Är det fler som tänder på kuk och gillar Runk och sug

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Har aldrig varit med nån kille..men vill gärna prova att runka en kuk..blir så kåt av tanken å ta på en annans kuk....om jag vågar det? Spännande känns det iaf..
Det är som sex med en kvinna första gången. Hjärtat bultar och man är pirrig och nervös. Har man otur så viker ståndet, men det är bara att prova igen. Är den andre omtänksam och har förståelse så är det egentligen inget problem.
 
M

micky666

Gäst
Tyvärr är det allt för vanligt att många fegar ur och inte kommer till avtalade mötesplatser. Har själv åkt många mil i onödan, stått och väntat i timmar på någon som inte kommer...
De e ju inte snällt...onödigt åkande.Då ska man inte säga att man vill ses...tycker jag iaf.
 
K

KjellKåt

Gäst
Jag vill lära känna personen innan jag bestämmer en träff. Men redan där kan man urskilja vilka som är seriösa.
Man ska ju ändå träffas och ha lite mys, är det inte då bättre veta vem man ska träffa och inte så stor risk åka på en blåsning.
 

per35bi

Medlem
Kön
Man
Jag vill lära känna personen innan jag bestämmer en träff. Men redan där kan man urskilja vilka som är seriösa.
Man ska ju ändå träffas och ha lite mys, är det inte då bättre veta vem man ska träffa och inte så stor risk åka på en blåsning.


Det finns åtminstone för mig en anledning att vara anonym första gången. Funkar det inte så behöver jag inte oroa mig för att personen hör av sig en massa efter. En del förstår inte ett nej efter första träffen
 
Toppen