Att runka i skogen

SkorpionPappa

Välbekant medlem
Kön
Man
Förra veckan var jag och hälsade på familjen på landet i den lilla byn jag kommer ifrån. En dag gick jag ut på skogspromenad längs med vägarna jag och mina kompisar alltid körde moped på då vi var i 12-13 årsåldern och blev så jävla nostalgisk! Gick förbi ett av ställena jag brukade stanna och runka och kunde fan inte hålla mig så jag gick in mellan trädet och drog en sån jävla skön runk och sprutade på marken framför mig!
Så längesen jag hade runkat utomhus! Gjorde det hela tiden då jag var liten och nu kom jag på hur mycket jag gillar det!
Så härligt.
Både minnena och känslan.

Jag var också en ute-runkare som barn. Och din post fick mig att vilja besöka mina favvoplatser där jag växte upp.

Jag runkar gärna ute även som vuxen.
 

Coq4Fun

Välbekant medlem
Kön
Man
Minns som ung när kåtheten blev enorm och jag gick ut i skogen och tog av mig byxorna och gränslade över en tuva med blåbärsris. Upplevelsen var underbar när riset smekte baksidan på pungen medan jag runkade.
Jag delar den känslan, har själv gjort det. Både i blåbärsris och härlig hög och mjuk kulle av vitmossa. - Ack ljuva minnen ! Vad man hittade på när kåtsuget satte klorna i en! :p
Men det törs sjutton inte göra så mer för alla fästingar, som numera är ett konstant besvär så fort man går utanför upptrampade stigar. Ingen höjdare och ett fasligt besvär att försöka få bort dem från "Mumindalen", mellangården eller inunder pungen.
 

Iporr Wordpress Com

Välbekant medlem
Kön
Man
Onanera i skogen är härligt. Allt emellanåt kan jag leta reda på en enskild plats när jag är ute och kör för att klä av mig naken och gå runt i skogen och runka. Skönt att bara pruta rakt ut i det fria. Idag var jag ute men alldeles för kallt för att klä av sig naken men skönt att bara smårunka lite.

Här lite inspiration av en härlig tjej kombinerat med en kul lek där tärningen avgör vad hon skall göra. Nån som har bra lista på saker när tärningen bestämmer?

Sådana tärningsspel måste jag testa på egen hand jag också.
Jag älskar sådana typer av lekar som fap-roulette och liknande.
 
Toppen