35 år och oskuld

Glimmer

Välbekant medlem
Ålder
50
Kön
Man
Jag brukar då och då gå på private striptease show där man får onanera eller bli onanerad. På thaimassagesalongerna lan man få sex, vilket kan vara en bra lösning om man är singel. Jag vet inte vad mina kommande fästmöer och fruar kommer att tycka om det.
Här där jag bor finns varken stripteaseshower eller thaimassage.

De behöver ju inte få veta nåt.
 

Maugrim

Aktiv medlem
Kön
Man
Har du tänkt på hur du ser ut?
Hur du klär dig och vilken frisyr du har?
Det gäller ju att se lite trevlig och attraktiv ut om man ska få någon på kroken.
Jo jag vet att det är ytligt, men ytan spelar roll, i alla fall i den första irl kontakten.
Försök sen att ge dig ut i verkligheten och utsätt dig för situationer där man kan träffa någon.
Strunta i om du inte är intresserad av dans.
Gå ut och dansa, för att träffa någon.
Var trevlig och intresserad av tjejen som du pratar med.
Låt henne känna sig intressant och attraktiv.
Gå på kurser, det är i såna situationer som man träffar andra människor.
 

jens84

Ny medlem
Kön
Man
Förlåt att jag hijackar denna tråden men jag lider av samma problem. Jag är själv sen oskuld, jag är 27 år. Har så otroligt svårt att ta kontakt med tjejer. På fester sitter jag för mig själv eller med en kompis. Hälsar aldrig på någon ny människa...Har läst på universitet i 4 år nu och är inte kompis med en enda i min klass. Hade man inte haft andra kompisar så hade man varit helt ensam.

Mitt problem är att jag inte kan ta plats. Jag vill inte störa liksom. Dock är det frustrerande då jag med mina kompisar inte har några som helst problem att ta plats. Men man vart bränd i tonåren, då vart man mobbad. Nu har man svårt att lita på folk... Drömmen vore att ha en KK, en tjej man bara träffade och hade sex ihop med. Så man får lite självförtroende inför när man ska dejta på riktigt. Men vart hittar man en KK? Har varit på dejting sidor för just KKs och skrivit att jag är 27 år och oskuld och tänkt att någon tjej ska tycka synd om mig och liksom "åååh stackare, jag tar gärna din oskuld!" Men hittills inget napp...suck.
 

Alfahanen

Ny medlem
Kön
Man
Nu är inte jag don juan precis trots mitt nick utan ville väl mest medge att jag vet hur det är då jag gjorde en alldeles för sen debut inget man rår överprecis men jag tog beslutet att öppna börsen och skäms verkligen inte över det.Försökte med dejter via nätet men ledde ingenstanns men efter mitt besök på hotellrummet så lossnade allt efter det.

Hade ju mest av allt velat haft en flickvän i skolåren men åren gick och inget hände men ligger lite i det challe nämnde om man ser bakåt i tiden för många brudar man var intresserade av var ihop med drägg som snackade skit om deras brudar mm men nya brudar fick de allt.

Tror att i mitt fall så berodde det mest på blyghet,nervositet samt för snäll vad jag tror framför utseende.

Jaja hoppas det löst sig nu då för ts.

Gammal tråd visserligen men fann den rätt intressant då man själv känner igen dilemmat som är större än när man började bli flintis.
 

Hopzan

Medlem
Kön
Kvinna
Jag fyller 39 nästa månad, men jag är ännu oskuld. :unsure:

Har du några andra intressen än att onanera;)

Att gå med i en förening eller ansluta sig till en klubb där medlemmarna har samma intressen som du, kan vara en väg att träffa någon av det motsatta könet.

Lycka till!
 

Glimmer

Välbekant medlem
Ålder
50
Kön
Man
Har du några andra intressen än att onanera;)

Att gå med i en förening eller ansluta sig till en klubb där medlemmarna har samma intressen som du, kan vara en väg att träffa någon av det motsatta könet.

Lycka till!
Klart jag har. Ser mycket på film, spelar TV-spel, och surfar på nätet.
 

Hopzan

Medlem
Kön
Kvinna
Har du några andra intressen än att onanera;)

Att gå med i en förening eller ansluta sig till en klubb där medlemmarna har samma intressen som du, kan vara en väg att träffa någon av det motsatta könet.

Lycka till!
Klart jag har. Ser mycket på film, spelar TV-spel, och surfar på nätet.

Då tippar jag att du spenderar mycket tid inomhus, framför datorn och/eller TV:n?
 
Toppen