Är det fler som tänder på kuk och gillar Runk och sug

Ekenkis

Aktiv medlem
Ålder
69
Kön
Man
Gillar som många andra här kukar och det dom innehåller, men tänder egentligen inte på killar. Ett bra sätt att hålla anonymiteten men ändå få känna på andra kukar är att besöka nakenbad. Ligga där på sin filt, smeka kuken lite, få halvstånd och se om nån annan i närheten är i samma läge. Gå en sväng med halvståndet, kollaläget, gå en sväng inåt skogen och se om nån följer efter. Stanna upp och se den andra kuken är på väg hitåt. Runka lite sakta, sträcker framhanden och känner den andra kuken som också är hård men ändå så mjuk och len. Får sin egen kuk greppad och en stilla skön gemensam runk börjar. Intensiteten ökar och satserna landar så fint på marken. En nick till tack och man kan gå tillbaka till sin filt.
 
M

micky666

Gäst
Gillar som många andra här kukar och det dom innehåller, men tänder egentligen inte på killar. Ett bra sätt att hålla anonymiteten men ändå få känna på andra kukar är att besöka nakenbad. Ligga där på sin filt, smeka kuken lite, få halvstånd och se om nån annan i närheten är i samma läge. Gå en sväng med halvståndet, kollaläget, gå en sväng inåt skogen och se om nån följer efter. Stanna upp och se den andra kuken är på väg hitåt. Runka lite sakta, sträcker framhanden och känner den andra kuken som också är hård men ändå så mjuk och len. Får sin egen kuk greppad och en stilla skön gemensam runk börjar. Intensiteten ökar och satserna landar så fint på marken. En nick till tack och man kan gå tillbaka till sin filt.
..låter skönt..så kan vi göra..
 
K

KjellKåt

Gäst
Ska jag göra en planerad träff vill jag som jag skrev veta vem det är.
Men spontat möte på stranden är fint.
Sist jag gjorde det så var det på ett litet nakenbad, var bara jag och en person till.
Han låg och solade när jag går förbi, en man i sina bästa år bakom sig.
Heja till och får hej åter, glider själv ner i vattnet.
Efter en lite stund kommer han efter mig ner i badet, börjar samtala.
Ser att han har stånd, styvna själv till.
Föreslår att vi ska gå upp då känner jag en hand runt min kuk.
Jag gör det samma om hans, runkar lite.
Vi lägger oss bredvid varandra, små runkar lite själva medans vi ligger pratar .
Ämnet kom in på sex och naket som väntat, till slut frågar han om han får suga min kuk.
Så klart han fick det, han böjer sig fram och tar ollonet i mun, jag försöker nå hans kuk.
När jag väl får tag på kuken så känner jag att han kommer, kuken sväller upp och pumpar ut sperman över min hand.
Då kommer jag med i hans mun, tror aldrig jag skulle sluta pumpa sperma. Det rinner utmed hans mun så han hinner inte svälja.
När vi väl sansat oss ser vi att det står en kille och tittar på oss medans han runkar.
Blir ett dopp innan vi skils, vet inte ens vad han heter.
Detta var rätt länge sedan men ett skönt minne.
 

maguno

Välbekant medlem
Kön
Man
Ny på sidan då jag har en ihållande fantasi om att ha en runk/sugpolare vid sidan av mitt liv. Finns det fler med samma fantasi och som blir kåt av tanken av en annan kuk?
Gillar inte killar på det sättet utan endast kuken. Går igång på en estetiskt snygg kuk :)
Var bor du?
 

maguno

Välbekant medlem
Kön
Man
Ny på sidan då jag har en ihållande fantasi om att ha en runk/sugpolare vid sidan av mitt liv. Finns det fler med samma fantasi och som blir kåt av tanken av en annan kuk?
Gillar inte killar på det sättet utan endast kuken. Går igång på en estetiskt snygg kuk :)
Också ny här. Tänker som du. En runkkompis skulle vara spännande. Var bor du?
Jag är 73 år och har en hygglig stake
 

Coq4Fun

Välbekant medlem
Kön
Man
Får inte ihop det. Men är totalt ointresserad av killar. Men väldigt nyfiken på kukar.
Man får väl se vad en sådan konstig inställning landar
Håller med! Älskar kukar och kuk i alla former, men har inget behov av relation till mannen. Kyssar och känslor kan lämnas därhän. Men att egga upp och finna ställen på varandra som ger njutning och kanske inte tidigare upptäckts ger extra behag. Därmed inte sagt att en kompisrelation inte får uppstå, utan trivs man ihop så klart man fortsätter träffas. Det är ju så att första träffen lätt blir ganska stressad (beroende på erfarenhet förstås), men som alltid så slipper man det och kan ta tid på sig så får man ut mycket mera än att bara får en avrunkning eller avsugning och sen tack o adjö.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Håller med! Älskar kukar och kuk i alla former, men har inget behov av relation till mannen. Kyssar och känslor kan lämnas därhän. Men att egga upp och finna ställen på varandra som ger njutning och kanske inte tidigare upptäckts ger extra behag. Därmed inte sagt att en kompisrelation inte får uppstå, utan trivs man ihop så klart man fortsätter träffas. Det är ju så att första träffen lätt blir ganska stressad (beroende på erfarenhet förstås), men som alltid så slipper man det och kan ta tid på sig så får man ut mycket mera än att bara får en avrunkning eller avsugning och sen tack o adjö.
Samma med mig. Är inte det minsta intresserad av män, bara deras könsorgan. Utom en av mina runkkompisar som jag haft flera år. Vi både kramas, smeker och kysser varandra. Låter saliven flöda fram och tillbaka mellan våra munnar.
Sug och runk naturligtvis och på senare tid även smek o pill o slick i anus. Senaste gången ville han ha in min kuk i sig... jag är tveksam till det, men var där och nosade med ollonet. Kommer nog att komma in och köra in hela till botten vid lämpligt tillfälle då kåtheten tar överhand.
 

maguno

Välbekant medlem
Kön
Man
Ny på sidan då jag har en ihållande fantasi om att ha en runk/sugpolare vid sidan av mitt liv. Finns det fler med samma fantasi och som blir kåt av tanken av en annan kuk?
Gillar inte killar på det sättet utan endast kuken. Går igång på en estetiskt snygg kuk :)
Badade bastu idag. Kände på en annans kuk för första gången. Han kände och drog lite i min också. Det var en ny och fin upplevelse
 

Coq4Fun

Välbekant medlem
Kön
Man
Badade bastu idag. Kände på en annans kuk för första gången. Han kände och drog lite i min också. Det var en ny och fin upplevelse
Grattis! Alltid pirigt och spännande första gången. Nästan så man antingen inte kan hålla sig eller att man inte får riktigt stånd. Blir bättre efter några gånger, eller om man inte har någon tidspress. Välkommen i klubben :)
 

beejay90

Medlem
Ålder
33
Kön
Man
Hade en så skön upplevelse i natt. Gjorde upp med en om att komma hem och få en avsugning.

Han kom hem och la sig i sängen och jag la mig mellan hans ben och började direkt suga på kuken som snabbt växte i min mun. Jag sög på ollonet, slickade varje centimeter av kuken och sög på den sköna pungen i omgångar och efter kanske en halvtimmes underbart kukdyrkande fick jag en ordentlig sats sperma i munnen som jag lät smaka på ordentligt innan jag svalde, för att därefter suga ut de sista dropparna.

Inte första gången jag suger kuk men fan vad jag gör det för sällan :)
 

SpermaKungen

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Man
Det är fantastiskt att suga kuk.
Är dasen mjuk och i storlek mindre blir den till ett lent gosedjur. Något som behagligt, kan smeka ens kind och munnens läppar. Något som en vill ta hand om i varsamt och omsorg. Ollonet under förhuden kan lockas fram och med sin blålila, torra lätt rynkade hud visa urinrörets ingång. Kanske det även finns en svag doft av urin, som bara kan kännas om näsborren försiktigt trycks mot Ollonet.

Är kuken blodfylld, med tydliga blodkärl och ett svullet ollon väcks hungern. Begäret och längtan av att få dasen att spruta ut sin sperma. Den salta smaken av försats fyller munen och påbudar att snart kommer säden. Den som är varm, trögflytande och som passerat kroppens testiklar, kukens urinrör. Allt det som är upphetsande. En kropps fantastiska fyrverkerier som jag vill få i min mun, på mina läppar och där lämna en mild smak av järn.

Oavsett storlek eller form. Tack för att dasen, kuken, snoppen finns
Amen!
 
Toppen