Whereby?

Status
Stängd för vidare inlägg.

maguno

Välbekant medlem
Kön
Man
Har provat de sidor som står här men ingen som funkat eller så är det inte någon där vid de tillfälle jag provat.
Har inte alltid möjlighet att visa något men det händer när hustrun är ute.
Gillar att titta om det är ok, skriver alltid in att det är jag.
Finns det fler?
Jag har Whereby
 

Regero

Välbekant medlem
Ålder
47
Kön
Man
Finns det något öppet rum då man kan vara ett gäng som ses? Saknar det som fanns förut. Jag kommer att ha några timmar för mig själv på torsdag och är sjukt sugen på cam.
 

LosRunk

Aktiv medlem
Ålder
36
Kön
Man
Finns det något öppet rum då man kan vara ett gäng som ses? Saknar det som fanns förut. Jag kommer att ha några timmar för mig själv på torsdag och är sjukt sugen på cam.
Ja det skulle jag också vilja veta om det finns något öppet rum? Sjukt nice tidigare swedenonani alla hade cam på och runkade
https://go.meetingrooms.net/live/runkrummet/room1
Det bör funka liknande som som swedeonani, (alltid öppet, anonymt, hoppa in och ut när det passar etc) det gäller bara att folk börjar använda det :)
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
swedenonani var skitbra (y) (y) (y)
Tycker du det var skitbra? Det fanns ju bara plats för fyra personer och tre av dom satt oftast och bara tittade. De visade aldrig själva i cam. Men visst, det hände ibland att det kunde bli en fin onanistund ihop med likasinnade, men det var väl högst en på tio ggr. Bättre var några amerikanska rum som jag inte minns namnet på nu. Där var det obegränsat antal deltagare. Visst, många även där som inte ville visa, men vad gjorde det när det ändå var många som man kunde camma ihop med. Nackdelen där var att det var tidsbegränsat
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen