Är det fler som tänder på kuk och gillar Runk och sug

D

Danskan

Gäst
Ny på sidan då jag har en ihållande fantasi om att ha en runk/sugpolare vid sidan av mitt liv. Finns det fler med samma fantasi och som blir kåt av tanken av en annan kuk?
Gillar inte killar på det sättet utan endast kuken. Går igång på en estetiskt snygg kuk :)

Välkomman!

Ja, vist har vi båda hetero- och bikilar här som gillar atrunka och suga. Man kan utan problem njuta av en kuk, sperma och hans orgasm utan att vära fortjust i killar.

En runk/suga kompis är väldigt praktisk
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Ny på sidan då jag har en ihållande fantasi om att ha en runk/sugpolare vid sidan av mitt liv. Finns det fler med samma fantasi och som blir kåt av tanken av en annan kuk?
Gillar inte killar på det sättet utan endast kuken. Går igång på en estetiskt snygg kuk :)
Absolut finns vi här! Jag har ett par killar/män som jag träffar lite mera stadigt, fast det går i vågor. Ibland ofta, ibland kan det ta ett par-tre månader emellan. Pandemin satte stopp för regelbundna träffar, men hoppas det släpper nu snart..
 

doven

Välbekant medlem
Kön
Man
Ny på sidan då jag har en ihållande fantasi om att ha en runk/sugpolare vid sidan av mitt liv. Finns det fler med samma fantasi och som blir kåt av tanken av en annan kuk?
Gillar inte killar på det sättet utan endast kuken. Går igång på en estetiskt snygg kuk :)

Söker också en fast runk/sugkompis. Skön njutning under trygga och säkra former.
 

Lillkuken

Aktiv medlem
Kön
Man
Ny på sidan då jag har en ihållande fantasi om att ha en runk/sugpolare vid sidan av mitt liv. Finns det fler med samma fantasi och som blir kåt av tanken av en annan kuk?
Gillar inte killar på det sättet utan endast kuken. Går igång på en estetiskt snygg kuk :)
Samma här, gillar att kolla på kukar, men har ingen längtan efter killsex (penetration). Lite nyfiken på att känna och klämma lite.
 

Coq4Fun

Välbekant medlem
Kön
Man
Har gjort det med andra killar/män, både förr och nu. Skolkompisar förstås men också i vuxen ålder. Skogen ovanför Böda t ex och här i Sthlm på nakenbaden vid Svärdsö och Ältasjön vid flera tillfällen. Så skönt för man kan ta tid på sig och behöver inte bara köra en snabb avrivning, utan får tid med erotiska smekningar runt kuk, bröstvårtor o anus. Ibland kommer någon som oftast går förbi, men händer att han stannar o vill vara med. Aldrig otrevligt och alltid respektfullt. Ibland även "fluktisar" ett stycke bort. Allt beror lite på var man håller till.
 

SpermaKungen

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Man
Ny på sidan då jag har en ihållande fantasi om att ha en runk/sugpolare vid sidan av mitt liv. Finns det fler med samma fantasi och som blir kåt av tanken av en annan kuk?
Gillar inte killar på det sättet utan endast kuken. Går igång på en estetiskt snygg kuk :)
Kukar är helt underbara, det tycker jag i alla fall, och att leka med någon annas kuk och runka och suga den är bland det härligaste som finns! Att män/killar leker med sina kukar tillsammans behöver absolut inte innebära något mer än just det.
Testa och se om det är något för dig. Sannolikt kommer du gilla det, för som som sagt, kukar är underbara :)
 
Toppen