Att runka i skogen

tjoff123

Ny medlem
Kön
Man
Jovars, det händer då och då när man är ute och går på promenad. Finns ett par bra ställen på den gamla vägen där jag brukar gå :p
Jag gjorde det senast i torsdags! Grymt spännande känsla ute i det fria :)
 

Bigloads1

Medlem
Kön
Man
Jodå. Visst har man runkat många gånger i skogen m.m.

Har några gånger varit ute och kanske hittat något övergivet skjul eller liknande och ibland hittat gömda porrtidningar där..... Sjukt skönt att runka till porrtidningar man vet att någon eller några andra lagt ditt för samma ändamål....:p

En gång sprutade jag i en gömd tidning.....Undras vad de tänkte nästa gång de kom dit....
 

fallskärmen

Medlem
Kön
Man
Jag kan dela med mig om dagens upplevelse, som kan klassas som en skogsrunk. Jag var iväg och tog ett dop tidigare idag och blev genast kåt av alla damer på stranden, så jag simmade iväg en bit till ett båthus några hundra meter från stranden. När jag var yngre brukade jag ofta runka där men det var säkert tio år sedan jag gjorde det sist. Väl inne i båthuset drog jag av mig badbyxorna och det dröjde inte länge innan jag var stenhård. Sedan runkade jag skönt och länge innan jag sköt iväg satsen. Båthuset är en säker plats, jag har aldrig varit med om att någon använt det, samtidigt var jag så inne i det jag gjorde så jag kunde enkelt blivit påkommen. Efteråt tänkte jag på just chansen att bli påkommen och blev ännu kåtare, därför sitter jag här nu med ståkuk och ska spruta igen. Och så har jag bestämt mig att det ska bli många fler utomhusrunk i sommar, redan i morgon tänkte jag cykla iväg till ett ställe där jag sprutat flera gånger förut. :)

Jag älskar sommarkåtheten!
 

Erektionskillen

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag var tvungen att stanna bilen och körde av från motorvägen och in i ett skogsparti för att runka i det fria. Det är sååå härligt att runka i naturen.

Ja det gör jag ofta! speciellt på P-platser som har en närliggande skog eller så. är så skönt att gå in en bit och runka av sig..
 

allo

Medlem
Kön
Man
skall ut i skogen idag så det blir säkert att jag runkar där
brukar gå naken och hoppas att nogon ser när jag runkar
blir så kåt när jag tänker på det:):D
 

Erektionskillen

Välbekant medlem
Kön
Man
Är det inte jävligt med myggen i skogen om man är naken? Igår kväll var jag ute igen i skogen, men det satt några ungdommar och grillade på mitt favoritställe. så jag fick stå på en annan plats. Sen på natten runt 01-02 gick jag tillbaka och då var det tomt, lite mörkt men skönt, då var det ordentligt med mygg och skit.
 

egonx

Medlem
Ålder
51
Kön
Man
Var ute och solade naken på Ängsö för några dagar sedan, låg i solen och blev kåtare och kåtare. :pTyvärr var det bara äldre gubbar där och ingen som jag ville ha någon kontakt med så jag kände inte för att runka där.[:(!]

Påväg tillbaka till bilen var jag tvungen att gå bakom en gran, dra ner byxorna och runka min hårda kuk så det sprutade. När jag gått ut på stigen igen möter jag ett medelålders par där kvinnan är en riktig MILF, som tydligen är på väg till nakenbadet, men nu missade jag tyvärr dem:unsure:
 

runkfantom

Välbekant medlem
Kön
Man
Förra sommaren var jag ute och gick i skogen när jag såg att en annan kille stod och runkade. Han trodde inte att jag såg honom men han hade ställt sig så att jag såg precis vad han gjorde. Inte så mycket av kuken eftersom han hade handen om den men jag förstod precis vad han gjorde. Så såg jag då att satsen sprutade ut och hamnade på marken. Han klädde på sig och gick därifrån.

Nu kunde jag inte hålla mig längre. Min kuk stod hårt i brallorna och jag gick fram till den plats där den andra killen stått. Hans sperma syntes tydligt på marken och han hade fått ett rejält sprut. Jag fick ner brallor och kallingar och började runka min stenhårda kuk med snabba och hårda tag. Jag såg en grankotte på marken och stoppade in den i rövhålet och det blev så jävla skönt. Snart kände jag den där ilningen i ryggraden som signalerade att jag inte skulle kunna hålla tillbaka sperman längre. Så jag sprutade och kompletterade hans spermapöl som under tiden blivit ganska vattnig.

Häromdagen gick jag förbi där igen och kunde inte låta bli att onanera där på nytt. När jag haft ett nytt skönt sprut på den här platsen och precis fått upp byxorna för att gå därifrån mötte jag två tonårstjejer. De gick precis förbi där jag stått men jag vet inte om de såg sperman på marken. De sa i alla fall inget. På något sätt tyckte jag det var synd att de inte kom lite tidigare. Så här efteråt känns det som om det skulle varit skönt att bli påkommen. Kanske till och med fått lite hjälp.
 

RGS

Ny medlem
Ålder
68
Kön
Man
Visst är det riktigt skönt att runka i skogen! Så himla skönt att vara helt naken och vilken kick man får. Nervöst och pirrigt innan. Jag filmade sist jag runkade i skogen faktiskt. Här är en länk till den filmen för den som är intresserad:

http://www.yuvutu.com/modules.php?name= ... _id=505287

Hej tittade på din länk - en härlig runk! Hade gärna hjälpt till ;)

Att runka i skogen eller någon annanstans ute i det fria är härligt. Sol och värme gör mig kåt.
 
Toppen