flickvän kissade på mig i skogen i somras. Det var helt underbart, jag låg där och höll om kuken och njöt av den varma strålen. Hon blev vanvettigt upphetsad av det också Just att vara nakna och utlämnade i skogen, och lite risk för upptäckt.

Som tur var kom det ingen.
 

threonin

Medlem
Kön
Man
Brukar onanera när jag är kissnödig, då blir det underbara orgasmer och jag kissar helt okontrollerat på mig, underbart

:p:p:p Låter helt underbrt Kiss-ekatten..

Var brukar du befinna dig..i duschen eller lever du i tron att du klarar dig ifrån att kissa ner dig..men gör dig själv besviken ändå? ;)

Så läckert och spännande med tjejer som kissar ner sig.... Grr.. gör mig riktigt kåt.
 

Mojada

Ny medlem
Kön
Kvinna
Brukar onanera när jag är kissnödig, då blir det underbara orgasmer och jag kissar helt okontrollerat på mig, underbart

När jag är desperat kissnödig och det tränger på och pulserar där nere blir jag extra kåt, så har det varit så länge jag kan minnas. :) Precis som för Kissekatt tappar jag kontrollen när det går för mej så då kissar jag på mej... :oops:
 
L

Liza33

Gäst
Brukar onanera när jag är kissnödig, då blir det underbara orgasmer och jag kissar helt okontrollerat på mig, underbart

Samma här o jag har insett att jag alltid är kissnödig när jag är kåt, de två verkar gå hand i hand. Helst ska jag vara sådär oerhört kissnödig att jag knappt kan hålla mig när jag onanerar - helt jäkla oerhört underbart då :p[}:)]:D
 

LindaEP

Välbekant medlem
Wet är mysigt. Njuter när min sambo kissar på mig i duschen. Att få känna den varma vätskan strömma nedför kroppen. Det gör mig kåt men jag har ingen aning om varför.

Vi har badkar och ibland lägger jag mig med rumpan upp mot kanten och kissar på mig själv. Det är också mysigt. Men en av de få saker jag avundas männen är att de kan styra sin stråle. Det är svårt för en kvinna.
 
Toppen